AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #41 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har man en viss for taushetsplikt ved å bruke slik tjeneste? Anonymkode: b3ba8...a79 I utgangspunktet tror jeg ikke det. Men samtidig er det ikke noe man flagger. Mtp at man ikke får oppgitt adressen før etter bestilling. Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenseren_47 Skrevet 11. september 2022 #42 Del Skrevet 11. september 2022 Ser i tråden at dette finnes i Bergen. Noen som kan dele erfaring? Syns det virker spennende, men det må være seriøst, ingen snusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #43 Del Skrevet 11. september 2022 Bergenseren_47 skrev (4 timer siden): Ser i tråden at dette finnes i Bergen. Noen som kan dele erfaring? Syns det virker spennende, men det må være seriøst, ingen snusk. https://www.bergentantra.com/behandlinger-kvinner Har vært her. For så vidt ok, hadde en fin opplevelse - men ble litt «revet med» og satt i etterkant og følte på at jeg lot det gå litt lenger enn det jeg opprinnelig var forberedt på. Ble litt «tatt på senga» (bokstavlig talt) over at kroppen responderte så sterkt på behandlingen. Anonymkode: d5963...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #44 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): https://www.bergentantra.com/behandlinger-kvinner Har vært her. For så vidt ok, hadde en fin opplevelse - men ble litt «revet med» og satt i etterkant og følte på at jeg lot det gå litt lenger enn det jeg opprinnelig var forberedt på. Ble litt «tatt på senga» (bokstavlig talt) over at kroppen responderte så sterkt på behandlingen. Anonymkode: d5963...ba9 Selv om jeg ikke bor i Bergen så ble jeg nysgjerrig og måtte gå inn og lese. Jeg kan slå fast at dette er et profesjonelt sted basert på dette: De har en oppgitt adresse. De har påkledde norske massører og du ligger på en massasjebenk. De stedene jeg har vært på i Oslo så var jentene som sagt kun iført stringtruse og brukte sin egen kropp til å massere meg, på en madrass på gulvet. Adressen var hemmelig inntil bestilling, og det var i leide leiligheter i helt vanlige bygårder/borettslag. Anonymkode: f3855...9b8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #45 Del Skrevet 11. september 2022 Er det noen som har testet yoni-massasje? Ble det lettere å få orgasme etterpå? Anonymkode: 48c46...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #46 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som har testet yoni-massasje? Ble det lettere å få orgasme etterpå? Anonymkode: 48c46...424 Har testet det, og jeg synes det ble lettere i ei tid etterpå. Men det skyldes nok helst at mine seksuelle fantasier fikk en ny dimensjon etterpå, som følge av at jeg fikk orgasmer av behandlingen. Ble, og blir fortsatt mer kåt når jeg tenker på det. Anonymkode: d5963...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #47 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I utgangspunktet tror jeg ikke det. Men samtidig er det ikke noe man flagger. Mtp at man ikke får oppgitt adressen før etter bestilling. Anonymkode: f3855...9b8 Dette stemmer ikke, om man søker på den på Sørenga så får man opp navn og adr. Det er et registrert foretak. Anonymkode: e0ea5...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #48 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har testet det, og jeg synes det ble lettere i ei tid etterpå. Men det skyldes nok helst at mine seksuelle fantasier fikk en ny dimensjon etterpå, som følge av at jeg fikk orgasmer av behandlingen. Ble, og blir fortsatt mer kåt når jeg tenker på det. Anonymkode: d5963...ba9 Helt enig, Vi har hatt stor glede av dette. Ingen av oss kom eller var i nærheten under massasjen. Men lærte tekniker og fikk se på hverandre. Hadde kun 1 terapaut da. Anonymkode: e0ea5...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #49 Del Skrevet 12. september 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: men ble litt «revet med» og satt i etterkant og følte på at jeg lot det gå litt lenger enn det jeg opprinnelig var forberedt på. Hvordan mener du? Endte det med sex? Var behandleren din mann eller kvinne? Anonymkode: 595a7...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #50 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan mener du? Endte det med sex? Var behandleren din mann eller kvinne? Anonymkode: 595a7...761 Det endte ikke med sex, nei, men jeg fikk flere orgasmer. Jeg var ikke forberedt på at kroppen skulle respondere så til de grader, men jeg var jo nysgjerrig i utgangspunktet og ba om yoni-massasje. Det var en mann som ga massasje. Anonymkode: d5963...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #51 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg er nysgjerrig på dette, men for å være helt ærlig tror jeg ikke samboeren min ville synes det var greit om det ble avslørt. Og å gjøre det i hemmelighet føles litt som å bedra. Hva tenker dere? Anonymkode: 595a7...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 13. september 2022 #52 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er nysgjerrig på dette, men for å være helt ærlig tror jeg ikke samboeren min ville synes det var greit om det ble avslørt. Og å gjøre det i hemmelighet føles litt som å bedra. Hva tenker dere? Anonymkode: 595a7...761 Jeg er litt enig med deg her,jeg og hadde følt det som jeg bedro han,og jeg ville ikke likt om han gikk på det heller. Vanlig massasje er selvfølgelig helt ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #53 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er nysgjerrig på dette, men for å være helt ærlig tror jeg ikke samboeren min ville synes det var greit om det ble avslørt. Og å gjøre det i hemmelighet føles litt som å bedra. Hva tenker dere? Anonymkode: 595a7...761 Jeg har spurt mannen om han er interessert i tantrisk parmassasje. Det var han negativ til. Han var også negativ til at jeg skulle gå alene, men jeg er et voksent menneske og bestemmer over meg selv. Derfor har jeg gått alene og har heller ikke giddet å gi han beskjed om det da jeg ikke orker diskusjonen rundt, Ser ikke på det som utroskap. Anonymkode: f3855...9b8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 20. september 2022 #54 Del Skrevet 20. september 2022 Ryddet for avsporing og brukerdebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #55 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 14.30): Jeg har spurt mannen om han er interessert i tantrisk parmassasje. Det var han negativ til. Han var også negativ til at jeg skulle gå alene, men jeg er et voksent menneske og bestemmer over meg selv. Derfor har jeg gått alene og har heller ikke giddet å gi han beskjed om det da jeg ikke orker diskusjonen rundt, Ser ikke på det som utroskap. Anonymkode: f3855...9b8 Var en annet person seksuelt intim med deg da? Eller fikk du orgasme? Da mener jeg dette er klokkeklar utroskap om du ikke hadde en enighet med mannen din om det. Anonymkode: 4763b...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #56 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var en annet person seksuelt intim med deg da? Eller fikk du orgasme? Da mener jeg dette er klokkeklar utroskap om du ikke hadde en enighet med mannen din om det. Anonymkode: 4763b...560 Fikk yoni-massasje, men jeg fikk ikke orgasme. Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september 2022 #57 Del Skrevet 23. september 2022 Har selv prøvd Tantra massasje og ja, jeg får orgasme som gir meg en ut av kroppen opplevelser som varte og varte i flere minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september 2022 #58 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg var, er ikke på et massasje sted. Betaler heller ikke for det. Det er en god venn av meg som gir meg tantrisk massasje. Vi har all tid og holder på i timer om gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #59 Del Skrevet 29. september 2022 On 9/12/2022 at 10:48 PM, AnonymBruker said: Det endte ikke med sex, nei, men jeg fikk flere orgasmer. Jeg var ikke forberedt på at kroppen skulle respondere så til de grader, men jeg var jo nysgjerrig i utgangspunktet og ba om yoni-massasje. Det var en mann som ga massasje. Anonymkode: d5963...ba9 Alltid kjekt å lese at man lar seg "rive med" men det må sies at en av de ting jeg og mine kollegaer alltid sier til alle er: "Dersom noe føles feil eller du ønsker det.... så si stopp". Litt av hensikten med å oppsøke Tantramassasje er nettopp å la seg rive med og få en "eye-opener" for at sensualitet er mer enn bare "bæng bæng" i to minutter. Vi som utfører denne typen massasje er godt kjent med hvordan kroppen responderer på berøring - og det viktigste for oss er at folk føler seg trygg og ivaretatt. Når det er etablert er det slik at det er veldig lett å oppnå en kroppsorgasme. Hvem enn du er - så håper jeg at du hadde en fin opplevelse som du tok med deg hjem og at du og en eventuell mann fikk nytte av det i forholdet Deres. Jeg håper virkelig at du ikke har endt opp med å angre men at du gjerne fikk med deg litt kunnskap på vei ut døren. Beste hilsen Bjørnar. Anonymkode: cab45...477 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #60 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er 34 og har vert hos Monica Josefine og Eden Massasje i Bergen for et par år siden, og nå sist i sommer/høst hos Bergen Tantra. Forskjellen på de tre var veldig stor. Hos Monica Josefine var det en veldig hyggelig stemning, men hun behandler ikke intimsoner i det hele tatt. På Eden var det en litt creepy leilighet og damene her var hyggelige men det ble ikke den store opplevelsen. Jeg hadde egentlig lagt Tantra litt på hyllen etter de to første når jeg snublet over Bergen Tantra etter en venninneprat. Studioet ligger i en pen bygård og er skikkelig smakfullt innredet til forskjell fra spesielt Eden. Den mannlige behandleren var helt utrolig lett å prate med både før og etter timen og selve timen var egentlig alt man kan ønske seg av berøring på en måte som fikk kroppen min til å nyte på en måte jeg ikke trodde var mulig. Jeg var egentlig veldig skeptisk til mannlig behandler - men det var akkurat det som skulle til for min del. Kraftige tak og en behandlingsbenk som var skikkelig god å ligge på. Til slutt opplevde jeg å bli så henført at hele benken ble søkkvåt og jeg ble litt flau. Dette har aldri skjedd før. Terapeuten satt seg ned og snakket med meg lenge etter timen, og jeg var så fornøyd at jeg har besøkt dem en gang til nå tidligere i høst. Det beste var at selv om jeg har født og har noen skavanker så følte jeg meg ikke flau eller tilbakeholden på noen måte. Tror den gode kommunikasjonen var det som var nøkkelen og ikke minst at ting så "skikkelig" ut. Yoni massasjen var et helt nytt nivå for meg og jeg trodde ikke at jeg kunne nyte noe slikt med en fremmed. Men der tok jeg altså grundig feil. Dette er ikke noe som egentlig går an å skrive om - det må prøves og man bør gjerne lese seg litt opp på de forskjellige sine nettsider for å finne noe som passer for den enkelte. Min opplevelse var i allefall at det var stor forskjell og at Bergen Tantra utmerket seg på en veldig positiv måte. Anonymkode: 43878...58b 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå