AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Barna har blitt store og jeg innser at jeg trenger flere venner så jeg ikke blir sittende så mye hjemme, hvordan skaffer man flere venner? Anonymkode: 55434...1d8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barna har blitt store og jeg innser at jeg trenger flere venner så jeg ikke blir sittende så mye hjemme, hvordan skaffer man flere venner? Anonymkode: 55434...1d8 Synes ikke det er lett selv. Men jeg har nylig oppdaget en app som heter «Venn». Vet ikke om det er veien å gå, men mulig jeg forsøker Anonymkode: dcf27...365
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Jeg straks skal flytte og ønsker nye venner på det nye bostedet. For egen del tenker jeg bare å være meg selv og snakke med nye naboer. Hvor i landet befinner du deg, kanskje vi kan treffes Anonymkode: 65cd3...b61 1
Gjest Sirisiri10 Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 For min del har jeg fått venner igjennom barna, idrett og naboer i voksen alder. Spør om de vil være med å gå tur, på cafe, på stranden eller andre ting jeg vet de liker. Også blir man kjent med flere igjennom disse igjen. Det tar tid, men veldig koselig å få venner i voksen alder. Og jeg er ganske introvert/sjenert. Har også fått kontakt med tidligere venner som man har naturlig mistet kontakten med pga flytting, familie osv.
lemoncake Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Er du en person som er glad i hunder og har erfaring? En treffer mye nye mennesker når en er ute på tur med hund eller på hundetreff. Det kan være en måte å skaffe nye bekjentskap som igjen kan bli vennskap. Det har jeg erfart etter at vi fikk hund i høst. Hvis dere ikke ønsker hund selv, så kan en gjerne passe en i blant. Mange som trenger hundepass. 😃
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Har du prøvd disse vennenegruppene på Facebook? Eller hva med å slenge seg med på lokale arrangementer som pubquiz, foredrag, boksirkel, strikkeklubb osv.? Anonymkode: 620ce...9d1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Skrevet 30. april 2022 lemoncake skrev (18 timer siden): Er du en person som er glad i hunder og har erfaring? En treffer mye nye mennesker når en er ute på tur med hund eller på hundetreff. Det kan være en måte å skaffe nye bekjentskap som igjen kan bli vennskap. Det har jeg erfart etter at vi fikk hund i høst. Hvis dere ikke ønsker hund selv, så kan en gjerne passe en i blant. Mange som trenger hundepass. 😃 Vi har hund men ikke møtt så mange folk Anonymkode: 55434...1d8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Skrevet 30. april 2022 Takk for tips:) Anonymkode: 55434...1d8
lemoncake Skrevet 30. april 2022 #9 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har hund men ikke møtt så mange folk Anonymkode: 55434...1d8 Ok. Det kommer vel an på hvor en går og hvor en bor. 😊
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #10 Skrevet 30. april 2022 lemoncake skrev (Akkurat nå): Ok. Det kommer vel an på hvor en går og hvor en bor. 😊 Helt klart, vi møter stort sett de fra samme nabolag vi bor i Anonymkode: 55434...1d8
Gjest StellaNova Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 lemoncake skrev (18 timer siden): Er du en person som er glad i hunder og har erfaring? En treffer mye nye mennesker når en er ute på tur med hund eller på hundetreff. Det kan være en måte å skaffe nye bekjentskap som igjen kan bli vennskap. Det har jeg erfart etter at vi fikk hund i høst. Hvis dere ikke ønsker hund selv, så kan en gjerne passe en i blant. Mange som trenger hundepass. 😃 Ja dette funket for meg åså 😊 Om du ikke vil ha hund, ts så er en hobby en god ting åså. Før malte jeg og da kom man lett i prat mens man stod der osv. Frivillig arbeid er ikke en hobby men det er en ide, sånne ting der man gjør noe hyggelig sammen, for da kommer man lettere i prat uten å kjenne hverandre. Veien er kortere til vennskap, på en måte! Man får uansett det sosiale og man trenger kanskje å få litt av det åså. Og så tror jeg at det er en god ting å være den som tar kontakt og foreslår en kaffe eller tar kontakt på FB osv for folk er ikke alltid så gode på det, men det er alltid hyggelig å bli spurt 😊
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 kanskje skrive på Wikipedia? tidligere år har de faktisk hadde en slags "julebord" også, hvor en del medlemmer fra Wikipedia samles. Så begynenr man å skravle over felles interesser der. Anonymkode: da435...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå