Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet på et sykehjem, og det er desidert den verste jobben jeg har hatt. De ansatte baksnakker beboende, familiene deres - og ikke minst, hverandre. De lagde en super ekkel atmosfære på jobb, og fikk inntrykk av at det var en kjerringklubb av eldre damer som virkelig hata jobben sin. Noen andre som har jobba på noen steder de kunne ha klart seg foruten? 

Anonymkode: 99aa2...fd0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommunal barnehage. Fullstendig kaos, giftige medarbeidere og mesteparten av tiden gikk med på å brannslukke. Veldig glad for at foreldrene ikke fikk se hvordan barna deres hadde det der altså. Har jobbet i privat barnehage med færre barn per voksne også og det var natt og dag.

Anonymkode: 49718...2ac

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Verste jobben jeg har hatt: 

1. Eldrehjem - Ikke pga de søte flotte eldre menneskene jeg jobbet med, MEN pga de ansatte, så usunt arbeidsmiljø, følte meg så utnyttet fordi de ansatte ikke gadd å gjøre noen ting der. 

2. Telefonselger - Var heldigvis 2 mnd kontrakt som jeg bare følte jeg måtte ta pga corona hvor jeg ble midlertidig permittert fra jobben jeg hadde. 
Men det at sjefene pusher på og mase på kundene , det likte jeg ikke! Jeg var flink til å selge siden jeg pratet pent med kunder, masing hjelper ikke. Men telefonsalg er en drittjobb. 

Anonymkode: c2ff7...1d6

• Liker 4
Skrevet

Vaske for ISS. Opplevde flere ganger mennesker som så ned på meg, dårlig tid, dårlig betalt, ble kjeftet huden full noen ganger og fikk ikke betalt hvis jeg jobbet overtid. Da var det min og kollegaene mines skyld for å bruke for lang tid.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg jobbet på et sykehjem, og det er desidert den verste jobben jeg har hatt. De ansatte baksnakker beboende, familiene deres - og ikke minst, hverandre. De lagde en super ekkel atmosfære på jobb, og fikk inntrykk av at det var en kjerringklubb av eldre damer som virkelig hata jobben sin. Noen andre som har jobba på noen steder de kunne ha klart seg foruten? 

Anonymkode: 99aa2...fd0

Barnehage. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Telefon-selger!        

man får rævva betaling, bare for å bli kjeftet huden full av folk man snakker med over telefonen.

Anonymkode: 16af6...dde

• Liker 4
Skrevet

Promotør for varer på matbutikk. jeg passet ikke litt til det en gang 😅

Skrevet

Jobbet på et museum 3-4 måneder 2006, det må være den verste jobben jeg har hatt.

Skrevet (endret)

Resepsjonist på et bra hotell. Måtte pynte meg skikkelig til jobb hver dag som om jeg er direktør eller skal på intervju.   Det som egentlig var jobben var å være underdanig pengesterke gjester og løpe i deres ærend. Huden og hår blir også ødelagt hvis man vasker, tar på kremer, osv. daglig. 

Barnehage. Barn 24 timer, hjemme egne barn, hente egne barn fra barnehage, gå på egne barns foreldremøter og jobbe i barnehage selv også

Endret av Akryl
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Assisterende butikksjef i en rævva kjede. Giftig arbeidsmiljø hvor gamle kjerringer baksnakket absolutt alle. Skjelte ut folk midt i butikken foran kunder. Jeg ble presset ut av stillingen min fordi jeg satte ned foten og sa ifra at dette ikke var greit. Har boikottet den kjeden fullstendig. 

Anonymkode: 47247...10c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NMD

Anonymkode: 144a1...277

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Assisterende butikksjef i en rævva kjede. Giftig arbeidsmiljø hvor gamle kjerringer baksnakket absolutt alle. Skjelte ut folk midt i butikken foran kunder. Jeg ble presset ut av stillingen min fordi jeg satte ned foten og sa ifra at dette ikke var greit. Har boikottet den kjeden fullstendig. 

Ble meget nyskjerrig på hvilken kjede.

Min verste jobb var da jeg hadde en psykopat til mellomleder. Og ledelsen var for svak. Så mellomlederen er det fortsatt mens de ansatte er borte.

Anonymkode: b8584...4b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg med på ISS, renhold. Det er alt for dårlig tid og man blir irettesatt om det brukes for lang tid, men kjeft også dersom det ikke er godt nok gjort. 

Jeg er såpass heldig at jeg ikke driver med vask av butikker eller noe sånt, og styrer dagen mye selv, men de som setter opp og regner tider på bygg må jo være på speed. Det er også gjennomsyret med bedrevitere som skaper et dårlig miljø, til et sted hvor det allerede er mye utskiftninger av folk. I tillegg er det fysisk tungt, jeg ser på det som trening og motivasjon til å finne meg en ny jobb jeg kan bruke utdannelsen min til 😊

Anonymkode: d17f3...a8a

• Liker 2
Skrevet

Telefonsalg 

Heldigvis veldig lenge siden

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Å jobbe i barnehage, er den verste jobben jeg har hatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Prostituert uten tvil.

Jeg tjente mye penger, men ble behandlet nedverdigende. Menn vet også at de kan rane og voldta prostituerte med liten sjanse for å bli tatt.

Anonymkode: f1255...2a2

Rituals? 😜

Anonymkode: d2aad...f94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rituals? 😜

Sorry feil 

Skrevet

Jeg var i begynnelsen av 20-årene, nyutdanna lærer, og fikk tilbud om midlertidig ansettelse som norsklærer i voksenopplæring av fremmedspråklige. Dag 1 på jobb skulle jeg være med på et møte med NAV og fikk beskjed fra min leder om at jeg måtte bekrefte ting overfor NAV som ikke medførte riktighet og som jeg ikke hadde forutsetning for å uttale meg om. Jeg sa i fra at jeg ikke kan svare usant på spørsmål jeg får, men jeg hadde ikke noe valg, ifølge lederen.

Jeg avslutta jobb-engasjementet der og da, og reiste hjem både skuffa, overraska og en erfaring rikere. Og ikke minst - med selvfølelsen i behold!

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Rituals? 😜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...