AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #21 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en kvinne som har prøvd 2 forskjellige i Oslo, og opplevde Bliss som det mest seriøse. På begge stedene fikk jeg massasje av en halvnaken kvinne (stringtruse på). De brukte sin egen kropp til å massere meg + at jeg fikk yoni-massasje etter eget ønske. Selv om massasjen er intim så synes jeg det absolutt ikke føltes seksualisert, heller veldig naturlig. Jeg har heller ikke fått orgasme selv om jeg har vært plaskende våt nedentil. Anonymkode: f3855...9b8 Var yoni-massasjen inkludert i prisen i utgangspunktet, eller må man betale ekstra for den ? K 52 Anonymkode: 0ef65...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #22 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en kvinne som har prøvd 2 forskjellige i Oslo, og opplevde Bliss som det mest seriøse. På begge stedene fikk jeg massasje av en halvnaken kvinne (stringtruse på). De brukte sin egen kropp til å massere meg + at jeg fikk yoni-massasje etter eget ønske. Selv om massasjen er intim så synes jeg det absolutt ikke føltes seksualisert, heller veldig naturlig. Jeg har heller ikke fått orgasme selv om jeg har vært plaskende våt nedentil. Anonymkode: f3855...9b8 Ser det er flere som heter Bliss i Oslo, hvilken var du på? K 52 Anonymkode: 0ef65...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #23 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser det er flere som heter Bliss i Oslo, hvilken var du på? K 52 Anonymkode: 0ef65...0b7 Jeg var på Bliss som holder til på Sørenga, nettsiden er: massage-oslo.com Jeg bestilte yoni-massasje som ekstra tilvalg, står godt forklart på nettsiden deres 😊 Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #24 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg var på Bliss som holder til på Sørenga, nettsiden er: massage-oslo.com Jeg bestilte yoni-massasje som ekstra tilvalg, står godt forklart på nettsiden deres 😊 Anonymkode: f3855...9b8 Takk for svar k 52 Anonymkode: 0ef65...0b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #25 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er en kvinne som har prøvd 2 forskjellige i Oslo, og opplevde Bliss som det mest seriøse. På begge stedene fikk jeg massasje av en halvnaken kvinne (stringtruse på). De brukte sin egen kropp til å massere meg + at jeg fikk yoni-massasje etter eget ønske. Selv om massasjen er intim så synes jeg det absolutt ikke føltes seksualisert, heller veldig naturlig. Jeg har heller ikke fått orgasme selv om jeg har vært plaskende våt nedentil. Anonymkode: f3855...9b8 Hvordan klarte du å ikke komme? Jeg kommer såå lett om jeg først er skikkelig kåt.. Anonymkode: 3085c...3cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #26 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvordan klarte du å ikke komme? Jeg kommer såå lett om jeg først er skikkelig kåt.. Anonymkode: 3085c...3cc Samme her. Har prøvd Tantra massasje. Jeg får så sjukt intense orgasmer da, hele meg skjelver. Anonymkode: 22e7e...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #27 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan klarte du å ikke komme? Jeg kommer såå lett om jeg først er skikkelig kåt.. Anonymkode: 3085c...3cc Tror det er en psykisk sperre mtp skam etter seksuelle overgrep. Anonymkode: f3855...9b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #28 Del Skrevet 7. september 2022 Blir massørene kåte? Anonymkode: b3ba8...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #29 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 20.50): Jeg var på Bliss som holder til på Sørenga, nettsiden er: massage-oslo.com Jeg bestilte yoni-massasje som ekstra tilvalg, står godt forklart på nettsiden deres 😊 Anonymkode: f3855...9b8 Hvordan var lokalet, og virket det profesjonelt? Det står heller ingenting om hvor på Sørenga på nettsiden. Anonymkode: ca119...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #30 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan var lokalet, og virket det profesjonelt? Det står heller ingenting om hvor på Sørenga på nettsiden. Anonymkode: ca119...9bf Nøyaktig adresse får du oppgitt etter bestilling. Lokalet er en ny, ren og pen leilighet. Hun massøren jeg hadde var veldig profesjonell (indisk-utseende, praten foregikk på engelsk). Det var både en før- og en ettersamtale. Hun var veldig opptatt av det holistiske og alt føltes totalt naturlig. Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #31 Del Skrevet 7. september 2022 Dere kvinner som har prøvd: er det vanlig med orgasme og er det flaut/upassende å få orgasme? Anonymkode: 75fdf...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #32 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 20.54): Dere kvinner som har prøvd: er det vanlig med orgasme og er det flaut/upassende å få orgasme? Anonymkode: 75fdf...d80 Ifølge svarene her så virker det som det er ganske vanlig og helt normalt. Tipper massørene nesten forventer det. Jeg som har psykisk sperre fikk nesten dårlig samvittighet av å ikke få orgasme. På Bliss (Sørenga) var massøren helt fantastisk og var mest opptatt av årsakene bak. På det andre, mindre seriøse stedet, så virket massøren nesten litt snurt for at jeg ikke fikk orgasme til tross for iherdige forsøk fra hennes side... Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #33 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ifølge svarene her så virker det som det er ganske vanlig og helt normalt. Tipper massørene nesten forventer det. Jeg som har psykisk sperre fikk nesten dårlig samvittighet av å ikke få orgasme. På Bliss (Sørenga) var massøren helt fantastisk og var mest opptatt av årsakene bak. På det andre, mindre seriøse stedet, så virket massøren nesten litt snurt for at jeg ikke fikk orgasme til tross for iherdige forsøk fra hennes side... Anonymkode: f3855...9b8 Men hva med menn da? Får de utløsning? Går det fint eller er det dumt? Er vel ikke så lett å holde igjen? Vanlig at de går i string og ikke noe mer? Hvordan foregår massasjen om du kommer som par? Anonymkode: f8669...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #34 Del Skrevet 9. september 2022 Skogshuldra skrev (På 5.9.2022 den 11.57): Hei. Har dere fått vært på massasjen sammen ? Har lyst å ta med mannen min på slik parmassasje, men greit å høre fra andre hvordan det var. Jepp, vi var i Oslo. Var en fantastisk flott opplevelse, men dyrt. 4000kr for 1.5 time. Vil nok si massasjen kanskje var i grenseland av hva som er lov, men hun gikk ikke over streken sånn egentlig. Vi har fått mye ut av denne timen og tekniker og pirring på hverandre:) Anonymkode: e0ea5...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #35 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva med menn da? Får de utløsning? Går det fint eller er det dumt? Er vel ikke så lett å holde igjen? Vanlig at de går i string og ikke noe mer? Hvordan foregår massasjen om du kommer som par? Anonymkode: f8669...b67 Inne på siden til Bliss på Sørenga, står det at par-massasjen foregår på separate rom... Da føler jeg hele meningen med par-massasje bortfaller. Sitat ; "Dere vil oppleve en totimers tantriske massasjen for par i separate rom. Etter seansen vil dere forenes og ha muligheten til å dele erfaringen over en kopp te." Anonymkode: 0ef65...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #36 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inne på siden til Bliss på Sørenga, står det at par-massasjen foregår på separate rom... Da føler jeg hele meningen med par-massasje bortfaller. Sitat ; "Dere vil oppleve en totimers tantriske massasjen for par i separate rom. Etter seansen vil dere forenes og ha muligheten til å dele erfaringen over en kopp te." Anonymkode: 0ef65...0b7 Ja vi ville selvsagt vært i samme rom eller så forsvinner jo hele poenget vårt med å gå! Anonymkode: f8669...b67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #37 Del Skrevet 10. september 2022 Hva er formålet? Anonymkode: b3ba8...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #38 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva er formålet? Anonymkode: b3ba8...a79 Å få deilig massasje og skape pirrende bånd som vi kan fortsette på. Massere hverandre på samme måte alene senere. Avslappende massasje som begge nyter men i samme rom. Anonymkode: f8669...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #39 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 14.19): Men hva med menn da? Får de utløsning? Går det fint eller er det dumt? Er vel ikke så lett å holde igjen? Vanlig at de går i string og ikke noe mer? Hvordan foregår massasjen om du kommer som par? Anonymkode: f8669...b67 Har en kompis som har besøkt ulike tantra-massører. Helt vanlig og helt forventet at menn får utløsning. Massøren er som regel kun iført stringtruse og bruker sin egen kropp til å massere. Ifølge svarene her så er det ulike praksis på hvordan parmassasje foregår. Noen steder foregår det i separat rom, andre har felles. Tror felles er mest vanlig. Personlig ville jeg foretrukket i et separat rom, så kan man heller ha deilig sex med partneren etterpå. Anonymkode: f3855...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #40 Del Skrevet 11. september 2022 Har man en viss for taushetsplikt ved å bruke slik tjeneste? Anonymkode: b3ba8...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå