Gå til innhold

Fått teppedilla og kunne tenkt meg et teppe, men er LIVREDD for å få fult hjem!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier og bor på et rom med 7kvm2. Kjøpte meg et teppe for 1 mnd siden på 120 (rundt). Men jeg kunne tenkt meg et større og firkantet som dekker mer av gulvet. Har funnet et veldig fint teppe og det er gratis retur innen en viss tid. Jeg har så lyst å kjøpe det! Men jeg klarer liksom ikke for jeg er livredd for at jeg skal fylle huset igjen! 😕 er liksom under den levereglen at jeg ikke skal kjøpe ting som jeg ikke TRENGER. Er mer det at jeg synes det er så fint. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: 5ca8c...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er selv minimalist, men om det går så utover deg at du blir redd for å kjøpe noe så bør du revurdere tankesettet litt.

Jeg hadde kjøpt teppet om det så bra ut i leiligheten og gjør det lunere. Ett teppe betyr ikke at du kommer til å starte å storshoppe.

Anonymkode: 88b7c...b13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er selv minimalist, men om det går så utover deg at du blir redd for å kjøpe noe så bør du revurdere tankesettet litt.

Jeg hadde kjøpt teppet om det så bra ut i leiligheten og gjør det lunere. Ett teppe betyr ikke at du kommer til å starte å storshoppe.

Altså jeg har allerede et. Det er rundt og 120. Men så ser jeg plutselig at kanskje det hadde vært finere med et større et som var rektangulært. Da vil det dekke den delen av rommet jeg går på, kan også sitte der da og tøye og bøye litt. Men nå kjøpte jeg liksom ett for 1 mnd siden. Huff.... jeg vet ikke hva som blir finest liksom xD

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig nødvendig å frykte for sitt liv på grunn av et teppe? 

Anonymkode: b0f36...e98

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså jeg har allerede et. Det er rundt og 120. Men så ser jeg plutselig at kanskje det hadde vært finere med et større et som var rektangulært. Da vil det dekke den delen av rommet jeg går på, kan også sitte der da og tøye og bøye litt. Men nå kjøpte jeg liksom ett for 1 mnd siden. Huff.... jeg vet ikke hva som blir finest liksom xD

Da kjøper du det nye, så selger du det du ikke vil bruke lengre. Problem løst :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da kjøper du det nye, så selger du det du ikke vil bruke lengre. Problem løst :)

Heheh. Nettopp kjøpt det liksom. Kan jo sammenligne de og så sende tilbake det nye om jeg ikke liker det bedre, eller oppbevare det og bytte på.. 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjøpt det nye teppet. Hvis ikke får du ikke ro i sjelen og kommer til å tenke på det teppet i lang tid fremover. Og du kan jo gjøre som du skriver; bytte litt på teppene. Forandring fryder og det blir mindre slitasje på hver enkelt av dem.

Anonymkode: 59014...ae2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heheh. Nettopp kjøpt det liksom. Kan jo sammenligne de og så sende tilbake det nye om jeg ikke liker det bedre, eller oppbevare det og bytte på.. 🤔

Ja, det er akkurat det du kan gjøre :)

AnonymBruker
Skrevet

Må vel komme i gang og kjøpe snart.. det blir litt over 1000 for den str jeg har sett. Rommet er 7kvm og det jeg har sett på 160x230. Har tatt mål og ingenting vil kræsje. Liker dere tepper? Er bare redd for at jeg liksom skal angre eller om jeg kjøper det bare fordi jeg vil ha noe nytt 😅 men jeg synes det er så fint.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må vel komme i gang og kjøpe snart.. det blir litt over 1000 for den str jeg har sett. Rommet er 7kvm og det jeg har sett på 160x230. Har tatt mål og ingenting vil kræsje. Liker dere tepper? Er bare redd for at jeg liksom skal angre eller om jeg kjøper det bare fordi jeg vil ha noe nytt 😅 men jeg synes det er så fint.

Jammen så kjøp det da! 

AnonymBruker
Skrevet

Koselig med teppe da! Blir lunere i rommet.. Et teppe til overs er da virkelig ikke slutten på verken økonomien eller livet, så får du båret det med deg fra postkontoret så er det bare å handle i vei altså..🎉

Anonymkode: 47872...9b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere hjelpe meg å velge? Synes det er vanskelig å velge og det er vanskelig å se konsistens! Skal legge ved bilder

AnonymBruker
Skrevet

De 3 øverste er samme teppe og de 3 under er samme teppe. Er liksom de 2 det står mellom :)

B0E3AEB8-9408-4417-A9B8-E0DB1C787F13.jpeg

5057B14E-296D-45DF-B5E5-5A89187720E6.jpeg

F01C4956-C2BA-4427-B89E-F646854FE342.jpeg

4F3454DE-4C96-4E96-86CF-1BCBA9649CB4.jpeg

C6F26F29-7CD5-4E48-943E-E3A7C6A4AB94.jpeg

31ECDE36-C98D-4704-B25F-B25CE7743EDD.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Er du livredd for et fult eller fullt hjem? Det er nemlig vesentlig forskjell i betydningen på de to ordene.

Anonymkode: 2a4d6...df5

• Liker 3
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 15.03):

Selg det du har nå på finn dersom du liker det rektangulære teppet bedre. 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Legg ut det du har før du kjøper nytt - men det er ok å ikke få solgt det før det nye kommer. Det er min rare regel for når jeg kjøper noe jeg allerede har 😛

Anonymkode: abb48...560

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket teppe syntes dere var finest? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så vanskelig å se hvor mye fargen stemmer fordi på ett bilde ser det helt hvitt ut og på andre kan det se mer offwhite ut.. og vanskelig å se konsistens for det ser nesten ut som to forskjellige tepper ettersom hvilke bilder jeg ser på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvilket teppe syntes dere var finest? :) 

Jeg ville ihvertfall ikke hatt det øverste når leiligheten din kun er 7m2

Anonymkode: eaf2b...c51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville ihvertfall ikke hatt det øverste når leiligheten din kun er 7m2

Anonymkode: eaf2b...c51

Er forskjellig str på de :) har tatt mål og jeg kan ha 160x240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...