Drizzt Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Hvem i all verden er denne mannen? aldri hørt om ham og media fremstilte ham som veldig suksessfull. https://www.vg.no/rampelys/i/KzAGoo/cezinando-har-tilstaatt-grovt-tyveri-stjal-designmoebler-for-380000-kroner Han er tydeligvis en del av et tyverinettverk i Oslo som består av unge, hvite norske menn. Hans advokat sier han angrer dypt. Det gjør han sikkert. Men hans karrière bør være helt over nå. Med mindre Norge er blitt som USA hvor kriminelle rappere blir superstjerner? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Aldri hørt om han, jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majorita Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 Da bør dere virkelig slå på radio eller Spotify! 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 han angrer vel for at han ble oppdaget 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 Cezinando er vel blant Norges mest poppis rappere. Tragikomisk sak, det må være lov å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 29. april 2022 #6 Del Skrevet 29. april 2022 NRK har også skrevet om saken, der står det at han har levert tilbake møbler han ikke har hatt kontroll på selv, så erstatningskravet er visst mye mindre nå. Ellers er jo for at folk skal kunne forandre seg etter å ha gjort noe galt, det er jo egentlig sånn Norges rettssystem (eller hva nå enn som er riktig ord for det) er bygd opp, der man prøver å få til at de som har gjort straffbare handlinger kommer tilbake til samfunnet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2022 #7 Del Skrevet 29. april 2022 Aldri hørt om ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SITC Skrevet 29. april 2022 #8 Del Skrevet 29. april 2022 Til og med jeg som bor under en stein vet hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. april 2022 #9 Del Skrevet 29. april 2022 Typisk ph folk, fattigfolk som tror de er verdt noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 29. april 2022 #10 Del Skrevet 29. april 2022 Meget kjent om du er under 60 år. Spilte også Karsten i Karsten og Petra og var med i AF1 om det sier dere noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 29. april 2022 #11 Del Skrevet 29. april 2022 Ingen jeg har snakket med i dag visste hvem dette var, meg inkludert. Fint saken ble løst i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 29. april 2022 #12 Del Skrevet 29. april 2022 Bondenisse skrev (5 minutter siden): Meget kjent om du er under 60 år. Spilte også Karsten i Karsten og Petra og var med i AF1 om det sier dere noe. Dette er den gamle Karsten og Petra vel og merke. Ikke den som dagens barn ser på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. april 2022 #13 Del Skrevet 29. april 2022 Trodde virkelig bedre om han. Tekstene hans er såre. Fuck verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #14 Del Skrevet 29. april 2022 Majorita skrev (48 minutter siden): Da bør dere virkelig slå på radio eller Spotify! …eller ikke 😉 Norsk rap 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 29. april 2022 #15 Del Skrevet 29. april 2022 hadde ikke hørt om han før dette stuntet jeg heller. men nå hører jeg ikke på rap og iallefall ikke norsk rap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 29. april 2022 #16 Del Skrevet 29. april 2022 Hadde vel ikke plass til alle møblene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 29. april 2022 #17 Del Skrevet 29. april 2022 Tenkte dette med en gang jeg fikk vite om navnet på advokaten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 29. april 2022 #18 Del Skrevet 29. april 2022 Bondenisse skrev (36 minutter siden): Meget kjent om du er under 60 år. Spilte også Karsten i Karsten og Petra og var med i AF1 om det sier dere noe. Aldri hørt om noe av dette. Ikke Cetirizino eller hva han het heller. Jeg er bare litt over halvveis til 60.. Eller jo, jeg har hørt om Karsten og Petra, men jeg aner ikke hva det er. Radioprogram? BarneTV? Musikkduo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 29. april 2022 #19 Del Skrevet 29. april 2022 Aldri hørt om han men jeg følger lite med hva som skjer i den norske musikk og skuespillerverdenen så det er ikke så rart... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. april 2022 #20 Del Skrevet 29. april 2022 Kjenner godt til musikken hans; gode tekster. Synd for han, virker som han angrer og vil gjøre opp for seg, iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå