Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #41 Skrevet 29. april 2022 30 minutter siden, Karma91 said: Mormor røykert under alle 5 sine svangeskap, ingen kolikk, ingen skader eller "feil" på noen av barna 😛 første gangen jeg har hørt adhd blir lagt skyld på at nikotin intakk 🤣 men virker jo som det meste av det er "anbefales ikke under graviditet" pga det rett å slett er får lite forskning på det å de ikke vil risikerer foster ved å forske.. (er jo forståelig men fryktelig frustrerende om man faktisk har behov får noe å ikke vet om det er trygt eller ikke) som jeg sliter fælt med søvn, brukte medisiner får dette i perioder. Men nå sover jeg som ei kråke med meget merkelig døgnrytme xD hadde ikke gjort meg noe om de viste om melatonin var trygt eller ikke 😛 Det tror jeg også, alt står jo at det ikke bør brukes av gravide på, sikkert billigere å bare droppe gravide som kundegruppe enn å faktisk forske på om det har noen negativ effekt på fostret, de kan jo bruke dyr å forske på.
tussi84 Skrevet 29. april 2022 #42 Skrevet 29. april 2022 Lola-Montez skrev (1 minutt siden): Takk for gode råd, tror ikke jeg er den eneste i verden som ikke slutter å røyke under Graviditeten så dette går nok bra, men tenker å kutte ned en del ja, derfor jeg lurte på om det hadde noe for seg å bytte til light eller snus, men folk innpå her var jo bare slemme omtrent. snus er verre. Og ja det å røyke det med mindre nikotin er bedre. Jeg kommer ikke med moral Preken fordi jeg brukte en del mnd på å slutte å røyke i graviditeten (reduserte før jeg sluttet helt). Det er ikke alle som klarer å slutte på dagen. Fikk forresten en helt frisk unge, og det gjør de fleste all like vel. Derimot så øker jo risikoen for en del ting pga nikotin
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #43 Skrevet 29. april 2022 Lola-Montez skrev (5 timer siden): Sant? Mitt liv mitt valg. Tror neppe jeg kommer til å få et barn med skader selv om jeg tar meg en røyk. Bortsett fra at ditt dårlie valg SKADER ungen din. Anonymkode: 0b69d...4cd
Gjest hellokitty Skrevet 29. april 2022 #44 Skrevet 29. april 2022 Lola-Montez skrev (10 timer siden): Hvorfor tror alle at jeg er et troll? Barn har jo vært født i mange tusen år, før drakk jo folk under svangerskapet med, ble jo folk av de ungene med. Tror ikke alt hysteriet rundt Svangerskap stemmer, ungen har ikke vondt av at mor lever normalt akkurat og for meg er det normalt å ta meg en kaffikopp og en røyk om morgenen. Lurer på å prøve nikotintyggis under svangerskapet men vet ikke om det er vits om jeg like gjerne kan fortsette å røyke. Snakk om egoisme og å sette seg selv først. Hva sier mannen din til at du med vilje skader barnet?
Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #45 Skrevet 29. april 2022 2 hours ago, tussi84 said: snus er verre. Og ja det å røyke det med mindre nikotin er bedre. Jeg kommer ikke med moral Preken fordi jeg brukte en del mnd på å slutte å røyke i graviditeten (reduserte før jeg sluttet helt). Det er ikke alle som klarer å slutte på dagen. Fikk forresten en helt frisk unge, og det gjør de fleste all like vel. Derimot så øker jo risikoen for en del ting pga nikotin Godt å høre jeg ikke er alene, og at alt gikk bra for deg, er som jeg tenker, det er ikke verdens undergang med en røyk selv om jeg er gravid. Mye krisemaksimering her synst jeg.
Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #46 Skrevet 29. april 2022 37 minutter siden, hellokitty said: Snakk om egoisme og å sette seg selv først. Hva sier mannen din til at du med vilje skader barnet? Han røyker selv så ville uansett fått passiv røyk, og er vanskelig å slutte når han ikke slutter så.
Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #47 Skrevet 29. april 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Bortsett fra at ditt dårlie valg SKADER ungen din. Anonymkode: 0b69d...4cd Er jo mange som det har gått helt fint med ser du, ikke sååå farlig med nikotin når alt kommer til alt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #48 Skrevet 29. april 2022 Så slem og egoistisk du er ts, stakkars lille i magen Anonymkode: 83d8f...d33 1
Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #49 Skrevet 29. april 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så slem og egoistisk du er ts, stakkars lille i magen Anonymkode: 83d8f...d33 Skal være glad for at jeg gidder å gi liv til han/hun, er ikke krise med litt nikotin.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #50 Skrevet 29. april 2022 Lola-Montez skrev (11 minutter siden): Er jo mange som det har gått helt fint med ser du, ikke sååå farlig med nikotin når alt kommer til alt. Ditt liv ditt valg? Du har et helt annet liv i magen din. For en utrolig egoistisk og syk tankegang. Jeg har hørt at snus er mye bedre enn røyk mtp graviditet, og kjenner flere som har snust under graviditet. Anonymkode: 3bd37...569
Lola-Montez Skrevet 29. april 2022 Forfatter #51 Skrevet 29. april 2022 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Ditt liv ditt valg? Du har et helt annet liv i magen din. For en utrolig egoistisk og syk tankegang. Jeg har hørt at snus er mye bedre enn røyk mtp graviditet, og kjenner flere som har snust under graviditet. Anonymkode: 3bd37...569 Ikke noe sykt ment ihvertfall. Jeg tenker at Snus sikkert er bedre selv, men mange forskjellige meninger her, vet ikke hva som stemmer, men ser ihvertfall bedre ut å snuse enn å røyke, er alt for mange som blander seg oppi ting de ikke har noe med å gjøre bare pga fordommer. Endret 29. april 2022 av Lola-Montez
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå