Gå til innhold

Hvordan bruker dere leave-in balsam?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt noe særlig produkter, men nå har jeg altså gått til innkjøp av en leave in balsam. 

Bruker dere vanlig balsam i tillegg? Altså i dusjen, og så bruker leave in balsam etterpå utenfor dusjen?

Hvordan unngår man søl? Jeg har kjøpt en spray, og det havnet jo over hele badet. Gulvet var skøytebane etterpå (gu kor glad mannen kommer til å bli...). Bør man stå inn i dusjen? 

Kler dere på dere før eller etter dere bruker den?

Hvor mye bruker man egentlig, jeg sprayet og sprayet, følte jeg, men aner jo ikke om det var for mye eller for lite. 

Anonymkode: 9933c...165

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk ikke i hodebunn.

Anonymkode: 4ecd4...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker det i tillegg til balsam, trenger som oftest ikke bruke så mye. Uten at jeg vet hvilket produkt du har brukt så vil jeg tippe 2-4 spray er nok, og bruk kun fra ørene og nedover.

Du kan også spraye i hånden og påføre i håret hvis det blir mye søl.

Anonymkode: 8d977...095

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bruker det i tillegg til balsam, trenger som oftest ikke bruke så mye. Uten at jeg vet hvilket produkt du har brukt så vil jeg tippe 2-4 spray er nok, og bruk kun fra ørene og nedover.

Du kan også spraye i hånden og påføre i håret hvis det blir mye søl.

Anonymkode: 8d977...095

Haha, jeg brukte minst tyve 😛 Har veldig tykt hår, til nedfor baken, da, så litt over snittet mye hår. 

Godt tips å ha det i hånden i stedet for å spraye rett på, det skal jeg prøve neste gang :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har aldri brukt noe særlig produkter, men nå har jeg altså gått til innkjøp av en leave in balsam. 

Bruker dere vanlig balsam i tillegg? Altså i dusjen, og så bruker leave in balsam etterpå utenfor dusjen?

Hvordan unngår man søl? Jeg har kjøpt en spray, og det havnet jo over hele badet. Gulvet var skøytebane etterpå (gu kor glad mannen kommer til å bli...). Bør man stå inn i dusjen? 

Kler dere på dere før eller etter dere bruker den?

Hvor mye bruker man egentlig, jeg sprayet og sprayet, følte jeg, men aner jo ikke om det var for mye eller for lite. 

Bruker det i håndkletørt hår.

Sprayer masse, som med hårspray.

Og børster håret etterpå.

Jeg syns ikke det blir søl av det🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprayer ganske masse😅 Men min er varmebeskyttende også, så da føler jeg jo at jeg må få dekket skikkelig. 

Anonymkode: bcbd8...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...