Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er ikke lengre enn i uke 36. Ene bryste føles helt betent å bli vondere for hver time. Trenger knapt å være borti før jeg må skjære grimasje for det er så hinsides vondt.

Jeg har lekket en liten stund, antar det er for det ikke er så lenge siden første barnet kom. 

Andre med samme erfaring? Er det begynnelsen på brystbetennelse mon tro ?

Anonymkode: 5d5fa...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei, er ikke lengre enn i uke 36. Ene bryste føles helt betent å bli vondere for hver time. Trenger knapt å være borti før jeg må skjære grimasje for det er så hinsides vondt.

Jeg har lekket en liten stund, antar det er for det ikke er så lenge siden første barnet kom. 

Andre med samme erfaring? Er det begynnelsen på brystbetennelse mon tro ?

Ikke opplevd, men er bare i uke 31 enda. Ville hørt med lege eller jordmor. Ville tippet betennelse eller melkespreng. Men har jo ingen aning da jeg er førstegangs gravid selv 😮

AnonymBruker
Skrevet

Åj, her roter jeg helt. Er jo bare I uke 31 selv 😅

Usikker på om jeg orker å holde ut helt til mandag sånn som  det her, samtidig usikker på om det er for bagatell å tilkalle legevakt 😣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åj, her roter jeg helt. Er jo bare I uke 31 selv 😅

Usikker på om jeg orker å holde ut helt til mandag sånn som  det her, samtidig usikker på om det er for bagatell å tilkalle legevakt 😣

Ring legevakta å snakk med dem. Hvis de mener det ikke er ille nok til å ta deg inn, sier de det. 

Anonymkode: 9c5ef...746

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...