AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Hei. Jeg har to unger på 11 og 14 år. De er ikke vant med båtlivet, og jeg ble sammen med en mann som hadde båt fra før, og har vært oppvokst med båt siden han var liten. vi kjøpte oss en båt sammen for 2 år siden, en mere familievennlig båt, en 38 fot lang båt, som er stor nok til familien vår, pluss dyra våre. Men en av problemene jeg har med ungene mine er at de ofte kjeder seg i båten, og ikke klarer å finne på noe selv. Tlf dems får de ikke bruke så mye i løpet av dagen, for da gidder de ikke å gjøre noe annet. De er jo såpass store nå, at de burde klare å finne på noe. (Bortsett fra når de gidder å bade) Og krabbefiske syns de er kjedelig🫤 så det jeg lurer på er om det er noen andre her inne som har båt, og barn, med litt av de samme problemet, som har tips? 😇 vi har jo båten ute fra mai og frem til slutten av september. Anonymkode: 59a23...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Vi kjøpte båt da yngste var 10, og så det samme. Ei venninne av meg som har hatt båt siden ungen knapt kunne gå opplever det ikke på samme måte. Har ingen tips. Vi solgte båten og kjøper eventuelt igjen når alle er ute av redet. Anonymkode: f0e9b...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 Hva kan man egentlig finne på i båt da? Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, da min eneste erfafing med båt er en liten båt vi brukte for å fiske av og til, eller komme over til andre siden av vannet. Hva gjør dere når dere drar ut? Anonymkode: edd4f...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva kan man egentlig finne på i båt da? Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, da min eneste erfafing med båt er en liten båt vi brukte for å fiske av og til, eller komme over til andre siden av vannet. Hva gjør dere når dere drar ut? Anonymkode: edd4f...e14 Man kan gjøre veldig mye. Vi bruker båten hele sommeren for å komme oss vekk fra hjemmet, og det er så deilig. Bare treffe andre båtfolk og andre mennesker på skjæra. Fordi vi har en såpass stor båt, så kan man bevege seg ganske fritt i den, så man går likesom ikke oppå hverandre heller. Så da kan ungene ha besøk av andre unger, men de som jeg skriver over, de vil jo ingenting. Og jeg kan få lage maten i fred uten at noen går i veien for meg😅 ellers så er det liksom bare for å komme seg ut å bare koble av, sitte å nyte båtlivet. jeg er heller ikke vant med båtlivet. Men jeg ble som sagt sammen med en mann for 5 år siden, og han hadde en båt, men fant ut at den ble for liten for oss, så da kjøpte vi en som var større sammen☺️ TS Anonymkode: 59a23...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi kjøpte båt da yngste var 10, og så det samme. Ei venninne av meg som har hatt båt siden ungen knapt kunne gå opplever det ikke på samme måte. Har ingen tips. Vi solgte båten og kjøper eventuelt igjen når alle er ute av redet. Anonymkode: f0e9b...a08 Uff. Så trist da. Ikke så mange åra til eldste her i huset ikke vil være med likevel🫣 så vi nyter at alle vil være med enn så lenge. yngste min bor jo fast hos pappaen sin, så det er ikke så ofte hn får får være med, men det er lykke vær gang da🤩 Håper dere får kjøpt dere båt før unga flytter ut av rede da🤞 Er jo koselig for hele familien Anonymkode: 59a23...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå