AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Samboeren min og jeg har bodd sammen i fire år. Alt er kjempefint, ingenting er feil. Men nylig fortalte han meg at han har hatt sex med en annen mann, før han traff meg, mens han studerte. Det er mer enn ti år siden nå. Det varte bare en uke eller to, sier han, men likevel...det er jo mer enn én hendelse i fylla f.eks. Det har aldri vært noe sånt hverken før eller etter og det er altså lenge siden nå. Men det er jo noe jeg tenker på. Skal jeg bare skyve deg vekk og tenke på det som "noe som skjedde" da han var ung? Anonymkode: 3842c...6e7
TuriE Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Så kanskje han er bifil. Men han har valgt deg for mange år siden. Hvorfor bry seg om tidligere sexpartnere? 🤷🏼♀️ 11 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Mange eksprimenterer uten at det blir noe mer ut av det. Jeg (j) hadde sex med en annen jente når jeg var yngre, har nå mannlig samboer og barn nå og tenker ikke på at jeg helst skulle vært med en kvinne, men jeg angrer ikke på at jeg har testet. Anonymkode: 5c053...160 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Han hadde samleie som varte en uke eller to? Imponerende.... Vel, da er han jo homo. Eller biseksuell. Har dere sex sammen? Anonymkode: ba9ce...850 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Troll. Anonymkode: 5d436...0a7 Ditt standardsvar på alt? Anonymkode: 5c053...160 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ditt standardsvar på alt? Anonymkode: 5c053...160 Troll Anonymkode: 5d436...0a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde samleie som varte en uke eller to? Imponerende.... Vel, da er han jo homo. Eller biseksuell. Har dere sex sammen? Anonymkode: ba9ce...850 Guri land, din første konklusjon er at han er homo fordi han hadde et seksuelt forhold til en fyr i to uker, men damer resten av livet? Hva er logikken i det? Biseksuell er jo riktigere da. Hvorfor skulle de ikke ha sex? Anonymkode: 3d93b...85d 5
umAxa Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Samboeren min og jeg har bodd sammen i fire år. Alt er kjempefint, ingenting er feil. Men nylig fortalte han meg at han har hatt sex med en annen mann, før han traff meg, mens han studerte. Det er mer enn ti år siden nå. Det varte bare en uke eller to, sier han, men likevel...det er jo mer enn én hendelse i fylla f.eks. Det har aldri vært noe sånt hverken før eller etter og det er altså lenge siden nå. Men det er jo noe jeg tenker på. Skal jeg bare skyve deg vekk og tenke på det som "noe som skjedde" da han var ung? Anonymkode: 3842c...6e7 "Alt er kjempefint, ingenting er feil." Dette er drømmen mange kvinner ønsker å være i, og jeg tenker at du fokuserer vel mye på fortiden når pga av at han hadde en seksuell erfaring med en mann for over 10 år siden. 🤷♂️ 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboeren min og jeg har bodd sammen i fire år. Alt er kjempefint, ingenting er feil. Men nylig fortalte han meg at han har hatt sex med en annen mann, før han traff meg, mens han studerte. Det er mer enn ti år siden nå. Det varte bare en uke eller to, sier han, men likevel...det er jo mer enn én hendelse i fylla f.eks. Det har aldri vært noe sånt hverken før eller etter og det er altså lenge siden nå. Men det er jo noe jeg tenker på. Skal jeg bare skyve deg vekk og tenke på det som "noe som skjedde" da han var ung? Anonymkode: 3842c...6e7 Hvorfor er det noe du tenker på? Jeg skjønner bare ikke den tankegangen. Har du noe i mot biseksuelle? Anonymkode: 3d93b...85d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 kanskje enkelte menn liker å ha sex sammen med andre menn, bare på grunn av sexen? er vel massevis av erogene soner i det området, og så blir man stimulert på en helt annen måte enn ved sex sammen med kvinnfolk. Sex er ikke nødvendigvis synonymt med virkelige følelser. Anonymkode: d2d07...a55
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samboeren min og jeg har bodd sammen i fire år. Alt er kjempefint, ingenting er feil. Men nylig fortalte han meg at han har hatt sex med en annen mann, før han traff meg, mens han studerte. Det er mer enn ti år siden nå. Det varte bare en uke eller to, sier han, men likevel...det er jo mer enn én hendelse i fylla f.eks. Det har aldri vært noe sånt hverken før eller etter og det er altså lenge siden nå. Men det er jo noe jeg tenker på. Skal jeg bare skyve deg vekk og tenke på det som "noe som skjedde" da han var ung? Anonymkode: 3842c...6e7 Hvorfor fortalte han deg dette? Er det noe han tenker på, har lyst til å ha igjen, siden han fortalte det? Anonymkode: 1b084...c38 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Guri land, din første konklusjon er at han er homo fordi han hadde et seksuelt forhold til en fyr i to uker, men damer resten av livet? Hva er logikken i det? Biseksuell er jo riktigere da. Hvorfor skulle de ikke ha sex? Anonymkode: 3d93b...85d Nei, ikke første konklusjon. Homo eller biseksuell, skriver jeg. Han er ihvertfall ikke heterofil. "Damer resten av livet?" - dette vet hverken du eller jeg noenting om. Hvorfor de ikke skulle ha sex? Det kan hende at han f.eks. lever i skapet og ikke tør å komme ut, kanskje han gir uttrykk for å være aseksuell eller lignende. Anonymkode: ba9ce...850
L.F Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Han er bifil eller panfil da sikkert? 😊 Det er helt normalt og ikke noe du trenger å tenke på. Fortid er fortid. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor fortalte han deg dette? Vi drev og snakket om seksuelle fantasier. Så var det jeg som tok opp dette med sex mellom menn og spurte om det var noe han syntes var "rart" eller om det høres spennende ut. Så ble han litt stille før han sa at han hadde erfart det. Så fortalte han historien. Men, nei. Jeg bør jo ikke tenke så mye på dette. Jeg synes jo selv at tanken på jentesex er litt turnon. Da kan jeg ikke reagere negativt. Anonymkode: 3842c...6e7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 TuriE skrev (1 time siden): Så kanskje han er bifil. Men han har valgt deg for mange år siden. Hvorfor bry seg om tidligere sexpartnere? 🤷🏼♀️ Om han rompeknullet han får han bakterier som kan overføres til nåværende kjæreste. Man bør velge partner som ikke har hatt sex. Anonymkode: 36e6c...d52 1
MacadamiaNut Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 (endret) Hvis DÈT er alt som er uvanlig med han, så hadde jeg seriøst vært SJELEGLAD.!! Pluss at jeg hadde fantasert om tanken på det😏 Kanskje fått han til å fortelle meg om det, som et slags foreplay😌 Endret 29. april 2022 av MacadamiaNut 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min og jeg har bodd sammen i fire år. Alt er kjempefint, ingenting er feil. Men nylig fortalte han meg at han har hatt sex med en annen mann, før han traff meg, mens han studerte. Det er mer enn ti år siden nå. Det varte bare en uke eller to, sier han, men likevel...det er jo mer enn én hendelse i fylla f.eks. Det har aldri vært noe sånt hverken før eller etter og det er altså lenge siden nå. Men det er jo noe jeg tenker på. Skal jeg bare skyve deg vekk og tenke på det som "noe som skjedde" da han var ung? Anonymkode: 3842c...6e7 Du må jo se selv om dette er noe du skal akseptere eller ikke... Men hvordan dømmer han deg og din fortid? Hvor mye går han å terper på ting du gjorde 5-10 år før dere traff hverandre? Tar han opp ting fra fortiden din ofte? Er han veldig opphengt i dine seksuallpartnere fra du var ung? Anonymkode: a1816...243 1
TheHairyToothfairy Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 jeg skulle gjerne rettet på overskriften din, TS. det burde stå; "han har hatt sex med en annen". kjønnet er strent tatt fullstendig uinteressant, han har tent på en annen person en annen gang. det har sikkert du også. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Men, nei. Jeg bør jo ikke tenke så mye på dette. Jeg synes jo selv at tanken på jentesex er litt turnon. Da kan jeg ikke reagere negativt. Anonymkode: 3842c...6e7 Hva vil du med denne tråden da? Da er det vel greit da. Anonymkode: 46681...aee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå