Gå til innhold

Onanere / Cumshot - Sende til dama ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.
Nå er jeg veldig kåt, å tenkte tanken på å sende et typisk dick pic til henne. Sendt 1 gang før, å hun lagret bilde å sa ho ble litt småkåt av det, men pga jobb så ble det glemt selvfølgelig.
Slikket henne før jobb idag uten sex, så sa jeg vi tar sexen når du kommer hjem igjen.
Tenkte det må jo være beste tid der det ville passe å sende noe, så hun har noe å se fram til når hun kommer hjem.

MEN er det noen kvinner er som har meninger om slikt ?
Dick pic har jeg hørt er det kjedeligste, hørt at faktisk noen jenter foretrekker en kort video der han kommer på video.. Men noen liker sikkert bare se et bilde, max en kort video der han tar på seg selv..
Noen kvinner med mening om hva som burde bli sendt ?
Jeg er 29, hun 26
venter i spenning ^^

Anonymkode: 17b7d...504

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dickpics og snapper av ut løsning er det kjedeligste som finnes.

Det skal ikke være mellomrom før et spørsmålstegn.

Anonymkode: 035b7...249

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å få tilsendt verken dick pic eller video, men du kjenner vel dama di best og vet hva hun liker.

Anonymkode: a0bc6...38f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det er fra en kjæreste og hun har sagt hun liker det så er det vel helt innafor å sende?

Jeg hadde likt begge deler, men pass på at videoen er uten lyd i så fall.

Anonymkode: 151f5...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Vi sender mye sånt til hverandre og liker det svært godt begge to. Både film og bilder. Om du er usikker på om hun er alene ville jeg sendt film som chat (om det er via snap, så kan hun se den når det passer). Uten lyd er det jo litt kjedelig, synes vi da 😇

Anonymkode: dc3ed...f63

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten min sendt nor som ga meg indikasjoner om at han tok på seg selv, hadde jeg blitt helt fra meg av begeistring 🙂 Nå vet ikke jeg hvordan dama di er, men jenter generelt tenner mer på subtile hint enn direkte bilder ofte 🙂 Hva om du filmer en erotisk snutt der hun får se noe av penis, men ikke hele? 

Anonymkode: bc124...b17

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

..................

Du må ikke avsløre hvordan man kjenner igjen de som poster.

AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: 556ca...876

AnonymBruker
Skrevet

Uff, nei takk. Hadde typen min sendt meg det, hadde jeg lurt på hva i all verden som feilet han.

Anonymkode: 9193c...37e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater!!! når dater eller nye kjærester sender slik. De skjønner fort at det ikke nytter. Det er menn som er visuelle og kan tenne på slikt, det er som oftest ikke slik for kvinner. Blir kåt om min mann lager middag til oss og gir meg en spontan fotmassasje jeg 🤪

Anonymkode: 497e2...f7c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke satt pris på.  Jeg blir ikke tent av å se en penis, og i alle fall ikke av cumshot. Hvis du bare sender uten å chatte litt med henne først og forsikre deg om at hun er litt småkåt og at de passer, så vil jo et slikt bilde bare komme helt utav det blå. Kanskje dårlig timing, kanskje er hun ikke i humør til slikt akkurat nå. Hun blir sikkert ikke sint, men det er jaggu ikke sikkert hun blir kåt heller.

Anonymkode: 48877...718

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei.
Nå er jeg veldig kåt, å tenkte tanken på å sende et typisk dick pic til henne. Sendt 1 gang før, å hun lagret bilde å sa ho ble litt småkåt av det, men pga jobb så ble det glemt selvfølgelig.
Slikket henne før jobb idag uten sex, så sa jeg vi tar sexen når du kommer hjem igjen.
Tenkte det må jo være beste tid der det ville passe å sende noe, så hun har noe å se fram til når hun kommer hjem.

MEN er det noen kvinner er som har meninger om slikt ?
Dick pic har jeg hørt er det kjedeligste, hørt at faktisk noen jenter foretrekker en kort video der han kommer på video.. Men noen liker sikkert bare se et bilde, max en kort video der han tar på seg selv..
Noen kvinner med mening om hva som burde bli sendt ?
Jeg er 29, hun 26
venter i spenning ^^

Anonymkode: 17b7d...504

Oralsex er også sex, vet du.

Men hvorfor skal du absolutt sende noe? 
Kan du ikke bare sitte naken når hun kommer hjem (om dere bor sammen, da)?

Anonymkode: 404d7...5c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Digger å få tilsendt sånne snapper. Men som en lengre opp sa: ikke vis hele. Bare gi noen hint om hva som venter når hun kommer hjem. 

Skrevet

Jeg liker veldig godt å motta både bilder og videoer av han min, men ser jo på svarene her at det er veldig forskjellig så da må du nesten finne ut hva hun liker

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dickpics og snapper av ut løsning er det kjedeligste som finnes.

Det skal heller ikke være mellomrom i ordet utløsning. 

TS; jeg hater dickpics. 

Anonymkode: 11902...82d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dickpics er teit, cumshots er ekkelt...  Jeg liker ikke å få sånt tilsendt, selv når jeg har jevnlig sex med fyren. 

Gi meg heller noe jeg tenner på! Et delvis avkledd bilde, kanskje løfte på skjorta, kanskje bare i boxer. Et smakfullt bilde av rumpa hans. En snap av at han holder/gjør klar favorittleketøyet mitt.   

De fleste damer tenner på mannen, IKKE på penisen...

Anonymkode: dfa18...390

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dickpics er teit, cumshots er ekkelt...  Jeg liker ikke å få sånt tilsendt, selv når jeg har jevnlig sex med fyren. 

Gi meg heller noe jeg tenner på! Et delvis avkledd bilde, kanskje løfte på skjorta, kanskje bare i boxer. Et smakfullt bilde av rumpa hans. En snap av at han holder/gjør klar favorittleketøyet mitt.   

De fleste damer tenner på mannen, IKKE på penisen...

Anonymkode: dfa18...390

Der er jeg….altså, ikke omvendt - men jeg finner det tennende.

Men ikke uten at man er igang med en samtale. Og at jeg skjønner hva som kommer (no pun intended). 

Anonymkode: 19552...d73

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun DU som liker det. Damer liker ikke det. Hvis du vil sende dickpics/cumshot, kan du sende til en annen mann som deler interessen din ;)

Anonymkode: 195c0...8b2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama liker å få snap når jeg vibrerer og akkurat i det jeg kommer og spruter. Får av henne også som er tennene. 

Anonymkode: 152d6...611

AnonymBruker
Skrevet

En hard kuk som buler under buksa er mye mer tennende..

Anonymkode: bd276...c00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...