AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har tykt krøllete rust-farget hår. Det er lagt inn noen blekede striper i tillegg. Jeg klipper det så ofte det trengs, håret er sunt og sterkt, bruker sjelden rettetangen, grer det heller ikke ofte. Har klippet og tynnet ut noe, men ikke for mye (har en veldig dyktig frisør). Men dette håret lever sitt eget liv. Det er masse liv og bølger i det, det er så utrolig tykt selv om det er tynnet ut, og nå trenger jeg en bedre shampo og balsam. Oljen jeg bruker får heller ikke has på håret lenger. Jeg brukte banan-shampo en stund, opplevde den som beroligende og fuktighetsgivende. Men nå har det altså tatt av. Det er umulig å forme. Tips?? Anonymkode: 0f859...b97
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Har du prøvd spesialprodukter for krøllete hår? Curly girl, f.eks? Jeg bruker en hårolje på de verste lykketroll-lookalike-dagene, det roer det litt ned Anonymkode: d231e...d35
Natta1980 Skrevet 30. april 2022 #3 Skrevet 30. april 2022 (endret) kerastase har en egen hårpleieserie for krøllete hår. de fleste frisører har kerastase. men det er faktisk billigst å kjøpe på nettet. bli vakker har. Endret 30. april 2022 av Natta1980 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Skrevet 30. april 2022 Sånt hår hadde jeg også, nå har jeg mer krøller og mindre brus. Grer kun håret når det er vått og nyvasket, aldri når det er tørt. Da ser jeg ut som Ronja Røverdatter på en dårlig dag. Holder meg langt unna produkter med silikon, lær hva silikon heter og les bakpå alt du bruker. Det er mye som inneholder silikon. Det tar litt tid før håret blir bedre, men det vil bli bedre når du kutter ut silikonprodukter. Jeg har prøvd utrolig mange forskjellige produkter og serier for krøllete hår og ingen holder egentlig det de lover. Jeg har i hvert fall ikke funnet noe. Jeg har prøvd både dyrt og billig. Dessverre er det også få frisører som er gode på krøller. Men den bananserien fra hair food til Garnier har vært ganske god for meg lenge nå. Men nå merker jeg at håret er litt mettet og er ute etter noe annet. Anonymkode: 718ae...53f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #5 Skrevet 1. mai 2022 Jeg har fått skikkelig definerte krøller etter at jeg begynte med Curlsmith produkter. De er dyre, men veldig bra garantert curly girl godkjente. KJøper Curlsmith på Feelunique. Ellers er det gode råd å få på Curly girl Norge eller andre Curly girl sider på Facebook. Anonymkode: b99d1...8c3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Sachajuan styling cream 🤩 Anonymkode: aa566...208
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Mitt hår ble betydelig mindre kruset (og det er helt sinnssykt krusete og frizzy) av å slutte med fuktgivende produkter. Alt som lover "fukt" osv kuttet jeg ut. Jeg fokuserte heller på "normalt hår" eller "skadet hår" - og så bruker jeg ikke oljer eller noe slikt i vått hår. Målet mitt ble at håret skal få tørke fortest mulig (noen hårtyper tar stor skade av å holde på vann!) så ingen oljer i vått hår, etc. Det må få tørke helt før jeg gjør noe som "binder" det. Og det må få tørke fort! Før brukte håret mitt 2-3 dager på å roe seg etter en dusj. Nå må jeg vaske håret etter 2-3 dager fordi det nesten føles "fett" og ikke ihjelkruset. Anonymkode: 39138...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå