AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Må bare lufte litt frustrasjon. I går og i dag har det kommet masse regn - som knapt var varsla. Særlig i dag. "Opphold" skulle det være. Står her med malekosten i hånden og er søkkvåt. Arg!! Anonymkode: 0272f...83a
Callisto83 Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Send det videre til oss her nede i sør, vi trenger desperat regn nå for det er knusktørt i jorda. 3
Entern Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Callisto83 skrev (1 minutt siden): Send det videre til oss her nede i sør, vi trenger desperat regn nå for det er knusktørt i jorda. Eller til Østlandet, her er det også tørt 🏜
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 7 minutter siden, Entern said: Eller til Østlandet, her er det også tørt 🏜 Ja, og snart vannrasjonering hvis det fortsetter. Kan nesten ikke huske å ha opplevd noe lignende, når regnet det egentlig sist? Jeg har glemt hvor jeg har paraplyen min. Anonymkode: 71e54...b2d
Entern Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og snart vannrasjonering hvis det fortsetter. Kan nesten ikke huske å ha opplevd noe lignende, når regnet det egentlig sist? Jeg har glemt hvor jeg har paraplyen min. Anonymkode: 71e54...b2d Nettopp. Det er så støvete og fælt i Oslo at ARGH og regner med høy skogbrannfare 😫
Gjest Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Det kom noen få dråper i går, men ellers har det ikke regnet her på Vestlandet hvor jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 For mye og for lite. Jeg husker ikke sist det regnet ordentlig i Oslo, som i at det virkelig plasket ned en time eller to. Kanskje i fjor høst? Ikke er det meldt regn de neste ukene heller. Jeg begynner å bli litt nervøs for sommeren. Anonymkode: 077d0...73e
cleangal Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Anonym Bruker0 skrev (22 minutter siden): Det kom noen få dråper i går, men ellers har det ikke regnet her på Vestlandet hvor jeg bor. Samme her. Regnet litt i 7-tida om morgenen, og opphold resten av dagen i går. I dag skinner sola, og jeg skal snart henge ut klesvask før jeg sykler til butikken.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Anonym Bruker0 skrev (35 minutter siden): Det kom noen få dråper i går, men ellers har det ikke regnet her på Vestlandet hvor jeg bor. cleangal skrev (12 minutter siden): Samme her. Regnet litt i 7-tida om morgenen, og opphold resten av dagen i går. I dag skinner sola, og jeg skal snart henge ut klesvask før jeg sykler til butikken. Whuæ, er det så lokalt? Det plasker rundt meg. Kommer 2-3 regnskur i timen, opphold imellom. Jeg har gitt opp male prosjektet. Jeg hadde gledelig sendt vannet østover! Blir vel ikke noe vårflom i år, når alt er så tørt? Anonymkode: 0272f...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå