Gå til innhold

Norske kvinner og kjedelig sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller forventer Norske kvinner at mannen skal gjøre alt i sengen? 

Anonymkode: 89f29...ee7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske kvinner er vell like forkjellig i senga som alle andre menn og kvinner. Man foretrekker forskjellige ting.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det bare meg eller forventer Norske kvinner at mannen skal gjøre alt i sengen? 

Damene i Thailand er mye bedre i senga. Jeg var der i en mnd for noen år siden og hadde one-night stands med 3 damer der. Mye bedre enn norske. De laget til og med mat til meg på morgenen. 

Anonymkode: 5aed4...a84

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle norske kvinner er selvfølgelig helt like 😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kvinner er forskjellige men min erfaring er ikke som du beskriver. Men kanskje over 50% er det

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du har vært med enten veldig unge eller damer med litt dårlig selvtillit. Ellers så er det du som ikke er god nok til å anstrenge seg for ;) 

Anonymkode: 8b9ec...98f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Damene i Thailand er mye bedre i senga. Jeg var der i en mnd for noen år siden og hadde one-night stands med 3 damer der. Mye bedre enn norske. De laget til og med mat til meg på morgenen. 

Å lage mat er ikke sex. 
For øvrig er menn som må til Thailand for å betale for «one night stand» ikke personer som får kvalitetskvinner i Norge. Høres mest ut som du forventer oppvartning og akkurat dét er ikke en god sex-egenskap. (Hos verken kvinner eller menn). 

Anonymkode: 29b08...50b

• Liker 13
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har norske menn så liten penis? De er jo helt ubrukelige

Anonymkode: 799ce...3ad

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å lage mat er ikke sex. 
For øvrig er menn som må til Thailand for å betale for «one night stand» ikke personer som får kvalitetskvinner i Norge. Høres mest ut som du forventer oppvartning og akkurat dét er ikke en god sex-egenskap. (Hos verken kvinner eller menn). 

Ikke svar trollet. 

Anonymkode: 21e39...35b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å lage mat er ikke sex. 

Betale? Betalte ikke noe som helst. Å betale for sex er forbudt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vel du ga vel fra deg noen hint om at du kommer fra Norge og hun/de var ekstra hyggelig med deg fordi de håpet at du ville falle for dem å gi dem et bedre liv i Norge kanskje?

Men tror ikke akkurat at det er noe spesielt med norske kvinner som tilsier at de er kjedelig i senga.  Kanskje du bare ikke har funnet noen du er kompatibel med.  

Jeg og mannen min har et bra sexliv, og jeg er ikke kjedelig i senga, men det er gubben.  Så hva er det med norske menn å være festbrems i senga?

Anonymkode: f150e...959

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Visste du ikke at det var inkludert frokost når du betalte!?

Anonymkode: 2047f...4ee

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok bare deg :) Neida, men vi er mange kvinner som liker å gi i tillegg til å få. 

Anonymkode: c7b7f...f7e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Marrokanske damer bør du prøve, de er helt ville mama citas på senga. Snakker av erfaring!

Endret av RealistiskDot
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har norske menn så liten penis? De er jo helt ubrukelige

Anonymkode: 799ce...3ad

Norske kvinner på kg sier jo at størrelsen ikke har noe å si, så tror du traff litt dårlig på den😂

Hvis du syns det er dårlig stelt, så kan du dra til det landet (Kongo) i verden med det lengst gjennomsnitt, der er snittet er "hele" 3 cm større. Lykke til👍 

Anonymkode: a0a9c...8af

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare deg, og din uflaks med norske kvinner. Alle er forskjellige. Noen gir, andre tar og noen gjør begge deler.

Anonymkode: 893b7...94e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring. Ridd i tre år jeg nå. Tenk det da, noe så kjedelig å ri i tre fåkkings år. Får fin rumpe da, men nå er det nok.

Anonymkode: d3e71...091

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex er bra når det finnes kjemi mellom to mennesker, der det existerer intimitet. Går du kun for one Night stands så vil du ikke finne riktig sex :) 

Anonymkode: 37d28...521

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva gjør norske menn i sengen egentlig`?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har helt motsatt erfaring. Ridd i tre år jeg nå. Tenk det da, noe så kjedelig å ri i tre fåkkings år. Får fin rumpe da, men nå er det nok.

Anonymkode: d3e71...091

Akkurat sånn hadde jeg det med eksen! :ler: Føler fortsatt avsky for den stillingen den dag idag. Har heldigvis en kjæreste nå som også er aktiv under akten! 

Anonymkode: 2d571...a52

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...