Gå til innhold

Tantramassasje- erfaring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.52):

Folk er forskjellige.

Jeg tok med kjæresten min på parmassasje, der vi sammen fikk massasje i tre timer. Jeg fikk lingammassasje, og hun yoni-massasje. Helt himmelsk, og fantastisk for forholdet! 

Anbefales 🌟

Anonymkode: 92e85...41c

Hvor var dette?

Jeg og mannen skal til Oslo snart og har lyst å prøve parmassasje. Har tittet litt på ulike nettsider, men ingen oppgir yoni og lingam massasje. Er det likevel inkludert i prisen?

Anbefaler du at man får massasje i hvert sitt rom eller i samme rom? 

Anonymkode: f3855...9b8

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, jeg lurte på om noen har erfaring fra femme fatale tantrisk massasje? 

https://femmefatale.salon/norway-masseuses/

Anonymkode: 52bd3...790

Ja, har vært der tre-fire ganger. Helt greit. Spennende først, kjedelig etter hvert. Standard tsjekkisk opplegg. Samleie/oralsex skjer ikke. Kun naken og nær kroppsmassasje og håndarbeid.

Anonymkode: 34261...984

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noen med erfaring fra tantrasenteret i Oslo?

Anonymkode: 8e763...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2025 den 6.55):

Ja, har vært der tre-fire ganger. Helt greit. Spennende først, kjedelig etter hvert. Standard tsjekkisk opplegg. Samleie/oralsex skjer ikke. Kun naken og nær kroppsmassasje og håndarbeid.

Anonymkode: 34261...984

Håndarbeid kan være bra. Snakker vi keramikk og vev?  

Anonymkode: c51c9...b0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Noen med erfaring fra tantrasenteret i Oslo?

Noen? :)

• 1 måned senere...
Skrevet
On 4/30/2022 at 12:48 AM, AnonymBruker said:

Er tantra massasje lovlig??

Anonymkode: 52edf...c9d

Autentisk tantrisk massasje er lovlig; vi refererer ikke til det som sannsynligvis tilbys på visse steder. Men tantrisk massasje i seg selv er veldig behagelig, avslappende, og selv om det er en helkroppsmassasje, inkludert kjønnsorganene, er den ikke stimulerende, den er ikke seksuell. 
Jeg har vært der noen ganger allerede, det hjelper meg mye å bli kvitt stress og spenninger. Jeg gikk til massageart, det ligger et sted i Oslo sentrum, nær Oslo stasjon, hvis det kan være til hjelp for noen. 
Jeg mener, det er viktig å få en ekte autentisk tantrisk massasje, slik at du kan danne deg din egen mening om hva det er og om det er bra for deg eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 11.34):

Er det noen her som har erfaring med Tantrakvinnen (tror jeg hun kaller seg)? Jeg bodde utenlands for noen år siden og ble introdusert for tantra den gangen og skulle gjerne prøvd det igjen, men synes det er mye som virker litt shady i Norge… 🙈 Men hun jeg nevnte virker seriøs…

Anonymkode: ba702...93e

Ja, hun er veldig seriøs og flink. Beste stedet jeg har vært. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 17.47):

Er det virkelig det dersom man går dit for kroppslige utfordringer? Jeg har et godt sexliv med min kjære, så ikke derfor jeg lurer på å prøve tantra. Som mange kvinner lekker jeg imidlertid, og knipeøvelser har ikke hjulpet meg. Operasjon for noen år siden hjalp, men problemet kom tilbake. Jeg har ikke særlig lyst til å ta en operasjon til. Iallefall ikke før annet er forsøkt. Selv om operasjon hjalp ødela det sexliv en ganske lang stund. Ble stramt og vondt nedentil. 

Jeg teller på fingrene angående å teste tantra, men det at det blir kalt seksuelt er hva som får meg til å nøle. Det er jo absolutt ikke for å få seksuell opplevelse jeg ønsker å prøve, men for et fysisk problem som er ganske livsbegrensende. 

Anonymkode: b44e9...851

Prøv hypopressiv trening.

Anonymkode: 558f9...2b1

Skrevet
On 9/5/2022 at 5:53 PM, AnonymBruker said:

Jeg er en kvinne som har prøvd 2 forskjellige i Oslo, og opplevde Bliss som det mest seriøse. På begge stedene fikk jeg massasje av en halvnaken kvinne (stringtruse på). De brukte sin egen kropp til å massere meg + at jeg fikk yoni-massasje etter eget ønske. Selv om massasjen er intim så synes jeg det absolutt ikke føltes seksualisert, heller veldig naturlig. Jeg har heller ikke fått orgasme selv om jeg har vært plaskende våt nedentil. 

Anonymkode: f3855...9b8

Jeg prøvde tantrisk massasje selv. Massasjesalongen ble anbefalt til meg, et veldig vakkert sted, og jenta som tok imot meg var upåklagelig profesjonell og etisk. Under massasjen følte jeg meg fantastisk. Alt var innenfor grensene, ingenting seksuelt, ingenting vulgært, men likevel ekstremt behagelig. Jeg hadde noen veldig intense følelser. Jeg vet ikke engang om det var orgasmer eller noe annet, men det var eksepsjonelt.

https://massageart.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...