Gå til innhold

Jeg går hjemme med barn på 1,5 år og baby 4 mnd. Fant i natt ut at samboer er utro! Gratulerer til meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Etter å ha hatt en mann som helt seriøst over natten «logget av» familien sin, kun er tilstede i sitt stille «skall», gjemmer tlf sin under hodeputa og legger den aldri noe sted fra seg lengre, våkner ofte og ser mobilen hans lyse og han ligger å tekster etter midnatt, valgte jeg å gjøre det nedrigste;

Sjekke tlf hans på natten!

Dette gjorde jeg da jeg har forsøkt å snakke med han, kommer ingen vei. Han er sliten og lei småbarnslivet og føler seg utslitt har vært svaret. Har i tillegg spurt rett ut om det er noen andre, ikke fysisk - men om fokuset hans er på noen andre. Svaret var klart «nei».

Hva finner jeg?

Streak øverst med en kvinne!

Samtaler med samme kvinne i tlf loggen.

Søkte opp navnet hennes. Hun begynte i jobben hans i januar.

Han begynte i jobben igjen i februar. Var hjemme en mnd i ferie da vi har to så tette.

Han begynte å melde seg ut fra mars ca, iallfall da jeg begynte å legge godt merke til det. 

La meg langflat vedr det at jeg hadde sjekket tlf hans og konfronterte han etter det med funnet.

Han blir sint, sier de kun er kolleger og at jeg er psykisk sjalu, i tillegg sier han at han vil ut av forholdet vårt da det at jeg sniker på tlf hans er det ultimate svik. 

Han ville ha barn, og han ville ha dem tett!

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. 

Livet føles grusomt og jeg er i totalt sjokk! Snakk om å bli pisset på.

God helg😔

Anonymkode: ceb51...43f

Han snakker mye med en kollega og har meldt seg ut av familien. Problemet er jo størst ved den siste delen da. 

Anonymkode: 340fb...87e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han ville ha barn, og han ville ha dem tett!

Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte?

Anonymkode: b7317...888

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet

Da ber du har flytte ut, så krever du så mye barnebidrag som mulig. Møkkamann

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg gjorde det samme, etter at hun i lang tid hadde følt at noe var "off". De hadde til og med vært i parterapi. På ferie så sjekket hun telefonen hans da han var i dusjen og der fant hun ut at kødden hadde vært utro i over et år..de hadde da en baby sammen. Han også syntes visst småbarnslivet var "kjedelig". Det verste av alt var at han ikke hadde tenkt til å si noe før barnet hadde begynt i barnehagen. 

Vær glad du har funnet ut av sannheten og at du kommer deg ut av forholdet, selv om det er jævlig mens det står på. 

Anonymkode: 773e7...ce8

• Liker 37
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kondolerer.

Anonymkode: fc9fc...7fb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, dette var trist lesning 💔

På en måte kan jeg forstå det andre skriver om det å sjekke telefonen hans. Men på en annen side, du hadde en følelse, og den viste seg dessverre å være riktig..... Jeg føler så med deg!

Jeg la meg spesielt merke i at han ville ha tette barn. Tror du det var en grunn til det? Uansett, for en mann altså. Jeg fatter ikke, hva tenker de med, eller på? Har de ikke hjerne spør jeg meg om altså.....

Hva tenker du å gjøre nå da? Hvordan er din økonomi?

Heldigvis har du noen flotte små lysglimt som skinner på en regnværsdag som dette. 

Tenker kanskje du kan kaste han ut, mens du får tenkt igjennom hva du vil? ❤️ Om han er litt real i det minste, så tenker jeg han burde godta det 

Anonymkode: 484f2...cd1

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av kankankan
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så da la du deg bare ned med beina i været? Ikke en selvstendig mening om noe som helst? Hvorfor er du en dørmatte?

Anonymkode: b7317...888

Går det bra med deg? :troest:
Hvorfor er du så slem?

TS, jeg håper du har noen andre i livet som du kan støtte deg på nå. Få mannen til å pakke sakene sine og komme seg ut. Klem 

Anonymkode: 82f7c...727

• Liker 14
  • Hjerte 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. En ekskollega av meg, med et barn på 1,5 år og ett på vei, har begynt å ta kontakt,  og er ute etter sex med meg. Han sier han har fått panikk av familietilværelsen. Han klarte å prestere å si at kona hans er åpen for at han koser seg litt mens de "jobber" med problemet!... Var da fælt så mange menn som får panikk da. Drittsekker 

Anonymkode: 773af...6c4

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet

Pakk en bag med det han trenger for en stund, og dra og lever det i lunsjen på jobb, med kommentaren: Værsegod: du tar vel over! -Til hun nye i alles åsyn! 

Anonymkode: 742f0...919

• Liker 32
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For en dust! Altså en skikkelig premie-idiot. Å sjekke mobilen er det ultimate svik, ikke å være utro.. altså… 

Få han ut av huset og krev det største barnebidraget i manns historie, og fortell alle venner og familie om hvordan han sviktet dere. Send ungene til han 50 prosent av tiden. 

Anonymkode: 28743...56f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du være sikker på at han faktisk har vært utro da? De har streak på snap og har ringt hverandre en del? Kan være noe litt mer uskyldig? Eller innrømte han det?

Anonymkode: b723a...83a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan du være sikker på at han faktisk har vært utro da? De har streak på snap og har ringt hverandre en del? Kan være noe litt mer uskyldig? Eller innrømte han det?

Anonymkode: b723a...83a

Snap kan jo være relativt uskyldig - men å ringe hverandre endel høres jo litt vel mye ut for en ny kollega? 🤷‍♀️

Anonymkode: ab79d...ca1

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har han innrømt utroskap? 

Anonymkode: 6e20b...6b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...