Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Førstegangsgravid her, og uten erfaring med ultralydbilder annet en de jeg har sett at venner har fått på oul. 
får man med bilder? Evt hvor mange? 

Anonymkode: 50c72...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bilder med fra Rikshospitalet på tidlig ul, i alle fall. Fikk to bilder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du FÅR de ikke. Du må betale.

Anonymkode: 3933e...9cc

• Liker 1
Skrevet

Jeg betalte ikke. Fikk bilder flere ganger gjennom graviditeten, jeg. Spørs sikkert på hvor og hvem som tar ultralyden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du FÅR de ikke. Du må betale.

Anonymkode: 3933e...9cc

Det varierer. Har opplevd begge deler. 

Anonymkode: 49e9e...3b0

Skrevet

Har vært både på private klinikker og sykehus og tatt ultralyd, fikk bildene gratis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har av medisinske grunner vært til UL 4-5 ganger i hvert svangerskap, første i uke 12, på sykehus. Har fått gratis bilder hver gang. 

Anonymkode: 32509...a86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på tidlig ultralyd i uke 6 og i uke 10 på privat klinikk. Fikk med bilder begge gangene - den ene klinikken sendte tilogmed link til en plattform hvor jeg kunne laste ned video!

Gøy å ha de bildene hvor man så tydelig ser overgangen fra liten reke i uke 6 til bamsemums i uke 10 også minibaby på oul i uke 19! 🥰

Anonymkode: acfe3...486

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på privat UL i uke 8 og 13. bilder var inkludert i prisen, og fikk en link med bilder og videoer jeg kunne laste ned i tillegg. På OUL i uke 19 kunne jeg kjøpe bildene for 200kr, men fikk de gratis hvis de var dårlige. Var på en ultralyd nå i uke 28 for å sjekke vekst. Fikk ikke bilder da.

Anonymkode: f344a...d9f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk bilder (gratis) ved tidlig ultralyd (7+6) på Ahus 😊

Anonymkode: aa692...a3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk bilder på tul på kalnes

Anonymkode: 9844f...137

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tidlig ul for å stadfeste termin og ul i uke 8/8. fikk ingen bilder ei heller tilbud om det. 

Bergen

Anonymkode: 7f034...4a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var på tidlig ultralyd i uke 6 og i uke 10 på privat klinikk. Fikk med bilder begge gangene - den ene klinikken sendte tilogmed link til en plattform hvor jeg kunne laste ned video!

Gøy å ha de bildene hvor man så tydelig ser overgangen fra liten reke i uke 6 til bamsemums i uke 10 også minibaby på oul i uke 19! 🥰

Anonymkode: acfe3...486

Jeg har vært i uke 5, 7, 12 , 14 og 18 😅 Kan nesten lage en time-lapse over utviklingen. Fra en fostersekk med et lite blinkende lys, til en skyggeformet reke, til minibaby i uke 12-14 og mer detaljert i uke 18. Nå er det bare 3D som gjenstår her om ikke så lenge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på tidlig ultralyd i uke 9, fikk da med bilder uten å betale noe. Var også igår 13+1, gratis bilder da også

Anonymkode: 6cd8f...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk med bilder gratis på Ullevål i uke 12 og 19 i år

Anonymkode: 19d95...e1a

Skrevet

Fikk gratis bilder på tul og vanlig ultralyd samt nå forrige sjekk forde barnefaren ikke fikk vert med så var de greie å skreiv ut et bilde til han 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...