Gå til innhold

Artisten som stjal dyre møbler heter Cezinando

Drizzt

Anbefalte innlegg

Hvem i all verden er denne mannen? aldri hørt om ham og media fremstilte ham som veldig suksessfull. 

https://www.vg.no/rampelys/i/KzAGoo/cezinando-har-tilstaatt-grovt-tyveri-stjal-designmoebler-for-380000-kroner

Han er tydeligvis en del av et tyverinettverk i Oslo som består av unge, hvite norske menn. Hans advokat sier han angrer dypt. Det gjør han sikkert. Men hans karrière bør være helt over nå. Med mindre Norge er blitt som USA hvor kriminelle rappere blir superstjerner?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NRK har også skrevet om saken, der står det at han har levert tilbake møbler han ikke har hatt kontroll på selv, så erstatningskravet er visst mye mindre nå. 

Ellers er jo for at folk skal kunne forandre seg etter å ha gjort noe galt, det er jo egentlig sånn Norges rettssystem (eller hva nå enn som er riktig ord for det) er bygd opp, der man prøver å få til at de som har gjort straffbare handlinger kommer tilbake til samfunnet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget kjent om du er under 60 år. Spilte også Karsten i Karsten og Petra og var med i AF1 om det sier dere noe. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg har snakket med i dag visste hvem dette var, meg inkludert. Fint saken ble løst i hvert fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Bondenisse skrev (5 minutter siden):

Meget kjent om du er under 60 år. Spilte også Karsten i Karsten og Petra og var med i AF1 om det sier dere noe. 

Dette er den gamle Karsten og Petra vel og merke. Ikke den som dagens barn ser på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majorita skrev (48 minutter siden):

Da bør dere virkelig slå på radio eller Spotify! 

…eller ikke 😉

Norsk rap 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke hørt om han før dette stuntet jeg heller. men nå hører jeg ikke på rap og iallefall ikke norsk rap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bondenisse skrev (36 minutter siden):

Aldri hørt om noe av dette. Ikke Cetirizino eller hva han het heller. Jeg er bare litt over halvveis til 60..

Eller jo, jeg har hørt om Karsten og Petra, men jeg aner ikke hva det er. Radioprogram? BarneTV?  Musikkduo?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om han men jeg følger lite med hva som skjer i den norske musikk og skuespillerverdenen så det er ikke så rart... :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til musikken hans; gode tekster. Synd for han, virker som han angrer og vil gjøre opp for seg, iallfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...