AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg lurer på om jeg skal til legen, gynoklog eller innom butikken for å ta graviditet test? Jeg er ikke så konfortabel i å snakke med legen min om graviditet. Ja jeg skal bytte fastlege snart….. kort fortalt Har alltid hatt regelmessig mensen. Altså hver 4 uke. men bå har jeg de to siste gangene fått mensen tidlig. Sånn ca etter 2 uker. Altså en uke tidlig. Hva kan det skilles? Jeg har ikke starta på noe nytt tabletter ellerno. Jeg er heller ikke vaksinert for corona. jeg er beksjymret fordi det har jeg aldri opplevd. Jeg er 21. sist gang tenkte jeg kanskje det var jeg som tenkte feil. Men denne gangen husker jeg fordi jeg hadde svømmeklasse sist.. så fikk mensen og etter en og halv uke fikk jeg mensen igjen denne gangen.. Jeg vil også nevne at jeg har følt meg elstra slapp de siste to ukene. Men dette kan skilles svak jern mangel igjen.! Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Jeg må uansett til fastlege for å ta blodprøver for å utelukke min slapphet. Når det er nevnt Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg må uansett til fastlege for å ta blodprøver for å utelukke min slapphet. Når det er nevnt Anonymkode: 4036a...b45 Graviditetstestene i butikken er like gode som å teste hos lege. Men du bør uansett gå deg en time til gynekolog er greit med en sjekk. Ta en test. Spør legen din om plagene. Anonymkode: 570e1...f51
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Graviditetstestene i butikken er like gode som å teste hos lege. Men du bør uansett gå deg en time til gynekolog er greit med en sjekk. Ta en test. Spør legen din om plagene. Anonymkode: 570e1...f51 Så jeg bør gjøre alle tre? Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Det høres ut som du er litt på styr her. Dette er definitivt hormoner som styrer deg nå. Jeg har sagt det i en annen tråd du startet og sier det igjen, SLAPP av🙂 På Apple-teknologi finnes graviditetstester som kan tas uken før ventet mens. Du kan ta en sånn om du trenger det for å slappe av. Hos legen hat de bare kjipe billige tester som kke slår ut før tiden rundt ventet mens. De kan ta blodprøver for å se hcg verdier, men det er det ikke alltid legen går med på om det er lite sannsynlig for graviditet. Slik det er i din situasjon om du hadde mens for under tre uker siden. Disse tingene svarer jeg av erfaring fordi jeg selv har vært på styr hormonelt og trodd jeg var gravid flere ganger tidligere. Rettigheter slett ‘falske svangerskap’ som en hund😅 Det kan være slitsomt å være kvinne med kvinnelige hormoner🙃 Anonymkode: 7b37b...312
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Graviditetstestene i butikken er like gode som å teste hos lege. Men du bør uansett gå deg en time til gynekolog er greit med en sjekk. Ta en test. Spør legen din om plagene. Anonymkode: 570e1...f51 Og bør jeg be legen ta hcg også? Bare for å være 100% sikker? Siden jeg uansett må ta blodprøver med tanke på jern og vitamin sjekk jeg er redd jeg er gravid og derfor det skjer sånnt…? Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 *Apple teknologi*😳 Haha, elendig autokorrektur! Mente APOTEKET😂 Anonymkode: 7b37b...312 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres ut som du er litt på styr her. Dette er definitivt hormoner som styrer deg nå. Jeg har sagt det i en annen tråd du startet og sier det igjen, SLAPP av🙂 På Apple-teknologi finnes graviditetstester som kan tas uken før ventet mens. Du kan ta en sånn om du trenger det for å slappe av. Hos legen hat de bare kjipe billige tester som kke slår ut før tiden rundt ventet mens. De kan ta blodprøver for å se hcg verdier, men det er det ikke alltid legen går med på om det er lite sannsynlig for graviditet. Slik det er i din situasjon om du hadde mens for under tre uker siden. Disse tingene svarer jeg av erfaring fordi jeg selv har vært på styr hormonelt og trodd jeg var gravid flere ganger tidligere. Rettigheter slett ‘falske svangerskap’ som en hund😅 Det kan være slitsomt å være kvinne med kvinnelige hormoner🙃 Anonymkode: 7b37b...312 Takk.. Jeg føler meg tjukk også…. Vet ikke om det er tilfelig… Er det ike verdt å spørre legen om hcg? Med ta Je på at jeg uansett skal gi blodprøver Anonymkode: 4036a...b45 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og bør jeg be legen ta hcg også? Bare for å være 100% sikker? Siden jeg uansett må ta blodprøver med tanke på jern og vitamin sjekk jeg er redd jeg er gravid og derfor det skjer sånnt…? Anonymkode: 4036a...b45 Når hadde du mens sist og når hadde du sex sist? Anonymkode: 7b37b...312
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres ut som du er litt på styr her. Dette er definitivt hormoner som styrer deg nå. Jeg har sagt det i en annen tråd du startet og sier det igjen, SLAPP av🙂 På Apple-teknologi finnes graviditetstester som kan tas uken før ventet mens. Du kan ta en sånn om du trenger det for å slappe av. Hos legen hat de bare kjipe billige tester som kke slår ut før tiden rundt ventet mens. De kan ta blodprøver for å se hcg verdier, men det er det ikke alltid legen går med på om det er lite sannsynlig for graviditet. Slik det er i din situasjon om du hadde mens for under tre uker siden. Disse tingene svarer jeg av erfaring fordi jeg selv har vært på styr hormonelt og trodd jeg var gravid flere ganger tidligere. Rettigheter slett ‘falske svangerskap’ som en hund😅 Det kan være slitsomt å være kvinne med kvinnelige hormoner🙃 Anonymkode: 7b37b...312 Når det er sagt har jeg allerede mensen nå. Jeg fikk igår. 1,5 uke etter sist.. Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når hadde du mens sist og når hadde du sex sist? Anonymkode: 7b37b...312 Mensen hadde jeg blitt ferdig med for 1,5 uke siden så jeg fikk veldig fort igjen noe som er unormalt dor meg. Jeg får alltid mensen etter 3 uker. Og før den sist gang fikk jeg også tidlig, men jeg trodde det var tilfelig eller jeg som tellet feil. sex hadde jeg sist i januar-februar. Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mensen hadde jeg blitt ferdig med for 1,5 uke siden så jeg fikk veldig fort igjen noe som er unormalt dor meg. Jeg får alltid mensen etter 3 uker. Og før den sist gang fikk jeg også tidlig, men jeg trodde det var tilfelig eller jeg som tellet feil. sex hadde jeg sist i januar-februar. Anonymkode: 4036a...b45 Er det normal mens blødning eller mer utblandet/rosa blødning? (Spotting) Anonymkode: 7b37b...312
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 Du ville jo ikke fått mens om du hadde blitt gravid i januar/mars. Men det er mulig med småblødninger i svangerskapet, særlig i 1 trimester. Da er blødningene små. Det er normalt. Hadde du vært gravid og blødningene var i samme grad som mensblødninger handler det mer sannsynlig om missed abortion. Du kjøper deg en graviditetstest de nærmeste dagene. Den vil gi deg et helst sikkert svar om du hadde sex sist i februar. Anonymkode: 7b37b...312
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det normal mens blødning eller mer utblandet/rosa blødning? (Spotting) Anonymkode: 7b37b...312 Er normal mensen, med litt mensensmerte denne gangen Anonymkode: 4036a...b45
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du ville jo ikke fått mens om du hadde blitt gravid i januar/mars. Men det er mulig med småblødninger i svangerskapet, særlig i 1 trimester. Da er blødningene små. Det er normalt. Hadde du vært gravid og blødningene var i samme grad som mensblødninger handler det mer sannsynlig om missed abortion. Du kjøper deg en graviditetstest de nærmeste dagene. Den vil gi deg et helst sikkert svar om du hadde sex sist i februar. Anonymkode: 7b37b...312 Så jeg mister unge eller har mistet? Anonymkode: 4036a...b45
Anonymous 91 Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 Er fullt mulig å blø i et svangerskap. Bare så det er sagt. Graviditetstesten de tar hos legen er den samme du kjøper på apoteket. Så kjøp deg en test. Og spør evnt lege om blodprøve som viser hcg. Mest sannsynlig er det bare hormonelt siden du er så ung
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 Du var jo aldri gravid..?? Anonymkode: 2fc1c...f44
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du var jo aldri gravid..?? Anonymkode: 2fc1c...f44 Det vet hun jo ikke Anonymkode: 4fa22...e02 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): *Apple teknologi*😳 Haha, elendig autokorrektur! Mente APOTEKET😂 Anonymkode: 7b37b...312 Omg, og jeg gikk rett på og tenkte fascinerende at det er Apple som har begynt med tidligtester 🤣🤣 Anonymkode: 44d6a...ecb 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Omg, og jeg gikk rett på og tenkte fascinerende at det er Apple som har begynt med tidligtester 🤣🤣 Anonymkode: 44d6a...ecb Jeg å😂 Anonymkode: 4036a...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå