Gå til innhold

Hvor skal jeg feire min 50-års dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bestemt meg for å reise et sted når jeg fyller 50 neste år. Jeg har ingen venner, og egentlig heller ingen andre som bryr seg, så det blir alene - kanskje mine voksne barn vil være med, men det vet jeg ikke. Mest sannsynlig blir jeg nok alene. Tips til hvor jeg kan dra og hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 01b76...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en gruppetur, f.eks via Carpe Diem eller Peer Gynt Tours? Mye å velge i og varierende aktivitetsnivå, kanskje du finner noe som faller i smak for deg av disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen barn eller nær familie og feiret min dag helt alene, det går fint det.  Ta en tur på fjellet og kos deg med naturen og ha med litt turmat. 

Anonymkode: 86eec...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En europeisk storby? Wien og Budapest er fine byer.

Anonymkode: 71ad7...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville sett hvor det foregikk noe på dagen din, eller rundt den tiden. Er det en sanger du liker som skal ha konsert et sted i Europa? Et engelsk fotballlag som spiller kamp, hvis det er din greie? Er du interessert i kunst, kanskje det finnes et kurs et eller annet sted i italia?  Jeg selv blir 50 om et par år, og har lyst til å se en opera i La Scala når den tid kommer. Etter  en bedre middag på en fjong restaurant. Og mange glass god vin etter operaen. Håper jeg får med meg noen, ellers drar jeg alene. :)

Anonymkode: 5fea8...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...