Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vorte rett ovenfor klitten (på huden ikke på underlive liksom). Men typen vil ikke gå ned på meg pga dette, siden han får nesen i vorten, og av og til tungen. Jeg nekter å fjerne den siden den er en del av meg.  Men jeg blir jo litt usikker på om jeg er for streng. Hva tenker dere?

Anonymkode: b2bd8...721

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤣🤣🤣🤣

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår både han og deg godt og man må vel bare respektere hverandre. Går du ned på han da? Du kan jo eventuelt si at han ikke får noe hvis du ikke får. Uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet den uansett om jeg hadde hatt partner eller ikke jeg da..

Anonymkode: fdb35...37c

• Liker 2
Skrevet

Om du føler det et er stort savn at han ikke gjør det, så ville jeg fjernet den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår både han og deg godt og man må vel bare respektere hverandre. Går du ned på han da? Du kan jo eventuelt si at han ikke får noe hvis du ikke får. Uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet den uansett om jeg hadde hatt partner eller ikke jeg da..

Nei jeg går ikke ned på han, men jeg føler jeg fjerner en del av meg bare for en bagatell. Hva er en vorte liksom?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg går ikke ned på han, men jeg føler jeg fjerner en del av meg bare for en bagatell. Hva er en vorte liksom?

Hvorfor gir ikke du oralsex? (Ikke ment kritisk bare nyskjerrig)  

Anonymkode: 5cdfc...b85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du selv mener at den er en del av deg, rett og slett en del av din identitet! En vorte liksom, hva er vel det?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker det hadde vært greit for deg om han fikk vorter i og rundt munnen? Du hadde hatt lyst til å kysse han da?

Anonymkode: 1efb8...b91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vil fjerne den så har du ingen grunn til å klage for at han ikke vil heller.

Anonymkode: bbd94...af2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vorter er sykt ekle, skjønner ham godt!! Det er like mye «del av deg» som en permanent kvise liksom, bare fjern den.

Anonymkode: 1fd50...661

• Liker 22
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor gir ikke du oralsex? (Ikke ment kritisk bare nyskjerrig)  

Skal jeg være helt ærlig, så er det fordi menn vet jeg har hatt seg med så sykt mange damer, at jeg vil ikke ha sykdommer og bakterier fra den i munnen - kan jo få kreft i halsen i følge leger blant annet. Jeg har bare hatt 1 partner før så mye mindre sjangs for meg å skulle smitte han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du tenker det hadde vært greit for deg om han fikk vorter i og rundt munnen? Du hadde hatt lyst til å kysse han da?

Nå er det snakk om en vorte her, og ikke 10 stk rundt munnen som du sier, da hadde jeg gjort noe med slike mengder

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har en vorte rett ovenfor klitten (på huden ikke på underlive liksom). Men typen vil ikke gå ned på meg pga dette, siden han får nesen i vorten, og av og til tungen. Jeg nekter å fjerne den siden den er en del av meg.  Men jeg blir jo litt usikker på om jeg er for streng. Hva tenker dere?

Trololol

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal jeg være helt ærlig, så er det fordi menn vet jeg har hatt seg med så sykt mange damer, at jeg vil ikke ha sykdommer og bakterier fra den i munnen - kan jo få kreft i halsen i følge leger blant annet. Jeg har bare hatt 1 partner før så mye mindre sjangs for meg å skulle smitte han

Kreft i halsen? Pga sæd? 😂😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Omg,ikke alle har hatt det med mange,det er jo helt ulikt fra person til person..

Anonymkode: 7bf54...d05

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt forstålig! Troll burde bedrive vorte fjerning 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette blir for dumt! Be han sjekke seg for kjønnssykdommer da om du har så lite tillit til han. Jeg liker ikke å motta oral sex så godt, men gir gjerne. Men min partner kan ikke forlange at jeg gir, og at hun ikke skal gi tilbake. Det blir for dumt. Han kan få like mye kreft i halsen som du kan få det når han går ned på deg. Så her er du bare en egoist. Den vorten er jo bare en bagatell så lenge det ikke er en kjønnsvorte.  For det er jo faktisk en kjønnssykdom og det er nok det din partner er redd for. Men da er han jo dum, det vil fort vokse ut på snoppen hans om du har dette :) 

Anonymkode: 2d162...6ec

Skrevet
Rosatoast skrev (6 minutter siden):

Kreft i halsen? Pga sæd? 😂😂

Joda. Faktisk. Det er HPV viruset som kan gjøre det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ville du sugd en mann med en vorte på kukhodet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...