AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #61 Del Skrevet 1. oktober 2022 Noen menn som har prøvd Bergen Tantra og kan gi en erfaringsrapport? Anonymkode: 82ac2...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #62 Del Skrevet 9. januar 2023 Noen som har testet ut Tantric Touch? ( tantriskmassasje.no )? Vi tenker dra dit som par, og oppleve det sensuelle sammen. Anonymkode: 4085f...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #63 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noen som har testet ut Tantric Touch? ( tantriskmassasje.no )? Vi tenker dra dit som par, og oppleve det sensuelle sammen. Anonymkode: 4085f...5ac Ja, der jeg og mannen var. Veldig bra og proft. Anonymkode: e0ea5...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #64 Del Skrevet 13. januar 2023 Hvordan fungerer tantrisk massasje? Bør jeg ha sex med samboer før vi drar (for å ha parmassasje) eller bør vi være kåt eller litt tent før massasjen? Anonymkode: 4085f...5ac 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #65 Del Skrevet 13. januar 2023 Syns det er rart at man har sexkjøpslov i Norge, også popper den ene etter den andre "tantra massasje" salongen opp, uten at noen tar affære. Disse som tilbyr nakenmassasje utfører jo seksuelle tjenester, og flere av dem virker å tilby "massasje" av både kukk og fitte ut i fra hva jeg kan lese på nettsidene deres. 🤷♂️ Anonymkode: 3689b...145 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #66 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det er rart at man har sexkjøpslov i Norge, også popper den ene etter den andre "tantra massasje" salongen opp, uten at noen tar affære. Disse som tilbyr nakenmassasje utfører jo seksuelle tjenester, og flere av dem virker å tilby "massasje" av både kukk og fitte ut i fra hva jeg kan lese på nettsidene deres. 🤷♂️ Anonymkode: 3689b...145 Vi ble massert i 90 min. Det var under to minutter berøring på det private. Meg, altså kvinnen tok hun rundt på innsiden av lårene og mannen fikk se teknikken, på han på pungen og i lysken. Altså ingen fingring el runking. Vi lærte teknikker for videre massasje som har gitt oss stor glede. Så kan vi godt diskutere om det er på kanten eller over kanten. opplevde massasjen som profesjonell og god. Anonymkode: e0ea5...5f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #67 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi ble massert i 90 min. Det var under to minutter berøring på det private. Meg, altså kvinnen tok hun rundt på innsiden av lårene og mannen fikk se teknikken, på han på pungen og i lysken. Altså ingen fingring el runking. Vi lærte teknikker for videre massasje som har gitt oss stor glede. Så kan vi godt diskutere om det er på kanten eller over kanten. opplevde massasjen som profesjonell og god. Anonymkode: e0ea5...5f4 Men når du leser,hører og ser så maserer de jo penisen og vaginaen og. Noen som vet hvordan Bergen tantra gjør det? Og jvordan er det som par? Leste at ene plassen var i hver sitt rom og andre plassen i samme rom. Vi vil jo selvsagt være i samme rom og få opplevelsen sammen. Noe annet er bare rart når vi går som ett par å gjør det. Da kan vi like gjerne gå hver for oss! Anonymkode: f8669...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #68 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men når du leser,hører og ser så maserer de jo penisen og vaginaen og. Noen som vet hvordan Bergen tantra gjør det? Og jvordan er det som par? Leste at ene plassen var i hver sitt rom og andre plassen i samme rom. Vi vil jo selvsagt være i samme rom og få opplevelsen sammen. Noe annet er bare rart når vi går som ett par å gjør det. Da kan vi like gjerne gå hver for oss! Anonymkode: f8669...b67 Vi var sammen i samme seng. Mulig man kan velge selv, men det var ikke et tema hos oss å være adskilt. Tror man sikkert kan bestille mer intim massasje om man ser på menyen. Har ikke erfaring med Bergen, bare Oslo. Anonymkode: e0ea5...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #69 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 3.35): Ja, der jeg og mannen var. Veldig bra og proft. Anonymkode: e0ea5...5f4 Hvor holder de til ? Anonymkode: ca119...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #70 Del Skrevet 17. januar 2023 Hvordan fungerer tantrisk massasje? Bør jeg ha sex med samboer før vi drar (for å ha parmassasje) eller bør vi være kåt eller litt tent før massasjen? Hvordan få best ut av massasjen? Anonymkode: 4085f...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #71 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 8.52): Jeg er 34 og har vert hos Monica Josefine og Eden Massasje i Bergen for et par år siden, og nå sist i sommer/høst hos Bergen Tantra. Forskjellen på de tre var veldig stor. Hos Monica Josefine var det en veldig hyggelig stemning, men hun behandler ikke intimsoner i det hele tatt. På Eden var det en litt creepy leilighet og damene her var hyggelige men det ble ikke den store opplevelsen. Jeg hadde egentlig lagt Tantra litt på hyllen etter de to første når jeg snublet over Bergen Tantra etter en venninneprat. Studioet ligger i en pen bygård og er skikkelig smakfullt innredet til forskjell fra spesielt Eden. Den mannlige behandleren var helt utrolig lett å prate med både før og etter timen og selve timen var egentlig alt man kan ønske seg av berøring på en måte som fikk kroppen min til å nyte på en måte jeg ikke trodde var mulig. Jeg var egentlig veldig skeptisk til mannlig behandler - men det var akkurat det som skulle til for min del. Kraftige tak og en behandlingsbenk som var skikkelig god å ligge på. Til slutt opplevde jeg å bli så henført at hele benken ble søkkvåt og jeg ble litt flau. Dette har aldri skjedd før. Terapeuten satt seg ned og snakket med meg lenge etter timen, og jeg var så fornøyd at jeg har besøkt dem en gang til nå tidligere i høst. Det beste var at selv om jeg har født og har noen skavanker så følte jeg meg ikke flau eller tilbakeholden på noen måte. Tror den gode kommunikasjonen var det som var nøkkelen og ikke minst at ting så "skikkelig" ut. Yoni massasjen var et helt nytt nivå for meg og jeg trodde ikke at jeg kunne nyte noe slikt med en fremmed. Men der tok jeg altså grundig feil. Dette er ikke noe som egentlig går an å skrive om - det må prøves og man bør gjerne lese seg litt opp på de forskjellige sine nettsider for å finne noe som passer for den enkelte. Min opplevelse var i allefall at det var stor forskjell og at Bergen Tantra utmerket seg på en veldig positiv måte. Anonymkode: 43878...58b 😄 Jeg dømmer ikke, bra for deg at du hadde det deilig da du kjøpte sex, men jeg synes det er utrolig at ingen ser dobbeltmoralen her... For ikke lenge siden var det en tråd om thaimassasjestudioer som tilbyr happy endings, og det var ikke måte på hvor ille det var, voldtekt og overgrep og alt som var. Når kvinner derimot får musa massert av en mann på "tantrisk massasje" så er det terapeutisk og fint og flott... For ordens skyld, synes begge deler er ganske uskyldig og at voksne mennesker skal få lov å bestemme over sin egen kropp, men dobbeltmoralen er vanvittig... Anonymkode: fb484...732 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #72 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😄 Jeg dømmer ikke, bra for deg at du hadde det deilig da du kjøpte sex, men jeg synes det er utrolig at ingen ser dobbeltmoralen her... For ikke lenge siden var det en tråd om thaimassasjestudioer som tilbyr happy endings, og det var ikke måte på hvor ille det var, voldtekt og overgrep og alt som var. Når kvinner derimot får musa massert av en mann på "tantrisk massasje" så er det terapeutisk og fint og flott... For ordens skyld, synes begge deler er ganske uskyldig og at voksne mennesker skal få lov å bestemme over sin egen kropp, men dobbeltmoralen er vanvittig... Anonymkode: fb484...732 Seriøse tantrasteder har en holistisk tilnærming, noe jeg tviler på at du får på diverse lugubre massasjesteder. Anonymkode: f3855...9b8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #73 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Seriøse tantrasteder har en holistisk tilnærming, noe jeg tviler på at du får på diverse lugubre massasjesteder. Anonymkode: f3855...9b8 For all del, kjør på med "Yonimassasje" for å "løse opp indre spenninger", men selv om du kaller det holistisk så er det i prinsippet en håndjobb... Sex løser da opp indre spenninger det også. Anonymkode: fb484...732 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #74 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Seriøse tantrasteder har en holistisk tilnærming, noe jeg tviler på at du får på diverse lugubre massasjesteder. Anonymkode: f3855...9b8 Hva er forskjellen på en holistisk runk og en ordinær runk? Begge disse type virksomheter selger en lovlig tjeneste som er ulovlig å kjøpe. Same shit different wrapping. Anonymkode: c9891...c26 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #75 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er forskjellen på en holistisk runk og en ordinær runk? Begge disse type virksomheter selger en lovlig tjeneste som er ulovlig å kjøpe. Same shit different wrapping. Anonymkode: c9891...c26 Det er bare å teste ut så skjønner du hva jeg mener. De lugubre stedene har mer seksuelt preg, noe jeg overhodet ikke opplevde hos f.eks Holistisk Bodywork i Oslo. Anonymkode: f3855...9b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #76 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare å teste ut så skjønner du hva jeg mener. De lugubre stedene har mer seksuelt preg, noe jeg overhodet ikke opplevde hos f.eks Holistisk Bodywork i Oslo. Anonymkode: f3855...9b8 Så luksusprostitusjon er greit? Hvis det ikke ser lugubert ut er det ok? Hvis den prostituerte snakker litt med deg i etterkant og spør deg hvordan du har det, så er det holistisk? Eller om hun masserer deg litt først? Selvfølgelig er det noe seksuelt når man får orgasme av at noen masturberer deg... Igjen, jeg dømmer ikke og synes ikke dette er noe verre enn at andre massører tilbyr "happy ending", men dobbeltmoralen er latterlig... Anonymkode: fb484...732 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #77 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så luksusprostitusjon er greit? Hvis det ikke ser lugubert ut er det ok? Hvis den prostituerte snakker litt med deg i etterkant og spør deg hvordan du har det, så er det holistisk? Eller om hun masserer deg litt først? Selvfølgelig er det noe seksuelt når man får orgasme av at noen masturberer deg... Igjen, jeg dømmer ikke og synes ikke dette er noe verre enn at andre massører tilbyr "happy ending", men dobbeltmoralen er latterlig... Anonymkode: fb484...732 Fikk ikke orgasme, hun brukte hansker, og det var ikke noe mere seksuelt over det enn et besøk hos gynekologen Anonymkode: f3855...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2023 #78 Del Skrevet 17. januar 2023 Latterlig at dere går hos massasje for å få orgasme. Det er intet annet enn å kjøpe seksuelle tjenester. Blir flau av å være kvinne, når jeg leser dette! Så ufattelig kleint. Ikke stuereint i det hele tatt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #79 Del Skrevet 17. januar 2023 Mysticgirl skrev (6 minutter siden): Latterlig at dere går hos massasje for å få orgasme. Det er intet annet enn å kjøpe seksuelle tjenester. Blir flau av å være kvinne, når jeg leser dette! Så ufattelig kleint. Ikke stuereint i det hele tatt dette. Fikk ikke orgasme, ikke i nærheten en gang. Fikk opplæring i sensuell massasje til meg og mannen. Som jeg skrev, massasjen varte i 90 min, var knapt to minutter der nede. Det var også valgfritt. Hun gikk ikke over streken, var ikke ær klitoris eller inni, men utenpå, mer innside lår. Vi har hatt stor glede av teknikken i ettertid. Det bygger opp og vi går selvsagt lengre. Anonymkode: e0ea5...5f4 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #80 Del Skrevet 17. januar 2023 Mysticgirl skrev (11 minutter siden): Latterlig at dere går hos massasje for å få orgasme. Det er intet annet enn å kjøpe seksuelle tjenester. Blir flau av å være kvinne, når jeg leser dette! Så ufattelig kleint. Ikke stuereint i det hele tatt dette. Hvorfor er det ikke stuereint? Er det ikke bedre med lovlig massasje på et slikt sted hvor du vet hva som gjelder og hva som tilbys, enn er sted hvor grensene oppleves uklare både for behandler og klient? Og hva skulle alternativet være? Anonymkode: d5963...ba9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå