AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har vurdert å skrive her flere ganger, men jeg skammer meg så mye at det er flaut å poste selv som anonym bruker. Jeg er 26 år, vært sammen i åtte år og vi har to barn. Da vi først møttes hadde vi et helt fantastisk sexliv, det ble jo så klart litt mindre etterhvert, men nå etter to barn så går det flere måneder mellom hver gang. Merket for noen år siden at det kun var meg som tok initiativ, og hvis jeg ikke gjorde det så ble det ikke noe. Etterhvert kom avvisningene, «for trøtt» «skal opp tidlig i morgen» «føler meg ikke helt fresh» «kan ikke jeg bare hjelpe deg å bli ferdig» og nå har vi kommet til det stadige hvor jeg ikke orker å ta initiativ fordi jeg ikke klarer psykisk å bli mer avvist mer. Jeg vet at det er en 99,99% sjanse at jeg blir helt avvist, og en 0,01% sjanse for at han vil «hjelpe» meg å bli ferdig, men jeg takler ikke tanken på at han skal «hjelpe» meg, føler da jeg presser han til noe han ikke vil. Hvis han mot alle odds plutselig skulle finne på at han vil ha sex tror jeg ikke at jeg hadde klart det, hadde følt at dette var noe jeg presset han til, som han egentlig ikke vil men må… Jeg er sliten, jeg er lei, jeg er for ung til at sexlivet mitt skal være over. Hva gjør jeg? Anonymkode: 36acf...b11 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «føler meg ikke helt fresh» Hvor har du funnet dette vesenet? Anonymkode: 8bdb4...c60 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor har du funnet dette vesenet? Anonymkode: 8bdb4...c60 Han har alltid foretrukket å være nydusjet før sex. Til spørsmålet ditt så ble vi introdusert av en felles venn Anonymkode: 36acf...b11
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Hvordan har dere det sammen ellers? Anonymkode: 28258...c61 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Hedda-78 skrev (5 minutter siden): Hva sier han selv om situasjonen? Det er en ny unnskyldning hver dag, han sier selv at han glemmer å ta initiativ, orker ikke, det er stress osv.. Har flere ganger prøvd å snakke med han om dette, men får det ikke til, han sier bare at lysten ikke er der og at han nevnte det til legen for et par år siden men det var ikke noe legen brydde seg om. Anonymkode: 36acf...b11
EnduranceMax Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Enten så må han skjerpe seg eller så må dere inngå en avtale om at du kan få dekket dine behov andre steder, uten at dere går fra hverandre, åpent ekteskap ish. 26 år er jo søren meg ingenting for at sexlivet skal være over.. Send gjerne en melding om du vil prate. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har vurdert å skrive her flere ganger, men jeg skammer meg så mye at det er flaut å poste selv som anonym bruker. Jeg er 26 år, vært sammen i åtte år og vi har to barn. Da vi først møttes hadde vi et helt fantastisk sexliv, det ble jo så klart litt mindre etterhvert, men nå etter to barn så går det flere måneder mellom hver gang. Merket for noen år siden at det kun var meg som tok initiativ, og hvis jeg ikke gjorde det så ble det ikke noe. Etterhvert kom avvisningene, «for trøtt» «skal opp tidlig i morgen» «føler meg ikke helt fresh» «kan ikke jeg bare hjelpe deg å bli ferdig» og nå har vi kommet til det stadige hvor jeg ikke orker å ta initiativ fordi jeg ikke klarer psykisk å bli mer avvist mer. Jeg vet at det er en 99,99% sjanse at jeg blir helt avvist, og en 0,01% sjanse for at han vil «hjelpe» meg å bli ferdig, men jeg takler ikke tanken på at han skal «hjelpe» meg, føler da jeg presser han til noe han ikke vil. Hvis han mot alle odds plutselig skulle finne på at han vil ha sex tror jeg ikke at jeg hadde klart det, hadde følt at dette var noe jeg presset han til, som han egentlig ikke vil men må… Jeg er sliten, jeg er lei, jeg er for ung til at sexlivet mitt skal være over. Hva gjør jeg? Anonymkode: 36acf...b11 Det hadde vært så mye enklere å gi deg svar hvis du var en mann. For da hadde det vært din skyld at kvinnen har mistet sexlysten. Når en kvinne blir avvist av sin man så faller all logikk bort. Men la oss være ærlige, la oss legge skylden på mannen når det er mannen som ikke har noe sexlyst også. Fungerer best slik 😘 Anonymkode: ca104...ea6 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er en ny unnskyldning hver dag, han sier selv at han glemmer å ta initiativ, orker ikke, det er stress osv.. Har flere ganger prøvd å snakke med han om dette, men får det ikke til, han sier bare at lysten ikke er der og at han nevnte det til legen for et par år siden men det var ikke noe legen brydde seg om. Anonymkode: 36acf...b11 Hva med om han reiser på avkoblingsferie i 1-2 uker. Får tilbake energien. Kanskje litt mindre stress osv., også dagen han kommer tilbake igjen kanskje du kan kle deg litt fint, ungene til barnevakt. God middag. prøve å restarte samlivet. Kanskje en avkobling og en heftig kveld kan cære det som bringer lysten tilbake? Anonymkode: 28258...c61
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 Be ham gå til legen og sjekke testosteronnivået. Om han er rundt samme alder er det jo veldig tidlig å miste interessen for sex. Har du endret deg mye etter fødslene, eller har han selv gått opp i vekt slik at han ikke føler seg attraktiv lenger? Er forholdet bra ellers? Sexolog bør være neste stopp etter legen. Da jeg mistet sexlyst sa rådgiveren at vi skulle ta sex helt av bordet for en stund, men vi skulle ta masse på hverandre, ligge nakne sammen, massasjer etc. uten at noen (jeg) skulle føle press om sex. Sex var forbudt. Dessverre var ting gått for langt for vår del (jeg var 100% ferdig med forholdet). Anonymkode: e03f1...ddd 4 2
Gjest Chroma Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 Dette høres vanvittig kjipt og trist ut. Har du snakket skikkelig med han og sagt at dette er noe som virkelig plager deg, noe dere må ta tak i og prøve å løse?
Hr. Aktiv Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vurdert å skrive her flere ganger, men jeg skammer meg så mye at det er flaut å poste selv som anonym bruker. Jeg er 26 år, vært sammen i åtte år og vi har to barn. Da vi først møttes hadde vi et helt fantastisk sexliv, det ble jo så klart litt mindre etterhvert, men nå etter to barn så går det flere måneder mellom hver gang. Merket for noen år siden at det kun var meg som tok initiativ, og hvis jeg ikke gjorde det så ble det ikke noe. Etterhvert kom avvisningene, «for trøtt» «skal opp tidlig i morgen» «føler meg ikke helt fresh» «kan ikke jeg bare hjelpe deg å bli ferdig» og nå har vi kommet til det stadige hvor jeg ikke orker å ta initiativ fordi jeg ikke klarer psykisk å bli mer avvist mer. Jeg vet at det er en 99,99% sjanse at jeg blir helt avvist, og en 0,01% sjanse for at han vil «hjelpe» meg å bli ferdig, men jeg takler ikke tanken på at han skal «hjelpe» meg, føler da jeg presser han til noe han ikke vil. Hvis han mot alle odds plutselig skulle finne på at han vil ha sex tror jeg ikke at jeg hadde klart det, hadde følt at dette var noe jeg presset han til, som han egentlig ikke vil men må… Jeg er sliten, jeg er lei, jeg er for ung til at sexlivet mitt skal være over. Hva gjør jeg? Anonymkode: 36acf...b11 Ekteskap er lovnad om evig sextørke.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 Sååå, hva annet enn sexen var det som førte deg til mannen ts? Anonymkode: 9d8cf...e93
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Jeg skulle gjerne ha sendt han på ferie, men pga to små og jeg jobber turnus så er det vanskelig å få til, har prøvd å få han til å reise bort en helg men det blir ikke noe av det Han har i en liten periode nå sovet på gjesterommet, han gir inntrykk for at han vil tilbake på soverommet, så han sover her i ny og ne men ingenting. Da vi møttes var vi mye yngre, vi studerte, vi koste oss og levde et ganske så bekymringsfritt liv. Vi hadde flere felles interesser som vi ikke har tid til lengre. Jeg prøver ofte å få han med på ting vi likte å gjøre før, men han gidder ikke, han har viktigere ting å gjøre. Anonymkode: 36acf...b11 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 Jeg hadde garantert fått han tilbake til legen. Så lenge det ikke handler om at han er ferdig med deg, og helst vil ut, tipper jeg det er noe legen kan hjelpe med. Anonymkode: 1fe81...c94 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Trist å høre, men du er på ingen måte alene. Etter 8 års samliv, og flere barn, er det langt fra uvanlig at den ene (ofte mannen) mister lysten på partneren. Dessverre er det sjelden det hjelper noe særlig med parterapi, eller å pimpe opp sexlivet med alleslags kunstige grep. Avslutt forholdet, hvis sex er viktigere for deg enn denne mannen. Anonymkode: 13ca2...4bf 1
RealistiskDot Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vurdert å skrive her flere ganger, men jeg skammer meg så mye at det er flaut å poste selv som anonym bruker. Jeg er 26 år, vært sammen i åtte år og vi har to barn. Da vi først møttes hadde vi et helt fantastisk sexliv, det ble jo så klart litt mindre etterhvert, men nå etter to barn så går det flere måneder mellom hver gang. Merket for noen år siden at det kun var meg som tok initiativ, og hvis jeg ikke gjorde det så ble det ikke noe. Etterhvert kom avvisningene, «for trøtt» «skal opp tidlig i morgen» «føler meg ikke helt fresh» «kan ikke jeg bare hjelpe deg å bli ferdig» og nå har vi kommet til det stadige hvor jeg ikke orker å ta initiativ fordi jeg ikke klarer psykisk å bli mer avvist mer. Jeg vet at det er en 99,99% sjanse at jeg blir helt avvist, og en 0,01% sjanse for at han vil «hjelpe» meg å bli ferdig, men jeg takler ikke tanken på at han skal «hjelpe» meg, føler da jeg presser han til noe han ikke vil. Hvis han mot alle odds plutselig skulle finne på at han vil ha sex tror jeg ikke at jeg hadde klart det, hadde følt at dette var noe jeg presset han til, som han egentlig ikke vil men må… Jeg er sliten, jeg er lei, jeg er for ung til at sexlivet mitt skal være over. Hva gjør jeg? Anonymkode: 36acf...b11 Er det så viktig med sex da? jøss, noe disiplin må du ha vel. Sex er ikke alt i livet og du kan heller bruke tiden på å drive med hobbier og dyrke interesser.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 Du er 26. Du har vært sammen med fyren i 8år. Du har fått to barn. Du har med andre ord kastet vekk de morsomste og beste årene av livet ditt på ingenting. Barn kunne du fått senere, mens tjueårene får du aldri tilbake. Så lenge du ser bra nok ut til å kunne ha et oppegående sosialt og seksuelt liv så dump fyren, bli singel, og FORBLI singel - lenge! Du har allerede barn så det er ingen grunn til å finne deg en ny mann. Anonymkode: 1ab6b...0d7 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trist å høre, men du er på ingen måte alene. Etter 8 års samliv, og flere barn, er det langt fra uvanlig at den ene (ofte mannen) mister lysten på partneren. Dessverre er det sjelden det hjelper noe særlig med parterapi, eller å pimpe opp sexlivet med alleslags kunstige grep. Avslutt forholdet, hvis sex er viktigere for deg enn denne mannen. Anonymkode: 13ca2...4bf Sex og mannen er vel like viktig, naturlig at man ønsker og trenger sex med den man elsker.. Anonymkode: a0471...1cc 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 RealistiskDot skrev (3 timer siden): Er det så viktig med sex da? jøss, noe disiplin må du ha vel. Sex er ikke alt i livet og du kan heller bruke tiden på å drive med hobbier og dyrke interesser. Forstår ikke dere som mener at sex i et forhold ikke er viktig,utenom når det er sykdom eller andre ting.. Anonymkode: a0471...1cc 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå