AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg har "long.covid". Det er det legen kaller det. Jeg hoster, er tett i nesa, blir andpusten av å ta på sokker. Kroppen føles hver dag som om jeg har skikkelig influensa. Det har vært sånn i tre måneder. Sex er det siste jeg vil ha fordi jeg føler meg helt forferdelig. Jeg er så lei. Savner sex med dama men jeg har ikke krefter. Tre jævla måneder. Vetta faen hva jeg skal gjøre hvis det fortsetter. Anonymkode: f15e2...267
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 3 minutter siden, Lunaris said: har de tatt rtg av lungene? Har ikke klart å overbevise fastlegen at det er nødvendig. Anonymkode: f15e2...267
Gjest Lunaris Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ikke klart å overbevise fastlegen at det er nødvendig. Anonymkode: f15e2...267 Virkelig… Bytt fastlege.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Dette burde vært i forum for generell helse, ikke seksualitet. Det er få med infeksjonfølelse og fatigue som er særlig keen på sex. Sier seg selv om man blir andpusten av å ta på sokker. Det er for tidlig å si om det vil vedvare, men de fleste blir seg selv igjen til slutt. Anonymkode: b3ca3...aee 1
feliek54 Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har "long.covid". Det er det legen kaller det. Jeg hoster, er tett i nesa, blir andpusten av å ta på sokker. Kroppen føles hver dag som om jeg har skikkelig influensa. Det har vært sånn i tre måneder. Sex er det siste jeg vil ha fordi jeg føler meg helt forferdelig. Jeg er så lei. Savner sex med dama men jeg har ikke krefter. Tre jævla måneder. Vetta faen hva jeg skal gjøre hvis det fortsetter. Anonymkode: f15e2...267 Du bør gå til legen og finne ut av det
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Gå i det private, rtg av lungene er ikke så dyrt å betale selv heller. Selv brukte jeg ca 5000kr i det private, fikk svar på alt jeg trengte. Inkl RTG av lungene. Anonymkode: 7f5ed...4ea
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Har merket dette selv, men det var etter jeg mottok tredje dose av vaksinen. Har ikke så mye sexlyst lenger og det føles litt rart siden jeg alltid har vært en kåt person. På den positive siden så slipper jeg å tenke så primitivt og kan nyte livet uten å bli fristet til sex. Så noen fordeler har det vært:) Anonymkode: 030aa...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå