AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har bodd 2 år i Japan og vært i et forhold mesteparten av tiden jeg var der. Da studerte jeg i Japan. Jeg opplever det lettere å snakke med japanske damer enn norske damer og vil tilbake en dag. Har i dag en god jobb i Norge, i et selskap som tilbyr internasjonale muligheter, men er redd for at jeg må vente 2 år til jeg har en reell sjanse for å komme tilbake til Japan, fordi jeg da har 5 års arbeidserfaring og kan få en seniorstilling som betaler godt. Da er jeg allerede 28 år, er jeg da for gammel til å date damer? Noen som har erfaring med dating av japanske damer i slutten av 20-årene? Anonymkode: abd6e...e75 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da er jeg allerede 28 år, er jeg da for gammel til å date damer? Anonymkode: abd6e...e75 At det var? Du er ikke for gammel, men virker fryktelig umoden. Anonymkode: 1d1a1...f90 11
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 De er mennesker av kjøtt og blod, ikke objekter som du kan bruke til hva du vil. Du får begynne å behandle damer pent først Anonymkode: ea032...c5a 2
Million Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Har ikke du skrevet om ditt opphold, forhold og damer i Japan før? Leste en tråd om nesten det samme for litt siden. Da var det en mye bitrere tone i innlegget. Og ja, du er for gammel til å date når du er 28. Selvfølgelig. Visste du ikke det? Det er et internasjonalt forbud for alle over 28 å date. Det er strengt forbudt. Har man ikke kapret seg en partner før det, så må man gå singel resten av livet. Unntak er skilsmisser. Det er lov å date skilte folk som er eldre enn 28, for dem er det laget et smutthull i loven. Sånn. 5
Perelandra Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Få deg jobb i Japan og flytt dit med det samme da. Problem løst. Men ikke ta dame fra Japan hit, har en kompis som har veldig dårlig erfaring der, da hun reiste tilbake til Japan og han ble sittende igjen alene med 2 barn. For alle er nok like, ikke sant? Anonymkode: 22dc4...d29 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Du mener damer fra Kitashiobara håper jeg? Nytter ikke å prøve på noe med damer fra andre steder, det går aldri bra. Til nød Aizuwakamatsu, Kitakata eller Aizubange, i ekstreme tilfeller Inawashiro, men utover det..galskap og burde vært forbudt. Anonymkode: b9601...d8a 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har bodd 2 år i Japan og vært i et forhold mesteparten av tiden jeg var der. Da studerte jeg i Japan. Jeg opplever det lettere å snakke med japanske damer enn norske damer og vil tilbake en dag. Har i dag en god jobb i Norge, i et selskap som tilbyr internasjonale muligheter, men er redd for at jeg må vente 2 år til jeg har en reell sjanse for å komme tilbake til Japan, fordi jeg da har 5 års arbeidserfaring og kan få en seniorstilling som betaler godt. Da er jeg allerede 28 år, er jeg da for gammel til å date damer? Noen som har erfaring med dating av japanske damer i slutten av 20-årene? Anonymkode: abd6e...e75 Du er nok for gammel for dating. Det løpet pleier å være kjørt når man har fylt 26 år. Kjipt, men sånn er det. Du får kose deg med de gode minnene Anonymkode: 48c0e...954
MyMichelle Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 Hadde jeg vært mann, ville jeg tenkt motsatt. At norske damer er lettere å snakke med fordi de er ærlige, og høflighet ikke er så viktig. Mens for japanske damer er høflighet mer viktig…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Få deg jobb i Japan og flytt dit med det samme da. Problem løst. Men ikke ta dame fra Japan hit, har en kompis som har veldig dårlig erfaring der, da hun reiste tilbake til Japan og han ble sittende igjen alene med 2 barn. For alle er nok like, ikke sant? Anonymkode: 22dc4...d29 Oi hva skjedde? Anonymkode: abd6e...e75
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Skrevet 30. april 2022 Million skrev (På 29.4.2022 den 13.15): Har ikke du skrevet om ditt opphold, forhold og damer i Japan før? Leste en tråd om nesten det samme for litt siden. Da var det en mye bitrere tone i innlegget. Og ja, du er for gammel til å date når du er 28. Selvfølgelig. Visste du ikke det? Det er et internasjonalt forbud for alle over 28 å date. Det er strengt forbudt. Har man ikke kapret seg en partner før det, så må man gå singel resten av livet. Unntak er skilsmisser. Det er lov å date skilte folk som er eldre enn 28, for dem er det laget et smutthull i loven. Sånn. Jeg har ikke laget noen tråd om japanske dame før nei, men blir allikevel nysgjerrig på hvilken tråd du prater om? kan du linke den inn her? Anonymkode: abd6e...e75
Million Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke laget noen tråd om japanske dame før nei, men blir allikevel nysgjerrig på hvilken tråd du prater om? kan du linke den inn her? Anonymkode: abd6e...e75 Gjorde et par halvhjertede forsøk på å finne den, men nei. Kanskje den er slettet.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Skrevet 30. april 2022 Million skrev (4 minutter siden): Gjorde et par halvhjertede forsøk på å finne den, men nei. Kanskje den er slettet. Ok det var synd. Anonymkode: abd6e...e75
Million Skrevet 30. april 2022 #15 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ok det var synd. Anonymkode: abd6e...e75 Vel, det var en fyr som hadde studert i Japan, og fikk seg japansk kjæreste der. Men så måtte han av en eller annen grunn flytte hjem til Norge igjen, og de prøvde avstandsforhold (tror jeg), men det gikk ikke og den japanske damen gjorde det slutt. Så var trådstarteren bitter for han fant absolutt ingen nye damer i Norge, helt håpløst, så nå ville han flytte tilbake til Japan. Men det var for sent å få tilbake den japanske damen han hadde hatt, for hun hadde gått videre og fått seg ny type. Og så videre. Bitter fyr som bare ville ha japanske damer og norske damer var fæle og kresne og ville aldri ha han osv. Noe sånt var det tråden gikk ut på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Skrevet 1. mai 2022 Det finnes japanske damer i Norge også. Prøv en japansk forening feks. Anonymkode: 66994...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #17 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes japanske damer i Norge også. Prøv en japansk forening feks. Anonymkode: 66994...a9c Dem er det ikke mange av dessverre….. Anonymkode: abd6e...e75
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Skrevet 1. mai 2022 Det er veldig mange pene kvinner i Japan. Men de er mye mer tradisjonelle enn her selv om de har høy utdannelse..men de er så opptatte av utdanning og jobben at de ikke dater. Om du får en Japansk dame så er du heldig. Men det er verdt å prøve på siden du er mann så kan du be jenter ut på date Anonymkode: 6f3f8...2e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #19 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 5.51): Jeg har bodd 2 år i Japan og vært i et forhold mesteparten av tiden jeg var der. Da studerte jeg i Japan. Jeg opplever det lettere å snakke med japanske damer enn norske damer og vil tilbake en dag. Har i dag en god jobb i Norge, i et selskap som tilbyr internasjonale muligheter, men er redd for at jeg må vente 2 år til jeg har en reell sjanse for å komme tilbake til Japan, fordi jeg da har 5 års arbeidserfaring og kan få en seniorstilling som betaler godt. Da er jeg allerede 28 år, er jeg da for gammel til å date damer? Noen som har erfaring med dating av japanske damer i slutten av 20-årene? Anonymkode: abd6e...e75 Hvorfor er det lettere å prate med damer fra Japan? Anonymkode: 68b4e...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #20 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dem er det ikke mange av dessverre….. Anonymkode: abd6e...e75 Bare menn i de japanske foreningene? Anonymkode: 66994...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå