Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 (endret) Hei. Dette er nok et innlegg litt utenom det "vanlige". Jeg er ei jente på 18 år som bor og studerer i Oslo, og trives veldig bra med det. Saken er denne: jeg ønsker meg rett og slett en familie - eller noe i den retning. Kanskje et par besteforeldre, eller noe sånt. Jeg har aldri vært priviligert nok til å ha en familie som jeg kan prate med og være glad i og som er glad i meg tilbake. Man kan godt si at jeg prøve å fylle et tomrom. Sofie xxxxxxxx Jeg har endret innlegget ditt litt da er det ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet. Om du vil være tilgjengelig kan du registrere deg her og legge inn e-postadressen i profilen din. Kontaktannonser er det heller ikke tillat å poste, men jeg kan anbefale deg å prøve Kvinneguidens TREFF Trille (mod) Endret 5. november 2005 av Trille
Annie Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Du burde registrere deg og få et nick. Ellers får ingen kontakt med deg. Men hvem er du da?
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Så flott at du tar initiativ for å skape forandring! Stå på! For å nå litt eldre mennesker ville jeg heller sendt inn kontaktannonser til disse "bestemorbladene", Hjemmet, Allers, Familien.. Ikke sikkert at de er på nettet, veit du. Men ukeblader har de sikkert. Synes du er tøff, jeg! Lykke til!
Annie Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Gratulerer med ny profil og hit i allefall! Syns du er tøff som søker etter familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå