Gå til innhold

apotera.no, fikk tilsendt feil vare, mine rettigheter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er min tredje gang har kjøpt vare fra den nettsiden. De tidligere to gangene var det ikke noe problemer og jeg fikk det jeg hadde betalt for. Denne gangen har de send meg feil varer, blant annet smertestillende og canesten.  Jeg forventet dusjsåpe og hudkrem. Hele vitsen med å bestille varer gjennom nett og få det på døren er å slippe styr så jeg er irritert. Er det noen andre som har opplevd noe lignende fra dem. Feil kan skje, men lurer på at dette er en feil de ofte gjør. For da ungår jeg å bestille varer fra dem framover. Og hva er egentlig mine rettigheter her.  

Anonymkode: e4449...2d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er min tredje gang har kjøpt vare fra den nettsiden. De tidligere to gangene var det ikke noe problemer og jeg fikk det jeg hadde betalt for. Denne gangen har de send meg feil varer, blant annet smertestillende og canesten.  Jeg forventet dusjsåpe og hudkrem. Hele vitsen med å bestille varer gjennom nett og få det på døren er å slippe styr så jeg er irritert. Er det noen andre som har opplevd noe lignende fra dem. Feil kan skje, men lurer på at dette er en feil de ofte gjør. For da ungår jeg å bestille varer fra dem framover. Og hva er egentlig mine rettigheter her.  

Jeg har ingen erfaring med akkurat disse, men du må jo kontakte dem og be de sende det du skulle ha. Du har betalt? 

Anonymkode: 5d889...9e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å gi dem beskjed. 

Anonymkode: 45600...67f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Feil kan og skje i butikk og hva gjør du da?

Jo du tar kontakt med de og informerer de om feilen og ber de ordne opp.

Anonymkode: 2d13a...2bf

• Liker 5
Skrevet

Dine rettigheter er å få det du har betalt for. Så kontakt nettbutikken, si hva som har skjedd og be om å få dine riktige varer tilsendt. De kan kanskje hente feilvarene i retur samtidig, om det kommer bud på døren som leverer? Ev får de sende deg en ferdigfrankert returlapp så du kan sende tilbake feilvarene, om de vil ha dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må print ut returetikett og levere pakken på post i butikk. Heldigvis innrømmet de feilen og sa de skulle sende meg riktig vare. 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt flere ganger fra apotera, aldri opplevd problemer.

Dere som har nulltoleranse for feil fra andre, gjør dere virkelig aldri små eller store feil på jobb?

Anonymkode: 8ae5a...36d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har bestilt flere ganger fra apotera, aldri opplevd problemer.

Dere som har nulltoleranse for feil fra andre, gjør dere virkelig aldri små eller store feil på jobb?

De er sikkert ikke i jobb 😆

Anonymkode: 7f6fa...ca0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De er sikkert ikke i jobb 😆

Anonymkode: 7f6fa...ca0

Hahaha det er sant😆

Skrevet

Det er surt når det skjer, men det er risikoen ved netthandel. Selvfølgelig tar man kontakt også får man varene man skal ha, men samtidig så må man returnere varene man har fått feilsendt med gratis retur. Det er en ekstra tur på postkontoret, ergerlig, men slik er det av og til. 

Jeg hadde en gang bestilt ullundertøy fra Kari Tra det var salg på Getinspired. Fikk tilsendt noen sko jeg ikke hadde bestilt i stedet. Tok kontakt og jeg skulle selvfølgelig få varene jeg hadde bestilt, men den ene ulltrøya var utsolgt i min størrelse så da fikk jeg pengene tilbake, og måtte selvfølgelig returnere skoa. Så jeg fikk verken det jeg bestilte til slutt, i tillegg til feil vare. Har bestilt mange ganger etter dette og har aldri opplevd feil siden på den butikken. Det er bare sånt som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...