AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Hei! Oppdaget ved en tilfeldighet at når jeg søkte på navnet til samboer (it’s complicated) i outlook på iPhone at alle mail jeg har sendt dukker opp blandet med de jeg har sendt til han. Hans navn er ikke å spore i noen av e-postene, det er derfor jeg synes det er merkelig at de alltid kommer frem i et søk på hans navn. Det blir ikke sånn når jeg tester med andres navn. Det finnes viss mistanke fra før om at han overvåker andre deler av livet, men nå ble jeg skikkelig paranoid😅 Vet noen hvordan jeg kan sjekke dette? Takk på forhånd😊 Anonymkode: d71cc...52b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Kan du ikke se det på adresselinjen om du trykker på en mail du har sendt til noen andre. At han står på kopi eller lignende? Anonymkode: c6ab2...48a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke se det på adresselinjen om du trykker på en mail du har sendt til noen andre. At han står på kopi eller lignende? Anonymkode: c6ab2...48a Nei, der står det ingenting😅 Anonymkode: d71cc...52b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Du ser det vel på instillinger for videresending? Anonymkode: fde5b...e0d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Skrevet 30. april 2022 Har du lagret mailadressen hans sammen med telefonnummeret og navnet hans i adresselisten din? Anonymkode: 12df3...14b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå