AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Mannen min hadde bursdag i forrige uke. Vi har en tøff periode, og etter krangling i dag ga han tilbake gaven fra både meg og mine foreldre og sa at det var «falskt» å gi ham noe på bursdagen. Jeg forstår at han er sur på meg, men skjønner ikke hvorfor han returnerer gaven fra foreldrene mine.. Nytter ikke snakke med han, han har rett jeg har feil. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 76939...e36
NiceOrNothing Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen min hadde bursdag i forrige uke. Vi har en tøff periode, og etter krangling i dag ga han tilbake gaven fra både meg og mine foreldre og sa at det var «falskt» å gi ham noe på bursdagen. Jeg forstår at han er sur på meg, men skjønner ikke hvorfor han returnerer gaven fra foreldrene mine.. Nytter ikke snakke med han, han har rett jeg har feil. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 76939...e36 Beholdt gavene å gitt faen i han 😆 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min hadde bursdag i forrige uke. Vi har en tøff periode, og etter krangling i dag ga han tilbake gaven fra både meg og mine foreldre og sa at det var «falskt» å gi ham noe på bursdagen. Jeg forstår at han er sur på meg, men skjønner ikke hvorfor han returnerer gaven fra foreldrene mine.. Nytter ikke snakke med han, han har rett jeg har feil. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 76939...e36 Hvor gammel er han? Anonymkode: 316c2...af0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Han er tydeligvis såret over noe… Anonymkode: 35503...be1 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Så du mener de skulle avviklet forholdet mens de ennå likte hverandre? 🤡 Anonymkode: af8f9...621 8 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 Dette er noe av det rareste jeg har lest Anonymkode: 61ece...6eb 11 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 Det der var veldig merkelig Anonymkode: dfe37...04a 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Han er såret. 🥺 Anonymkode: 726e5...1d5 2
lemoncake Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 Hæ? 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 😳 Anonymkode: 363c7...d20 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 Jeg kan forstå han. Hvis man står i en konflikt, er sint, krangler, sårer hverandre - og plutselig skal man liksom få en gave? Også skal man liksom legge bort alle de ubehagelige følelsene og smile og være takknemlig? Det blir kræsj. Jeg har vært der selv. Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt bursdag, så hadde ingen gitt meg noe slags gave der og da. Det hadde blitt rart. Og derfor kan det nok kjennes falskt ut. Jeg vet ikke hvordan dere har det men det er jo åpenbart noe mellom deg og din familie som dere sliter med. Hvordan hadde jeg reagert? Jeg er såpass konfliktsky at jeg hadde nok bare tatt gavene og lagt dem inni et skap. Men det spørs. Det spørs på så mye. Hadde jeg f.eks hatt samvittigheten til å ta i mot en rådyr gave fra mine svigerforeldre når forholdet straks tar slutt? Eller ville jeg tatt i mot en gave fra mine svigerforeldre når de kanskje innerst inne misliker meg? Og det har noe med kranglingen å gjøre? Mulig du ønsker et svar fra andre som tilsier at han er umoden, overreagerer, er barnslig osv. Men det kan godt hende hans reaksjon er fullstendig forståelig. Det kommer helt ann på hva som har skjedd. Og det vet vi på kg ingenting om. Anonymkode: 9ff00...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg lurer jo på hvorfor dere ikke er i prosess med å avvikle? Når man velger å krangle med en man påstår seg å like (jeg sier ikke elske - jeg sier like) så er forholdet over. Man velger ikke å krangle med folk man liker. Liker man folk så velger man bort krangel. Selvsagt. Fordi å velge å krangle er å velge å påføre noen man liker lidelse. Og det er et valg ingen tar. Så dere er sammen. Dere krangler. Dere verken elsker eller liker hverandre. Har dere barn påfører valget deres om å krangle også barna lidelse. Alt dette vet dere begge. Som leder meg til spørsmålet: hvorfor avviklet dere ikke forholdet før dere sluttet å like hverandre? Før dere valgte krangel kunne dere ha valgt det rasjonelle og høflige - brudd. Anonymkode: ea34d...b27 Så... "Nå har vi det så fint at det er best å slå opp"? Mens stemninga er god, man er glade i hverandre og man ikke har uenigheter? 🤔 Anonymkode: 22fb5...a8f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 Så barnslig. I hvert fall med gaven fra dine foreldre. Han har vel ikke informert dem om at han returnerer gaven?? Anonymkode: e1930...9a9 3
got2go Skrevet 30. april 2022 #16 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 20.35): Mannen min hadde bursdag i forrige uke. Vi har en tøff periode, og etter krangling i dag ga han tilbake gaven fra både meg og mine foreldre og sa at det var «falskt» å gi ham noe på bursdagen. Jeg forstår at han er sur på meg, men skjønner ikke hvorfor han returnerer gaven fra foreldrene mine.. Nytter ikke snakke med han, han har rett jeg har feil. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 76939...e36 Han er en tosk. Ta imot gavene han ga i retur. Han får heller angre seg når irritaajonen har gitt seg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #17 Skrevet 30. april 2022 Han ville lage litt drama tydeligvis. Å levere tilbake gaver er en veldig sånn « se på meg, så sint jeg er» - handling. Ikke gi det oppmerksomhet. Anonymkode: 6b385...f05
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Skrevet 30. april 2022 La det roe seg litt, og så snakker du med ham. Han er selvsagt såret og lei seg, og da ble den tilbakeleveringen av gavene noe som ble gjort i frustrasjon. Sett dere ned og prat om hva som forårsaker krangel, men lov hverandre først at dere skal snakke rolig og uten å bli sinte. Det er den eneste måten dere kan finne ut av problemene på. Anonymkode: cc430...093 1
Virrevirrevapp Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 Det er litt dramatisk av ham. Men han klarer tydeligvis ikke ta "pause" fra konflikten for å ha en koselig bursdag. Sett gavene til side. Ta følelsene på alvor. Ordne opp dere imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå