AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Hei, Tittelen sier vell sitt, men kan tilføye at jeg og samboer har vært sammen i fire år, og samboere i tre. Hvordan ville dere ha reagert dersom dere oppdaget etter å ha bodd med en mann i ett år, at han fremdeles har ex’en son som nærmeste pårørende selv om han sier han avskyr mennesket? I tillegg er det hennes navn som står som mottaker på livsforsikring, pårørende ved sykdom, og som nærmeste pårørende ved organdonasjon? Dette var info jeg fant ut etter å ha bodd sammen i ett år, da spurte jeg om ikke han heller skulle skrive moren sin der elns, dersom han enda var usikker på meg. Fikk til svar at det var så mye jobb med det. Det gikk to år til. Og nå nylig fant jeg et bilde av ex’en hans i pengeboka da jeg skulle hente bankkortet hans for han. Jeg holdt på å pakke til å dra på jobbreise, og var ikke helt sikker på hva jeg skulle si. Så jeg dro da bildet pluss informasjonskortene om pårørende halvveis opp av kortholdere i pengeboka, slik at han skulle vite at jeg hadde sett det uten å si det. Jeg kommer hjem igjen imorgen, og vet ikke helt hva jeg skal tro. Paranoid som jeg er klarer jeg ikke helt å få tankene vekk fra at han heller kanskje skulle ønsket at han var med ex’en. Hva ville dere ha gjort i min situasjon? Jeg innser at å dra kortene opp istedenfor å spørre eller se bort ifra det hele var umodent av meg. Jeg må nokk jobbe litt med selvtilliten min Anonymkode: 3052a...219
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Det er så mye jobb? Jeg har gjort det samme etter eksen min, det var ca 15 min med telefoner så var han fjernet fra over alt. Gubben din har noen bånd han ikke vil bryte, jeg hadde takket nei. Anonymkode: c804e...ae7 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Og at hennes navn er på LIVSFORSIKRING, hadde jeg ALDRI godtatt. Dere skal jo forsikre hverandre og være hverandres sikkerhet, ikke den jævla eksen. Anonymkode: c804e...ae7 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Hørtes ut som en tafatt mann, som mulig kan skjule noen følelser. Hadde syntes det både var ubehagelig og uakseptabelt. Anonymkode: c9989...b4a 2 1
Guppy88 Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Jeg hadde tatt det opp. Jeg hadde sagt det som jeg følte det; hvis vi ikke er kommet lenger enn dette etter fire år, ser jeg ikke noe poeng i å fortsette forholdet. Hadde forklart hvordan det at min samboer velger eks framfor meg som bilde i lommeboka, som nærmeste pårørende og som mottaker av penger ved dødsfall får meg til å føle meg uviktig og i beste fall som en god nr. 2. Synes ikke dette er å overreagere og er tegn på at du må jobbe med selvtilliten. 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Det første jeg gjorde da eksen var ute av livet mitt, var å fjerne ham på alle lister og føre faren min opp som nærmeste pårørende istedet. Og jeg har bilder av eks, men ikke i lommeboka ol. Anonymkode: 13976...558 2
MacadamiaNut Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 Dette hadde jeg IKKe latt passere. Ville gitt han et ultimatum. 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Du overreagerer ikke! Det høres svært merkelig ut at han har eksen på de papirene. Og hvorfor går han rundt med et bilde av henne i lommeboken? Har dere ikke snakket/kommunisert etter at du dro? Hvor lenge har du vært borte? Eller har dere bare unngått å snakke om det? Anonymkode: 03dbc...346 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du overreagerer ikke! Det høres svært merkelig ut at han har eksen på de papirene. Og hvorfor går han rundt med et bilde av henne i lommeboken? Har dere ikke snakket/kommunisert etter at du dro? Hvor lenge har du vært borte? Eller har dere bare unngått å snakke om det? Anonymkode: 03dbc...346 Var det jeg også reagerte på Jeg har vært borte siden søndag formiddag. Vi har sendt noen meldinger, og et par telefonsamtaler, men jeg har ikke tatt det opp. Jeg har nokk virket mye kaldere enn normalen denne uken. Anonymkode: 3052a...219 1
Anonymous 91 Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Pengeboka? Anonymkode: 20bf9...299 Lommebok med andre ord 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 Uakseptabelt. Det er ikke mye jobb - spesielt ikke å kaste det bildet i lommeboka 😅 Jeg hadde tolket det dithen at han fortsatt elsket henne, jeg. At han vil at hun skal bli tatt var på ved hans død. Det kan også være utslag av dårlig samvittighet for å dumpe henne eventuelt, men det bildet i lommeboka gjør at det er case closed, han er ikke over henne. Eller så er han bare verdens sløveste mann, men det vet vel du bedre enn meg. Anonymkode: eb2e6...ea1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå