AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Det hender vel i ny og ne for mange av oss, at vi treffer noen man får ekstra sansen for. Som man kjenner at man kunne blitt betatt av. Pleier du å fortelle om det til partneren din? Eller sier du ingenting? Når sier du eventuelt noe? Anonymkode: 1321b...752
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Eh, nei? Heldigvis aldri fått "sansen" for noen kollega. Men TS; kan du skrive hvordan du tenker deg at den samtalen ville foregå? Anonymkode: 4cccf...fce 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh, nei? Heldigvis aldri fått "sansen" for noen kollega. Men TS; kan du skrive hvordan du tenker deg at den samtalen ville foregå? Anonymkode: 4cccf...fce Det er jo det jeg lurer på da vettu 🙃 Anonymkode: 1321b...752
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Som et oppegående menneske, så minimerer jeg kontakt med en mann jeg kjenner jeg liker ekstra godt. Det heter å ha respekt for den mannen jeg faktisk har. Anonymkode: 824a2...6c6 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Nei, det tar jeg ikke opp. Sjansen er stor for at han legger for mye i det. Trenger ikke hans hjelp til å la være å pule folk på jobb heller. Anonymkode: 89809...5b9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Nei, det ser jeg ingen grunn til. Det ville bare skape usikkerhet. Jeg sørger for å ikke "mate" den følelsen, reduserer kontakten, og bare venter til det går over. For det gjør det. Anonymkode: 8a0b6...256 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Hvis jeg kommer til det punktet at jeg begynner å få sansen for en kollega ville jeg nok kanskje heller tatt en prat angående å avslutte forholdet.. Anonymkode: 737cc...e1c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er jo det jeg lurer på da vettu 🙃 Anonymkode: 1321b...752 Vi får vel prøve da. Noe sånt? -Du Kjell? -Ja? -Det har begynt en ny fyr på jobben nå -Å? -Ja, han er faktisk ganske snasen, om jeg må si det selv -Du verden? -Ja, jeg tror faktisk jeg kan bli litt betatt -Å? Bør jeg tenke på å se meg om etter et nytt sted å bo? -Kanskje? -Ok Anonymkode: 4cccf...fce 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som et oppegående menneske, så minimerer jeg kontakt med en mann jeg kjenner jeg liker ekstra godt. Det heter å ha respekt for den mannen jeg faktisk har. Anonymkode: 824a2...6c6 Ja, det er fornuftig. Hva om det er en som du jobber mye sammen med? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det ser jeg ingen grunn til. Det ville bare skape usikkerhet. Jeg sørger for å ikke "mate" den følelsen, reduserer kontakten, og bare venter til det går over. For det gjør det. Anonymkode: 8a0b6...256 Det er lurt ja. Ikke dyrke det, ikke tenke på det. Og så lenge det dør ut, så er det best å ikke si noe? Anonymkode: 1321b...752
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi får vel prøve da. Noe sånt? -Du Kjell? -Ja? -Det har begynt en ny fyr på jobben nå -Å? -Ja, han er faktisk ganske snasen, om jeg må si det selv -Du verden? -Ja, jeg tror faktisk jeg kan bli litt betatt -Å? Bør jeg tenke på å se meg om etter et nytt sted å bo? -Kanskje? -Ok Anonymkode: 4cccf...fce Haha. Ok, takk. Da sier jeg ingenting til mannen min og holder meg unna kollegaen. Case closed. Anonymkode: 1321b...752 3
MissIndependent45 Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er fornuftig. Hva om det er en som du jobber mye sammen med? Det er lurt ja. Ikke dyrke det, ikke tenke på det. Og så lenge det dør ut, så er det best å ikke si noe? Anonymkode: 1321b...752 Om det er en jeg jobber mye sammen med, så holdes kontakten KUN profesjonelt. Jobbsnakk, ikke noe utenomsnakk, personlige detaljer, etc. Vi har alle ansvar for egne handlinger. Dette er følelser som går over, så om noen velger å DYRKE dette, så har de kun laget ris til egen bak. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Haha. Ok, takk. Da sier jeg ingenting til mannen min og holder meg unna kollegaen. Case closed. Anonymkode: 1321b...752 Fikk mitt innlegg deg til å bestemme det? Wow, dagens gode gjerning fra min side 😅 Anonymkode: 4cccf...fce 1 2
Antiviruset Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det hender vel i ny og ne for mange av oss, at vi treffer noen man får ekstra sansen for. Som man kjenner at man kunne blitt betatt av. Pleier du å fortelle om det til partneren din? Eller sier du ingenting? Når sier du eventuelt noe? Anonymkode: 1321b...752 Nei, for det vil aldri skje! Da hadde jeg avsluttet det forholdet jeg var i om denne interessen var noe som jeg følte var ekte og genuint før jeg gikk videre med det. Uansett da hadde jeg ikke elsket min partner nok! Det er jo hele poenget her, for da hadde jeg ikke blitt betatt av en kollega. Om det skjer så er det noe underliggende i forholdet med partner som er hakkende gale! Da er det på tide å avslutte uansett. Som oftest er det noe galt i forholdet når slike ting skjer, og man leter etter noe bedre. Da er det karakteren din som avgjør hvordan du løser akkurat det.
Antiviruset Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 MissIndependent45 skrev (42 minutter siden): Om det er en jeg jobber mye sammen med, så holdes kontakten KUN profesjonelt. Jobbsnakk, ikke noe utenomsnakk, personlige detaljer, etc. Vi har alle ansvar for egne handlinger. Dette er følelser som går over, så om noen velger å DYRKE dette, så har de kun laget ris til egen bak. Helt rett, og hvordan i alle dager gir man seg ut på noe slikt ? Det tar år å bli kjent med et annet menneske alt annet er bare illusjoner. Når man ikke forstår såpass så er man veldig skadet psykisk. Dyrke illusjoner ender aldri bra, en kollega viser bare sine gode sider og bak det hele kan det skjule seg mye rart. Er man glad i en partner så gjør man bare ikke slikt. Er forholdet skakkjørt er det lett å la seg friste.
MissIndependent45 Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 Antiviruset skrev (29 minutter siden): Helt rett, og hvordan i alle dager gir man seg ut på noe slikt ? Det tar år å bli kjent med et annet menneske alt annet er bare illusjoner. Når man ikke forstår såpass så er man veldig skadet psykisk. Dyrke illusjoner ender aldri bra, en kollega viser bare sine gode sider og bak det hele kan det skjule seg mye rart. Er man glad i en partner så gjør man bare ikke slikt. Er forholdet skakkjørt er det lett å la seg friste. Nettopp! Det er altfor mange som sier "det bare skjedde", "jeg forelska meg i en annen" uten å innse at det faktisk er et valg de har tatt. Enten får folk respektere det forholdet de er i, eller leve som singel. Altfor enkelt å tro at grasset er grønnere på den andre sida av gjerdet når man ikke veit noenting om den nye "flammen". Alle viser seg fra sin beste side til å begynne med. 1
NiceOrNothing Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hender vel i ny og ne for mange av oss, at vi treffer noen man får ekstra sansen for. Som man kjenner at man kunne blitt betatt av. Pleier du å fortelle om det til partneren din? Eller sier du ingenting? Når sier du eventuelt noe? Anonymkode: 1321b...752 Svaret er nei. Å spørsmålet til deg er hvorfor du tenker på at du skal gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 MissIndependent45 skrev (1 time siden): Om det er en jeg jobber mye sammen med, så holdes kontakten KUN profesjonelt. Jobbsnakk, ikke noe utenomsnakk, personlige detaljer, etc. Vi har alle ansvar for egne handlinger. Dette er følelser som går over, så om noen velger å DYRKE dette, så har de kun laget ris til egen bak. Jeg har ikke følelser, jeg bare registrerer at jeg synes fyren er trivelig og at jeg liker han. Får prøve å holde det strikt profesjonelt. Jeg er uansett ikke en særlig attraktiv dame så risikoen for at det skulle være gjensidig er minimal. AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk mitt innlegg deg til å bestemme det? Wow, dagens gode gjerning fra min side 😅 Anonymkode: 4cccf...fce Bestemt meg for å ikke si noe, ja. Det er jo egentlig ingenting å fortelle om NiceOrNothing skrev (9 minutter siden): Svaret er nei. Å spørsmålet til deg er hvorfor du tenker på at du skal gjøre det? Jeg er en litt usikker person selv og ser vel for meg at jeg hadde ønsket å få vite det om det var motsatt. Kanskje. Anonymkode: 1321b...752 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 Antiviruset skrev (1 time siden): Helt rett, og hvordan i alle dager gir man seg ut på noe slikt ? Det tar år å bli kjent med et annet menneske alt annet er bare illusjoner. Når man ikke forstår såpass så er man veldig skadet psykisk. Dyrke illusjoner ender aldri bra, en kollega viser bare sine gode sider og bak det hele kan det skjule seg mye rart. Er man glad i en partner så gjør man bare ikke slikt. Er forholdet skakkjørt er det lett å la seg friste. "Veldig skadet psykisk", det var sterke ord. Anonymkode: 1321b...752 1
NiceOrNothing Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke følelser, jeg bare registrerer at jeg synes fyren er trivelig og at jeg liker han. Får prøve å holde det strikt profesjonelt. Jeg er uansett ikke en særlig attraktiv dame så risikoen for at det skulle være gjensidig er minimal. Bestemt meg for å ikke si noe, ja. Det er jo egentlig ingenting å fortelle om Jeg er en litt usikker person selv og ser vel for meg at jeg hadde ønsket å få vite det om det var motsatt. Kanskje. Anonymkode: 1321b...752 Da fikk jeg teorien min om at usikre folk påfører andre folk usikkerhet, bekreftet . Jobb heller med å trygge partner enn å gjør han usikker . Man vil alltid kunne få sansen for en kollega i ny å ne, evnt bli begeistret for nye mennesker generelt . Helt normalt. Men ikke del det m partner , aldri del noe som gjør andre usikker / ukomfortabel . 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som et oppegående menneske, så minimerer jeg kontakt med en mann jeg kjenner jeg liker ekstra godt. Det heter å ha respekt for den mannen jeg faktisk har. Anonymkode: 824a2...6c6 Det var jo ikke det som var temaet her…. Det er jeg sikker på TS gjør også… Anonymkode: 225ce...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå