Gå til innhold

Sinnssykt mye regn på Vestlandet...som ikke er meldt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare lufte litt frustrasjon. I går og i dag har det kommet masse regn - som knapt var varsla. Særlig i dag. "Opphold" skulle det være. Står her med malekosten i hånden og er søkkvåt. Arg!!

Anonymkode: 0272f...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send det videre til oss her nede i sør, vi trenger desperat regn nå for det er knusktørt i jorda. :regn:

• Liker 3
Skrevet
Callisto83 skrev (1 minutt siden):

Send det videre til oss her nede i sør, vi trenger desperat regn nå for det er knusktørt i jorda. :regn:

Eller til Østlandet, her er det også tørt 🏜

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Entern said:

Eller til Østlandet, her er det også tørt 🏜

Ja, og snart vannrasjonering hvis det fortsetter. Kan nesten ikke huske å ha opplevd noe lignende, når regnet det egentlig sist? Jeg har glemt hvor jeg har paraplyen min.

Anonymkode: 71e54...b2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og snart vannrasjonering hvis det fortsetter. Kan nesten ikke huske å ha opplevd noe lignende, når regnet det egentlig sist? Jeg har glemt hvor jeg har paraplyen min.

Anonymkode: 71e54...b2d

Nettopp.

Det er så støvete og fælt i Oslo at ARGH og regner med høy skogbrannfare 😫

Skrevet

Det kom noen få dråper i går, men ellers har det ikke regnet her på Vestlandet hvor jeg bor.

AnonymBruker
Skrevet

For mye og for lite. Jeg husker ikke sist det regnet ordentlig i Oslo, som i at det virkelig plasket ned en time eller to. Kanskje i fjor høst? Ikke er det meldt regn de neste ukene heller. Jeg begynner å bli litt nervøs for sommeren. 

Anonymkode: 077d0...73e

Skrevet
Anonym Bruker0 skrev (22 minutter siden):

Det kom noen få dråper i går, men ellers har det ikke regnet her på Vestlandet hvor jeg bor.

Samme her. Regnet litt i 7-tida om morgenen, og opphold resten av dagen i går. I dag skinner sola, og jeg skal snart henge ut klesvask før jeg sykler til butikken.

AnonymBruker
Skrevet
Anonym Bruker0 skrev (35 minutter siden):

cleangal skrev (12 minutter siden):

Samme her. Regnet litt i 7-tida om morgenen, og opphold resten av dagen i går. I dag skinner sola, og jeg skal snart henge ut klesvask før jeg sykler til butikken.

Whuæ, er det så lokalt? Det plasker rundt meg. Kommer 2-3 regnskur i timen, opphold imellom. Jeg har gitt opp male prosjektet.

Jeg hadde gledelig sendt vannet østover! Blir vel ikke noe vårflom i år, når alt er så tørt?

Anonymkode: 0272f...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...