AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Har brunt/mørk blondt hår naturlig og har ikke gjort noe med det siden 2015. Farget det da mørkere. Tenkte å stripe det men til helt hvitt. Tenkte da på Manic Panic, men aldri brukt den fargen før. Må jeg bleke håret først? Hvis jeg vil få det helt hvitt.... Anonymkode: b0ad5...558
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Da anbefaler jeg at du tar en tur til frisøren. Å farge håret helt hvitt er en sinnsykt vanskelig prosess som selv den mest erfarne frisør vil slite med. Det vil nok kreve noen runder med heftig bleking. En frisør vil se på hårtypen din og vurdere hvorvidt håret ditt tåler det. Anonymkode: 20df8...16a 2
Natta1980 Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 anbefaler også frisøren. hjemmebleking er noe dritt og det blir aldri det resultatet som står på pakken. mørk blondt hår vil ofte bli oransje gul selv med askeblond 10. jeg trengte bare en omgang med mye striper hos frisøren for å få det hvitt. de brukte da gloss ved vasken etterpå for å dempe det gule. ble superfint. men prisene er så høye 😔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå