Gå til innhold

Er hun kåt på meg i det hele tatt ? Er jeg ikke attraktiv for henne ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Mann 31, sammen med ei nydelig frøken på 29.
Vært sammen snart et år å hatt det kjempefint ilag på alle plan.
Sexualiteten har alltid plaget meg litt, vi har i mine øyne for lite sex, å dette har vi pratet en del ganger om å kommet til samme konklusjon. Hun synes også vi har litt for lite sex, å sa helt klart at hun ønsker helst hver dag så lenge formen er der til det, men ihvertfall 2-4 ganger i uken selv om det er hektisk i værdagen. Da treffer hun meg midt i blinken, for slik vil jeg også ha det.
Men jeg får følelse av at det bare er noe hun har sagt, eller at tilfellet er at hun ikke er så sexuelt tiltrekt av meg, men ville hatt mer sex om hun var det. Har pratet rundt dette, å hun sier hun bare er dårlig på å ta initiativ. Hun sier at i alle andre forhold og sex hun har med andre, så er det alltid de som prøver seg på henne for at det skal bli sex, sier hun er ikke vandt til at hun selv må ta no tak før at man skal ha sex.
Greit men, pratet om det også, å hun sa hun skal prøve bli litt flinkere å ta initiativ til sex.
For jeg føler direkte at skal vi ha sex, må JEG enten si det med ord, eller begynne flørte/ta på henne, å da blir det sex, å gjør jeg det samme 3-4 ganger på en dag så er hun med hele tiden, så vi har jo ikke noe problem sånn sett..
Det føles bare ut som vi har sex bare fordi jeg vil. Jeg koser masse med henne for å prøve gjøre henne kåt og klar, men føler ikke det hjelper noe særlig.
Hun blir ikke våt, noe jeg er vandt med at ei jenta blir etter litt kos på klitoris i kombinasjon med tunge og munn, hender og vibrator bruk. Å i tilfellet med ei anna jenta (3 av mine exer), så ville hun blitt crazy etter 10-14 min med slik kos å bare crava "dick"en min å bed om å pule henne.
Men frøkna jeg er sammen med, testet det igår.. Slikket henne lenge, samme greie, kombinerte med vibrator, hender og munn bruk, så avslutta jeg å sa hun kan bare slappe av hvis hun vil det, for hun gav svært lite reaksjon som normalt. Hun sa bare, ja kanskje d. Så gikk jeg på andre rommet å tok en runk å se på film. Hun bare la seg til å sove, så det hjalp nok ingenting på kåthenta hennes. Nå var hun ikke trøtt engang.

Jeg har gitt henne orgamser, men på det snart hele året kan jeg telle på 2 hender hvor mange orgasmer hun har fått fra meg der jeg stimulerer henne.. Virker ut som jeg egentlig bare er skikkelig kjedelig og dårlig på det der.. Vi har pratet om det at jeg ønsker å gjøre det godt for henne, å hun har fortalt akkurat hvordan hun vil ha det, å hva hun ikke liker. Sliter veldig med å gi henne orgasme, uansett hvordan jeg gjør det utifra hva hun har sagt + min erfaring gjennom årene og googling, så føler jeg meg på en helt annen planet med denne jenta.. Som å ha møtt en alien som jeg ikke vet hvordan fungerer, for dette problemet har jeg aldri hatt før i noe forhold.

Når vi har sex ilag, så går vi gjennom et par stillinger, litt hard sex da hun liker det kanskje best. Så bruker hun vibrator mens vi holder på, å da får hun orgasmer alt fra 1-5, men ofte sliter litt med å faktisk komme.. Men alene får hun det lett til å kan å normalt sett får 5-10 orgasmer bare på få minutter.
Det har hendt at etter sex når jeg har gått i dusjen, så har hun fortsatt i skjul å onanerer.. Å jeg ønsker jo selvfølgelig å være med om hun enda er kåt å vil ha orgasmer, jeg kan pule henne mer, eller gjøre andre ting på henne for å gjøre det deilig.

Ja jeg sliter litt med dårlig selvbilde når det gjelder sexen (å det er første gang i livet mitt jeg gjør det med ei dama), føler meg usikker på om penis er stor nok (16cm lang - tykkelse ikke målt, men i mine øyne helt normal og tykk nok i forhold til lengden), at jeg selv ser bra nok ut (normalt utseende i kroppen, relativt slank men noe flesk har jeg, akkurat som hun), at hun tenner på meg sexuelt.. Hun sier ja, men føler virkeligheten viser noe annet...

Det har endt i at jeg ofte skal gjøre ALT før å få henne i ordentlig humør sexuelt.. Prøver hardt på å gjøre henne kåt og vill, men jeg oppnår svært lite føler jeg. Hun er med på sexen, men er aldri no kommentar fra henne på noe jeg gjør.. Ofte ser jeg på henne at hun plutselig bare ser opp i taket, lokket øyne men ingen nytelses blikk eller grimaser. Dette har jeg aldri opplevd med noen før.
Å hun er rett og slett tørr i kjeden fortsatt, kun mitt spytt som har gjort det vått utenpå.
Må da alltid bruke glidemiddel..
Men når hun koser med seg selv før vi evt har sex så blir hun klissvåt..

Jeg er vel egentlig bare ute etter å få noe hjelp her i korte trekk ???
Hva kan jeg prøve ut før å få henne på gli.. ?
Sa til henne igår at jeg var dritkåt på henne, masse komplimenter, tok henne på ræva, kysset henne på halsen osv.. Før jeg koste med henne uten at vi hadde sex.. Nevnte det før jeg la meg, at jeg var kåt på henne å gledet meg til vi skulle ha sex, men da sa jeg vi kan vente til imorgen.
Men at jeg er kåt på henne å vil ha henne virker ikke ut som det påvirker henne på noen måte... Sa dama mi at hun er kåt på meg å vil ha meg, da har jeg kasta av alle klær å pult henne der hun står... Da ville jeg gått ned på henne og slikket henne, å hatt masse sex etter.
Det har jo skjedd mist 15 gang på det snart året vi har vært sammen, at hun sier hun er kåt på meg, da har vi endt opp med å ha sex med en gang..

Ja, har noen tips til hva som helst egentlig ? For å få ei dama man er sammen med kåt.. ? Vi er begge 100% trygge på hverandre, å vi har god sex sånn sett, har det veldig fint ilag å alt sånt.

Mvh Usikker mann 31

Anonymkode: f86b7...7f8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Langt innlegg. Kan det være svaret på hvorfor hun er litt lite på?

Anonymkode: bde95...fd9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, bortsett fra at jeg skulle ønske jeg hadde en mann som deg! Kanskje dere rett og slett burde gå til en sexolog, siden det er veldig vanskelig å vite hva som egentlig er problemet her.. 

Anonymkode: 02db7...237

AnonymBruker
Skrevet

Ta bort vibratorene hvertfall. Mulig hun er sensitiv skadet. Og våthet. Tja. Hun kan være kåt i hodet, men ikke i kroppen. Spør om hun trenger glid? Og hvis hun er veldig pen tenker hun kanskje at hun ikke trenger å gi? Tar hun på deg? Klemmer og koser?

Dere vkrker ukompatible i sengen. Spør henne om hun elsker deg. 

Anonymkode: 74359...792

Skrevet

Hm….altså, jeg skjønner jo frustrasjonen din. 

Men det virker som en kombinasjon av at hun har langt mindre lyst enn deg, og at du er INTENST opptatt av sex. 

Og så blir hun ikke våt med felles sex, men veldig våt av egenlek? Akkurat dette er jo et tegn på noe da. 

Veldig vanskelig å si, men. Du forklarer at «igår gjorde jeg superinnsats for å få henne klar, tok henne på ræva…..nevnte når vi la oss at jeg var jævlig kåt på henne» og så videre.

Det er en sånn greie som er velkomment når man selv også har lyst, men som bare blir mas og press når man ikke har lyst.

Og tja, jeg tror dere er litt forskjellige på dette. 

Om hun blir liggende og bare kikke oppi taket er jo noe veldig off. 
Men jeg fikk ikke helt med meg om du mente det bokstavelig, eller om du bare forventet høylytt nytelse? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta bort vibratorene hvertfall. Mulig hun er sensitiv skadet. Og våthet. Tja. Hun kan være kåt i hodet, men ikke i kroppen. Spør om hun trenger glid? Og hvis hun er veldig pen tenker hun kanskje at hun ikke trenger å gi? Tar hun på deg? Klemmer og koser?

Dere vkrker ukompatible i sengen. Spør henne om hun elsker deg. 

Anonymkode: 74359...792

Dette synes ikke jeg var et godt råd 😶🌫️

Ta bort leketøy og spør om hun egentlig elsker ham fordi hun ikke er like ofte kåt? Som for ham er godt over snittet? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kan være lurt for dere sammen å lese noen bøker om seksualitet og bruke det som grunnlag for å snakke sammen. «Come as you are» er en veldig god bok som jeg anbefaler, og deretter «she comes first» og «passionista». Dere kan jo starte der og se om det er til hjelp. 

• Nyttig 1
Skrevet

Min gut feeling er at du prøver for hardt.

Hun får ikke pusterom til å kjenne på lyst og savn hvis du er "på" hele tiden.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser du ut?

Anonymkode: 30386...2c7

Skrevet

Ikke alle blir søkkvåte selv om de er kåt. Da må man bruke glidemiddel. Dette betyr ikke at dem er ødelagt, eller at de ikke vil ha sex med deg. Noen blir bare ikke våt. 

Ikke alle lager masse lyder, selv ved nytelse. Noen lukker bare øyene og nyter. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det mest kjedelige jeg har opplevd  i senga . Var en mann som var så opptatt av sex . Når  vi ble kjent lovet han gull  og grønne skoger.  Hadde masse  leketøy  og  var veldig durasell kanin i senga. Skulle tas hardt og lenge.  Problemet  kom etter en stund . Han gjorde akkuratt det samme  vær gang . Og bytta stilling  ofte  så jeg ble ikke stimulert nok .  leketøy  må brukes rett .  Han ville jo så veldig  være super elsker  men  det ble hjertelig etter en stund jo ble kåt i hode for elsket Han  men kroppen  bare  nja  må jeg igjenom dette igjen.  Det jeg savnet  var følelsene  klemmene kyssene  rett å slett forspill  uten kjønnsorganer  i bevegelse.  At vi hadde sex fordi vi elsket hverandre.. ikke bare ha sex for sex  er supert ..  

Anonymkode: 151b0...478

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann, som har blitt mhen. Neste er vell Hen. 

Du er kjedelig!! 

Anonymkode: 2738e...077

AnonymBruker
Skrevet

Du høres litt masete ut, men samtidig hører jeg jo at du vil henne vel. Om hun går på prevensjon kan det fort være grunnen til manglende sexlyst og våthet. 

Ellers, gir du noe kroppskontakt uten sexmas? Det du gjør fungerer jo tydeligvis ikke, og for alt du vet kan det være at dine ekser, som du bruker alt for mye tid på å tenke på, faket. Samtidig skal det ikke bare være ditt ansvar å holde liv i sexlivet deres. 

Anonymkode: 40ecb...f5c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Isambard skrev (2 timer siden):

Min gut feeling er at du prøver for hardt.

Hun får ikke pusterom til å kjenne på lyst og savn hvis du er "på" hele tiden.

Dette.

TS virker overivrig, prøver for hardt og overlater ikke noe rom for henne til å «eie» mer av den seksuelle relasjonen.

Tipper hun føler seg litt kvalt, maset på og overveldet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert dette er riktig men kanskje verdt et forsøk: vær mindre en pleaser. Jeg blir mye mindre kåt av en mann som ååååååpenbart er superkåt på kroppen min og kan gjøre hva som helst for å få den enn en som bare forlanger noe av meg og tar det han vil ha uten å gi meg masse komplimenter og bekreftelser. 

Jeg er ganske attraktiv og vant med at menn vil ha meg. Så da blir det rett og slett litt kjedelig og uspennende med enda en mann som vil ligge med meg, om du skjønner. Det mentale spillet er viktigst for min våthet før stimuli på klitoris. 

Som andre sier, ved å gi litt mer rom til at hun får lyst på deg og kjenne at hun lengter etter noe fra deg, kan bedre det. Kanskje ikke, men hva har du å tape. Skaper en pull-effekt, mer enn en push-effekt. 

Anonymkode: 8ae43...7f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må roe ned 126 hakk, ts. Har du generelt problemer med impulskontroll og er veldig needy og pushy, eller er det «bare» sex du føler det er ok å oppføre seg som en kåt katt i løpetiden? 
Hadde du vært bare 126 hakk mindre intenst masende ville jeg likevel dumpet deg, fordi du var altfor intenst masete.

Hennes kåthet - hennes ansvar. Ikke mas. Har du lyst på sex? Si det. Har du lyst på kos? Si det. Ikke mas om 30 000 andre ting og ikke stress med hennes(!) lyst. Den er hennes - ikke din.

Anonymkode: 949c8...ed2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at du prøver for hardt. Prøv å ikke ta noe initiativ et par uker. 

Anonymkode: 67dbc...d41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke hun har så lyst på sex, men hun tør ikke innrømme det.

Jeg hadde mye sex uten å være våt og kåt, det ødela meg. Jeg har aldri sex lenger.

Anonymkode: 2956a...aba

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du er ALTFOR på og masete her. Det hjelper ikke hvilke teknikker du bruker om hu ikke har lyst i utgangspunktet. Det er på tide dere menn lærer dere at hos oss starter sexlivet I HODET. 

Anonymkode: eb647...515

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror ikke hun har så lyst på sex, men hun tør ikke innrømme det.

Jeg hadde mye sex uten å være våt og kåt, det ødela meg. Jeg har aldri sex lenger.

Anonymkode: 2956a...aba

Du er nok nærmere sannheten en du aner. Grunnen til at det er slik er mange, og da hjelper det ikke hva mannen gjør. At han presser på og leker "sex gud" hjelper i alle fall ikke. Er hun ikke klar så er hun det ikke og da er det et mislykket prosjekt . Har selv opplevd dette, en kvinne som var skadet og ikke ville ha sex, men hadde det allikevel. Hva jeg gjorde eller ikke betydde ikke noe som helst. Forholdet gikk rett i dass. Så møtte jeg en kvinne som elsket meg, som var kåt og alt jeg gjorde fungerte perfekt. Hun fikk mange orgasmer og anser meg som en perfekt sex partner.  Grunnene til at det er slik enorme forskjeller på kvinner kan være at hun ikke liker deg godt nok til at hun har skader med seg i livet som ikke kan rettes opp. 

Anonymkode: fb5ee...c47

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...