AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Dere som klager på at dere ikke har venner . Hvem er dere. Er dere en bra venn? Gir dere folk en kjangs? Eller bare fortsetter dere å klage på hvor ille alt er å at dere ikke har venner . Er du en god venn for andre? Anonymkode: 118a8...a39
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Jeg vet ikke. Jeg har alltid tenkt at jeg er det fordi jeg går inn for å være snill og jeg har to venninner som kaller meg bestevenninna deres. Men jeg er ikke så glad i å være sammen med folk, feste, hytteturer, utdrikningslag, selskap osv. Unngår det hvis jeg kan. Jeg er heller ikke flink til å huske på merkedager, gi små oppmerksomheter, kjøpe gaver, invitere til festlig lag osv. I tillegg er jeg veldig konfliktsky så jeg faser ofte ut folk som skaper konflikter. Føler meg for gammel til sånt. Så har kommet frem til at jeg kanskje ikke egentlig er en god venn likevel. Anonymkode: 19974...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 Hater Therese. Hun er under 30. og er ikke en god venn Anonymkode: d01cc...876 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå