AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Kom til å undre meg over noe her på morgenkvisten. De som blir gravide mens de har spiral, må de beholde den eller fjernes den? Alle disse tankene som plutselig popper opp! Haha Anonymkode: 8e5ed...9b6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom til å undre meg over noe her på morgenkvisten. De som blir gravide mens de har spiral, må de beholde den eller fjernes den? Alle disse tankene som plutselig popper opp! Haha Anonymkode: 8e5ed...9b6 Uten at jeg har sjekket det, så vil jeg tro den må fjernes? Det blir jo voldsomt trangt der inne til slutt, ser for meg den kan skade baby/annet der inne hvis den blir? Anonymkode: b8569...f1b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uten at jeg har sjekket det, så vil jeg tro den må fjernes? Det blir jo voldsomt trangt der inne til slutt, ser for meg den kan skade baby/annet der inne hvis den blir? Anonymkode: b8569...f1b Jeg også trodde det, men så har jeg jo lest om babyer har har holdt spiralen når de har blitt født. Tenker jo på at det må jo være en viss fare for abort om man fjerner noe fra livmor via livmorhalsen. Så ble rett og slett veldig nysgjerrig på dette 😂 Anonymkode: 8e5ed...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg også trodde det, men så har jeg jo lest om babyer har har holdt spiralen når de har blitt født. Tenker jo på at det må jo være en viss fare for abort om man fjerner noe fra livmor via livmorhalsen. Så ble rett og slett veldig nysgjerrig på dette 😂 Anonymkode: 8e5ed...9b6 Det varierer hva de gjør. Noen får beskjed om at den må fjernes, andre at den ikke kan fjernes Anonymkode: 87e33...ad5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Jeg er født(vel, ks) med mamma sin kobberspiral i hånden. fått inntrykk av at det kommer helt an på når graviditeten blir oppdaget. Men er ikke sikker. Anonymkode: 30e8f...eb7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Spiralen er myk og ikke skadelig for fosteret. Anonymkode: 8bbdc...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå