Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 29. april 2022 Etter å ha hatt en mann som helt seriøst over natten «logget av» familien sin, kun er tilstede i sitt stille «skall», gjemmer tlf sin under hodeputa og legger den aldri noe sted fra seg lengre, våkner ofte og ser mobilen hans lyse og han ligger å tekster etter midnatt, valgte jeg å gjøre det nedrigste; Sjekke tlf hans på natten! Dette gjorde jeg da jeg har forsøkt å snakke med han, kommer ingen vei. Han er sliten og lei småbarnslivet og føler seg utslitt har vært svaret. Har i tillegg spurt rett ut om det er noen andre, ikke fysisk - men om fokuset hans er på noen andre. Svaret var klart «nei». Hva finner jeg? Streak øverst med en kvinne! Samtaler med samme kvinne i tlf loggen. Søkte opp navnet hennes. Hun begynte i jobben hans i januar. Han begynte i jobben igjen i februar. Var hjemme en mnd i ferie da vi har to så tette. Han begynte å melde seg ut fra mars ca, iallfall da jeg begynte å legge godt merke til det. La meg langflat vedr det at jeg hadde sjekket tlf hans og konfronterte han etter det med funnet. Han blir sint, sier de kun er kolleger og at jeg er psykisk sjalu, i tillegg sier han at han vil ut av forholdet vårt da det at jeg sniker på tlf hans er det ultimate svik. Han ville ha barn, og han ville ha dem tett! Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Livet føles grusomt og jeg er i totalt sjokk! Snakk om å bli pisset på. God helg😔 Anonymkode: ceb51...43f 5 72
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 29. april 2022 Wow å sjekke telefonen hans var det ultimate svik og han vil ut? Jammen gjorde han det lett for deg, hjelp nå det stakkars offeret av et svin her ut av huset ved å hive dritten hans i poser for fortest mulig resultat. Gi ham gjerne en definisjonsordbok også så han kan slå opp ordet svik. Anonymkode: 2d0d5...d50 123 10 46
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter å ha hatt en mann som helt seriøst over natten «logget av» familien sin, kun er tilstede i sitt stille «skall», gjemmer tlf sin under hodeputa og legger den aldri noe sted fra seg lengre, våkner ofte og ser mobilen hans lyse og han ligger å tekster etter midnatt, valgte jeg å gjøre det nedrigste; Sjekke tlf hans på natten! Dette gjorde jeg da jeg har forsøkt å snakke med han, kommer ingen vei. Han er sliten og lei småbarnslivet og føler seg utslitt har vært svaret. Har i tillegg spurt rett ut om det er noen andre, ikke fysisk - men om fokuset hans er på noen andre. Svaret var klart «nei». Hva finner jeg? Streak øverst med en kvinne! Samtaler med samme kvinne i tlf loggen. Søkte opp navnet hennes. Hun begynte i jobben hans i januar. Han begynte i jobben igjen i februar. Var hjemme en mnd i ferie da vi har to så tette. Han begynte å melde seg ut fra mars ca, iallfall da jeg begynte å legge godt merke til det. La meg langflat vedr det at jeg hadde sjekket tlf hans og konfronterte han etter det med funnet. Han blir sint, sier de kun er kolleger og at jeg er psykisk sjalu, i tillegg sier han at han vil ut av forholdet vårt da det at jeg sniker på tlf hans er det ultimate svik. Han ville ha barn, og han ville ha dem tett! Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Livet føles grusomt og jeg er i totalt sjokk! Snakk om å bli pisset på. God helg😔 Anonymkode: ceb51...43f Han snakker mye med en kollega og har meldt seg ut av familien. Problemet er jo størst ved den siste delen da. Anonymkode: 340fb...87e 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han ville ha barn, og han ville ha dem tett! Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte? Anonymkode: b7317...888 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte? Anonymkode: b7317...888 Hun mener vel heller at barna var ønsket og planlagt av han, selv om han nå plutselig ikke orker småbarnslivet.. Anonymkode: 773e7...ce8 96 1 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #6 Skrevet 29. april 2022 Fyren er en dust som ikke vil innrømme utroskap, men nå skylder problemet over på deg fordi du sjekket mobilen hans. Dette er ren manipulering og viser bare at han evner å lyve til deg. Gå fra han, du klarer deg fint uten en slik type🥰 Anonymkode: 0486c...4e9 70 6 7
Gjest tullerikke Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Da ber du har flytte ut, så krever du så mye barnebidrag som mulig. Møkkamann
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Ei venninne av meg gjorde det samme, etter at hun i lang tid hadde følt at noe var "off". De hadde til og med vært i parterapi. På ferie så sjekket hun telefonen hans da han var i dusjen og der fant hun ut at kødden hadde vært utro i over et år..de hadde da en baby sammen. Han også syntes visst småbarnslivet var "kjedelig". Det verste av alt var at han ikke hadde tenkt til å si noe før barnet hadde begynt i barnehagen. Vær glad du har funnet ut av sannheten og at du kommer deg ut av forholdet, selv om det er jævlig mens det står på. Anonymkode: 773e7...ce8 37 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #10 Skrevet 29. april 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte? Anonymkode: b7317...888 Fy, så stygg du er mot et annet menneske av kjøtt og blod som akkurat har blitt sveket på det groveste. TS: Stakkars deg, dette hørtes grusomt ut. Har du en god venninne eller en familie som kan støtte deg? Prøv å finne ut om du har noen du kan snakke med og støtte deg til i nærmeste krets nå, det trenger du. Ta vare på deg selv og ikke forhaste noenting nå. Anonymkode: 2cacc...a94 56 18 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 Herregud, dette var trist lesning 💔 På en måte kan jeg forstå det andre skriver om det å sjekke telefonen hans. Men på en annen side, du hadde en følelse, og den viste seg dessverre å være riktig..... Jeg føler så med deg! Jeg la meg spesielt merke i at han ville ha tette barn. Tror du det var en grunn til det? Uansett, for en mann altså. Jeg fatter ikke, hva tenker de med, eller på? Har de ikke hjerne spør jeg meg om altså..... Hva tenker du å gjøre nå da? Hvordan er din økonomi? Heldigvis har du noen flotte små lysglimt som skinner på en regnværsdag som dette. Tenker kanskje du kan kaste han ut, mens du får tenkt igjennom hva du vil? ❤️ Om han er litt real i det minste, så tenker jeg han burde godta det Anonymkode: 484f2...cd1 7 1
kankankan Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 (endret) . Endret 29. april 2022 av kankankan
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte? Anonymkode: b7317...888 Går det bra med deg? Hvorfor er du så slem? TS, jeg håper du har noen andre i livet som du kan støtte deg på nå. Få mannen til å pakke sakene sine og komme seg ut. Klem Anonymkode: 82f7c...727 14 7 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Hmmm. En ekskollega av meg, med et barn på 1,5 år og ett på vei, har begynt å ta kontakt, og er ute etter sex med meg. Han sier han har fått panikk av familietilværelsen. Han klarte å prestere å si at kona hans er åpen for at han koser seg litt mens de "jobber" med problemet!... Var da fælt så mange menn som får panikk da. Drittsekker Anonymkode: 773af...6c4 41
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 Pakk en bag med det han trenger for en stund, og dra og lever det i lunsjen på jobb, med kommentaren: Værsegod: du tar vel over! -Til hun nye i alles åsyn! Anonymkode: 742f0...919 32 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 For en dust! Altså en skikkelig premie-idiot. Å sjekke mobilen er det ultimate svik, ikke å være utro.. altså… Få han ut av huset og krev det største barnebidraget i manns historie, og fortell alle venner og familie om hvordan han sviktet dere. Send ungene til han 50 prosent av tiden. Anonymkode: 28743...56f 11
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 Hvordan kan du være sikker på at han faktisk har vært utro da? De har streak på snap og har ringt hverandre en del? Kan være noe litt mer uskyldig? Eller innrømte han det? Anonymkode: b723a...83a 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan du være sikker på at han faktisk har vært utro da? De har streak på snap og har ringt hverandre en del? Kan være noe litt mer uskyldig? Eller innrømte han det? Anonymkode: b723a...83a Snap kan jo være relativt uskyldig - men å ringe hverandre endel høres jo litt vel mye ut for en ny kollega? 🤷♀️ Anonymkode: ab79d...ca1 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 Populært innlegg #19 Skrevet 29. april 2022 Han manipulerer deg. Han går selvsagt ikke fordi du gikk gjennom telefonen. Han går fordi han vil ut, og forsøker nå legitimere samlivsbrudd med små barn med at du heller ikke er feilfri: men å snike på noens telefon og være utro er som å sammenligne teddybjørn og Grizzly. Be han kutte offermentaliteten sin. Anonymkode: 09aea...449 41 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 Har han innrømt utroskap? Anonymkode: 6e20b...6b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå