AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #21 Del Skrevet 3. november 2022 Den som påstår at psykisk helse kun er psykisk, kan ta seg en bolle. Orker ikke å liste opp alle plager og vondter, men det er så aldeles også fysisk. Jeg hater angst, angst har ødelagt livet mitt, helsen min og kroppen min. Men så har jeg angst fra alle 5 "kategoriene"/gruppene av angstlidelse, så det er ikke så rart. Maks heldig der. Hurra for det. Anonymkode: e5c2d...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #22 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 15.11): Er hypokonder og klarer å tenke på meg de merkeligste symptomene. Anonymkode: 6982b...a8e Tipper du har en del leamus. Du veit hvilken sykdom? Anonymkode: ed4df...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #23 Del Skrevet 3. november 2022 Har hatt angst i flere tiår. Sosial angst og generalisert angst. Tidvis depresjon. Jeg blir «lammet» i hodet og kjeften når jeg møter folk jeg er særlig redd, det vil si alt av helsepersonell og autoriteter. Klarer ikke/tør ikke snakke med dem. La på meg på magen, visstnok pga angst og kronisk stress. Har slanket meg og blitt altfor tynn i ansiktet, og kragebeina stikker ut. Mageomkretsen er 87 cm. Trente magen i noen måneder uten resultat, og er for deppa til at jeg orker mer nå. Er psykisk sliten hele tiden. Ligger våken i 2-3 timer før jeg klarer å stå opp. Jeg tilbringer halve døgnet i senga. Jobber ikke, lever av husleien. Mitt eneste mål her i livet er å overleve. Må det, for min samboer kan bli alvorlig syk igjen når som helst. Har lyst å gå til fastlegen å spørre om jeg kan begynne med antidepressiva igjen. De få årene jeg brukte det, var de beste i mitt voksne liv. Jeg følte glede. Jeg kunne forelske meg. Ellers er følelseslivet flatt eller «i kjelleren». Jeg er som en zombie. Anonymkode: db84e...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #24 Del Skrevet 3. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har lyst å gå til fastlegen å spørre om jeg kan begynne med antidepressiva igjen. Anonymkode: db84e...754 Høres ut som en veldig god idé. Anonymkode: 5a24f...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå