Kassiopeia8 Skrevet 1. mai 2022 #21 Skrevet 1. mai 2022 Jeg tenker kanskje det er lurt å snakke litt mer om hva som ligger bak, enn å henge seg opp i datoen. Har dere snakket lenge om at dere ønsker å få barn? Har dere vært sammen lenge? Hvis dere er samstemt i at begge vil ha barn og dere ser for dere en fremtid sammen med familie - hva er det han er redd for nå, og hva ønsker han å oppnå på det neste året? For noen kan det være en følelse av at man kommer til å miste livet man har uten barn, med friheten til å feste, reise eller være sammen bare dere to. For andre kan det være usikkerhet i forholdet. Økonomi. Mange grunner. Det kan jo være «dårlige» grunner og tanker han har skapt seg selv, eller så kan det være reelle ting som gjør at du for bedre forståelse for hvorfor han vil vente.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #22 Skrevet 1. mai 2022 Prøvde i 8 år før andremann kom. Man vet aldri… Anonymkode: 1d5b3...361
Karma91 Skrevet 1. mai 2022 #23 Skrevet 1. mai 2022 On 4/30/2022 at 6:56 AM, AnonymBruker said: Hva med og finne en middelvei? Etter 6 mnd, så prøver dere ikke aktivt, men dere bruker ikke beskyttelse? Så ser du om det skjer naturlig, og slipper litt av stresset også Anonymkode: b3525...abc Vi bare slutta med beskyttelse da det var på tide å ta ut spiralen uansett. Var alikevel bare 1 gang som skulle til 🤣
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. mai 2022 #24 Skrevet 1. mai 2022 Hvis han var 25 hadde jeg forstått at han ville utsette det, men 35? Han er jo godt voksen i barneproduksjons-sammenheng. Hvorfor tror han (eller du) at han er klar om et år?
Curiousine Skrevet 1. mai 2022 #25 Skrevet 1. mai 2022 Ville snakket litt sammen om hvorfor han vil vente. Man kan jo bli gravid på første forsøk, men sannsynligheten er større for at man må prøve en liten stund. Hva om han om 1 år vil vente 1 år til osv, plutselig kan det bli for sent.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #26 Skrevet 1. mai 2022 Dere er fortsatt unge så jeg tenker det burde gå bra. Mange menn synes det med barn er kjempeskummelt. Kanskje han bare trenger å senke skuldrene litt. Så kan dere bruke tiden på å forberede dere litt på familietilværelsen. ❤️ Anonymkode: e58a7...b71
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #27 Skrevet 1. mai 2022 Med mindre dere begge er fast bestemte på at dere kun ønsker dere ett barn, så hadde jeg forlangt et ordentlig svar. Han er godt voksen. Det tar fort et halvt år å bli gravide, pluss et svangerskap tar 9 måneder, vipps så er han 38 når han blir førstegangspappa 🤔 Det er sent... Gjennomsnittlig levealder er 82 år for menn, så han er jo middelaldrende når han er 41.. Jeg hadde sagt at "jeg ønsker meg barn nå, så da slutter jeg med prevensjon. Så får du bruke kondom frem til du er klar, siden det kun er du som ikke ønsker barn akkurat nå." Anonymkode: 2e916...e87 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #28 Skrevet 1. mai 2022 Vi har vært kjærester i 13 år og samboere i 9 år. Mistenker at han er redd for å miste en bit av livet sitt. Tanken på at han "aldri" får igjen den friheten han har nå..... tillegg kan han veldig lite om barn og vet ikke en gang hvordan man holder en baby....Tror det skremmer han litt....Han har også en hobby som tar mye tid.... Anonymkode: 95b19...0c9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #29 Skrevet 3. mai 2022 Jeg har inntrykk av at mannfolk ofte tror at når man tar steget med å bli gravid så betyr det automatisk baby. De tenker ikke på at prøvingen KAN ta tid og at man faktisk går gravid i nesten 10 mnd. Vi var 25 år og brukte 7mnd på å bli gravide, nå har jeg venninner på 30 som blir gravide bare de ser på mannfolket sitt så man vet virkelig aldri hvor lang tid ting vil ta. Når han vil vente 1 år med barn så mener han egentlig 2 år, når det trossalt nærmest tar 1 år før ungen kommer ut. Anonymkode: 009fd...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå