Gjest Spacegirl Skrevet 5. november 2005 #1 Del Skrevet 5. november 2005 Nå som det er så mørkt om kvelden, har jeg funnet at en refleksvest hadde vært supert når jeg er ute og jogger. Men jeg har ikke mulighet til å besøke en sportsbutikk selv (langt, har ikke bil), og må derfor sende penger med noen som kan kjøpe en for meg. Men hvor mye ca koster en slik refleksvest? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Vi kjøpte til 99 kr på Obs vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Har sett dem fra kr 89 til kr 199 i forskjellige sportsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. november 2005 #4 Del Skrevet 6. november 2005 Bestill på nett da vel? Her for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 6. november 2005 #5 Del Skrevet 6. november 2005 Tusen takk. Da bestiller jeg på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå