Gå til innhold

Tantramassasje- erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mysticgirl skrev (15 minutter siden):

Latterlig at dere går hos massasje for å få orgasme. Det er intet annet enn å kjøpe seksuelle tjenester. Blir flau av å være kvinne, når jeg leser dette! Så ufattelig kleint. Ikke stuereint i det hele tatt 

Ikke fikk jeg orgasme, og ikke opplevde jeg at massøren jaktet etter den. Det var mer en innvendig massasje.

Men når det er sagt så har jeg besøkt et annet tantrasted i håp om like god behandling. Men der var det mer et seksuelt jag, de 2 stedene kan overhodet ikke sammenlignes. Blir nok aldri mer å gå til et utenlandsk tantrasted igjen. De norske er mye mer seriøse. 

Anonymkode: f3855...9b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ikke fikk jeg orgasme, og ikke opplevde jeg at massøren jaktet etter den. Det var mer en innvendig massasje.

Men når det er sagt så har jeg besøkt et annet tantrasted i håp om like god behandling. Men der var det mer et seksuelt jag, de 2 stedene kan overhodet ikke sammenlignes. Blir nok aldri mer å gå til et utenlandsk tantrasted igjen. De norske er mye mer seriøse. 

"Innvendig massasje"

Igjen, ingen dømming og kjør på, men når du får praktisk opplæring av "sensuell massasje" av innsiden av vagina så ser jeg ikke helt hvor den store forskjellen er på dette og f.eks. "sensuell massasje" av en penis med kondom med vagina utført av en kvinne for å "lære opp" en mann. Du har jo også besøkt to andre steder med seksuelt preg sier du...

Kjør på med erotisk massasje for min del, men la oss kalle en spade for en spade....

Anonymkode: fb484...732

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer tantrisk massasje? Bør jeg ha sex med samboer før vi drar (for å ha parmassasje) eller bør vi være kåt eller litt tent før massasjen? Hvordan få best ut av massasjen?

Anonymkode: 4085f...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Innvendig massasje er intet mindre enn seksuell tjeneste du betalte for!

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

"Innvendig massasje"

Igjen, ingen dømming og kjør på, men når du får praktisk opplæring av "sensuell massasje" av innsiden av vagina så ser jeg ikke helt hvor den store forskjellen er på dette og f.eks. "sensuell massasje" av en penis med kondom med vagina utført av en kvinne for å "lære opp" en mann. Du har jo også besøkt to andre steder med seksuelt preg sier du...

Kjør på med erotisk massasje for min del, men la oss kalle en spade for en spade....

Anonymkode: fb484...732

Helt enig!

Fikk ikke orgasme, ikke i nærheten en gang. Fikk opplæring i sensuell massasje til meg og mannen. Som jeg skrev, massasjen varte i 90 min, var knapt to minutter der nede. Det var også valgfritt. Hun gikk ikke over streken, var ikke ær klitoris eller inni, men utenpå, mer innside lår. Vi har hatt stor glede av teknikken i ettertid. Det bygger opp og vi går selvsagt lengre. 

Anonymkode: e0ea5...5f4

Likevel fikk du massasje og 2 minutter med seksuell berøring som du betalte for. Du forsøker å pakke det inn og vinkle det til at dette er annerledes, men det er det ikke!

Hvorfor er det ikke stuereint? Er det ikke bedre med lovlig massasje på et slikt sted hvor du vet hva som gjelder og hva som tilbys, enn er sted hvor grensene oppleves uklare både for behandler og klient? 
Og hva skulle alternativet være?

Anonymkode: d5963...ba9

Alternativet er å slutte å kjøpe seskuelle tjenester og slutte å bortforklare det og pakke det inn og vri det om til at det er noe annet enn det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (På 18.1.2023 den 14.32):

Innvendig massasje er intet mindre enn seksuell tjeneste du betalte for!

Helt enig!

Likevel fikk du massasje og 2 minutter med seksuell berøring som du betalte for. Du forsøker å pakke det inn og vinkle det til at dette er annerledes, men det er det ikke!

Alternativet er å slutte å kjøpe seskuelle tjenester og slutte å bortforklare det og pakke det inn og vri det om til at det er noe annet enn det faktisk er.

Hvorfor er det så fordømt viktig at det er glans av seksuell berøring. Hadde massasjesalongene som bedriver tantra vært ulovlig, hadde de vært avsluttet for lenge siden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor er det så fordømt viktig at det er glans av seksuell berøring. Hadde massasjesalongene som bedriver tantra vært ulovlig, hadde de vært avsluttet for lenge siden. 

Det er i grenseland og om mange nok rapporterer kan vi få slutt på denne typen prostitusjon. I mine øyne er det intet annet enn å betale for seksuelle tjenester, så lenge det berører underlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Det er i grenseland og om mange nok rapporterer kan vi få slutt på denne typen prostitusjon. I mine øyne er det intet annet enn å betale for seksuelle tjenester, så lenge det berører underlivet!

I grenseland er ikke ulovlig. 

Det er ingen direkte stimuli av klitoris eller innvendig massasje av vagina. Og det er heller ingen onani av penis. Tantra handler heller ikke om å få orgasme, selv om det skjer. 

Der det tilbys sex eller åpenbar seksuell kontakt, bedriver ikke tantra korrekt. Dersom det ikke rapporteres er det heller ingen som plages av det. La derfor folk få lov å få massasje som vekker det sensuelle. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er ingen direkte stimuli av klitoris eller innvendig massasje av vagina. Og det er heller ingen onani av penis. Tantra handler heller ikke om å få orgasme, selv om det skjer. 

Der det tilbys sex eller åpenbar seksuell kontakt, bedriver ikke tantra korrekt. Dersom det ikke rapporteres er det heller ingen som plages av det. La derfor folk få lov å få massasje som vekker det sensuelle. 

Joda, flere blir stimulert til orgasme, har både hørt og lest det flere steder. Dere roper høyt om massasjestudioer med thaikvinner som masserer menn til orgasme og at det er ulovlig, men likevel  forsvarer det våset du driver med. Det er i prinsippet akkurat det samme. Orgasme frigjør hormoner , du blir roligere av det og slapper av. Du bare vinkler det inn på noe annet. Bare bullshit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (14 minutter siden):

Joda, flere blir stimulert til orgasme, har både hørt og lest det flere steder. Dere roper høyt om massasjestudioer med thaikvinner som masserer menn til orgasme og at det er ulovlig, men likevel  forsvarer det våset du driver med. Det er i prinsippet akkurat det samme. Orgasme frigjør hormoner , du blir roligere av det og slapper av. Du bare vinkler det inn på noe annet. Bare bullshit!

Det er menneskemøte, individer som har vært sitt stå sted, uansett. Jeg ikke snakke ned tantramassasje. 

Anonymkode: b3ba8...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (På 22.1.2023 den 15.20):

Enig med Mysticgirl!! 

Du betaler noen for å beføle kjønnsorganet ditt. 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 16.52):

Dette er tull. Jeg har hørt fra flere damer om hvilke fantastiske orgasmer de har fått slike steder. Det pussige er at menn ikke får samme tilbud de same stedene. Å gjemme seg bak ord som tantrisk og holistisk er noe forbasket vås. I bunn og grunn så betaler man for noe som fører til en orgasme. Og det skal liksom være greit og fint for damer, men noe ekkelt og avskyelig for menn. Det er så dobbeltmoralsk at det er til å spy av.

Anonymkode: 4763b...560

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er tull. Jeg har hørt fra flere damer om hvilke fantastiske orgasmer de har fått slike steder. Det pussige er at menn ikke får samme tilbud de same stedene. Å gjemme seg bak ord som tantrisk og holistisk er noe forbasket vås. I bunn og grunn så betaler man for noe som fører til en orgasme. Og det skal liksom være greit og fint for damer, men noe ekkelt og avskyelig for menn. Det er så dobbeltmoralsk at det er til å spy av.

Kvinnen skal alltid være offer, derfor det er liv å selge sex...ikke kjøpe.

Anonymkode: 70ad3...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Holistisk og tantrisk er fine ord da😊

Ellers er det helt korrekt det du skriver. 

Anonymkode: c9891...c26

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kvinnen skal alltid være offer, derfor det er liv å selge sex...ikke kjøpe.

Anonymkode: 70ad3...414

Under dekke av tantrisk og holistisk og hva det måtte være så kjøper jo kvinner sex slike steder. Kjøper menn sex så blir det straff. Når kvinner gjør det så hylles det som fint, flott og frigjørende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som vil dele sin erfaring med tantrisk massasje? Gjerne Bergen Tantra? 

Jeg har veldig lyst, men tror ikke jeg tørr. Er generelt sliten, med mange unger, et ekteskap som dessverre dabber litt av og en travel jobb. Tror dette kunne vært veldig deilig og bra for meg, men føler det er litt skummelt og kanskje litt på grensen til utroskap. 

Anonymkode: d8a81...ba7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen andre som vil dele sin erfaring med tantrisk massasje? Gjerne Bergen Tantra? 

Jeg har veldig lyst, men tror ikke jeg tørr. Er generelt sliten, med mange unger, et ekteskap som dessverre dabber litt av og en travel jobb. Tror dette kunne vært veldig deilig og bra for meg, men føler det er litt skummelt og kanskje litt på grensen til utroskap. 

Heisann - det enkelste er å ringe dem for en prat. Jeg gjorde det selv og fikk alt forklart enkelt å grundig og ikke minst på en måte som gjorde det mye mer enkelt å ta beslutningen. Ikke alltid de tar telefonen med en gang men sender deg en SMS om når det eventuelt passer.

Jeg hadde mannlig terapeut og var skikkelig nervøs når jeg hadde time, men det gikk over etter to minutter sammen med terapeuten. Fikk kaffe, avslappet holdning og om jeg ikke ville gjennomføre var det og mulig å kansellere timen der og da. Det er jeg glad jeg ikke gjorde.... Terningkast 6.

Anonymkode: cab45...477

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Heisann - det enkelste er å ringe dem for en prat. Jeg gjorde det selv og fikk alt forklart enkelt å grundig og ikke minst på en måte som gjorde det mye mer enkelt å ta beslutningen. Ikke alltid de tar telefonen med en gang men sender deg en SMS om når det eventuelt passer.

Jeg hadde mannlig terapeut og var skikkelig nervøs når jeg hadde time, men det gikk over etter to minutter sammen med terapeuten. Fikk kaffe, avslappet holdning og om jeg ikke ville gjennomføre var det og mulig å kansellere timen der og da. Det er jeg glad jeg ikke gjorde.... Terningkast 6.

Anonymkode: cab45...477

Hvordan foregikk selve massasjen? Var du i Sanviken eller Nygaardshøyden? Hvordan ser omgivelsene ut? Fikk du orgasme, i så fall var det flaut eller føltes det naturlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, avsporing, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere, og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/24/2023 at 7:03 PM, Valyria83 said:

Enig med Mysticgirl!! 

Du betaler noen for å beføle kjønnsorganet ditt. 🤷‍♀️

Er det et stort problem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...