Gå til innhold

Tantramassasje- erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet helt min seksuelle interesse etter en stressende periode. Før var jeg veldig seksuelle, nå er det helt dødt. 

Vurderer å prøve en tantrisk massasje, med yoni for å se om det kan vekke noe i kroppen min igjen. 

Noen som har prøvd og vil dele? Tror til syvende og sist at jeg ikke kommer til å tørre

Anonymkode: a12a0...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har mistet helt min seksuelle interesse etter en stressende periode. Før var jeg veldig seksuelle, nå er det helt dødt. 

Vurderer å prøve en tantrisk massasje, med yoni for å se om det kan vekke noe i kroppen min igjen. 

Noen som har prøvd og vil dele? Tror til syvende og sist at jeg ikke kommer til å tørre

vil du ta massasje av mann eller kvinne?

Anonymkode: 15946...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

vil du ta massasje av mann eller kvinne?

Anonymkode: 15946...c02

Av en kvinne. Ville ikke hatt av en mann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tantramassasje av en kvinne, men ikke yoni. Var helt magisk, først helt avslappet så ble jeg kåt pga berøringen. Hun masserte mage og pupper, og det veltet meg følelsesmessig. 

Anonymkode: d5963...ba9

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 22.49):

Jeg har fått tantramassasje av en kvinne, men ikke yoni. Var helt magisk, først helt avslappet så ble jeg kåt pga berøringen. Hun masserte mage og pupper, og det veltet meg følelsesmessig. 

Hvor var du? Har du vurdert å gjøre det igjen? 

Det finnes ikke her jeg bor, så det må bli på en reise en gang i så fall men vet ikke om jeg tør å ta steget. Men så lang tid med bare massasje på en selv høres jo fantastisk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tantramassasje, men søkte litt på det. Ser ut noen av stedene i Oslo tilbyr det meste, kropp mot kropp og massasje av penis som en del av opplegget. Vet ikke om det er lovlig, eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OxBall skrev (2 timer siden):

Har ikke hatt tantramassasje, men søkte litt på det. Ser ut noen av stedene i Oslo tilbyr det meste, kropp mot kropp og massasje av penis som en del av opplegget. Vet ikke om det er lovlig, eller ikke. 

Kropp mot kropp syntes jeg hørtes rart ut, også penis massasje egentlig. Yoni massasje har jo ikke nødvendigvis tenning/organs som mål men mål om å løsne opp indre spenninger, så det er et lite hakk mer "medisinsk" begrunnet enn massasje av penis. 

Det er litt derfor jeg spør også, hvilke steder er mer stuerene, ordentlige massasjestudio og hva er enda mer på kanten enn det tantramassasje i utgangspunktet allerede er? Syntes bildene fra noen av stedene så litt amatørmessige ut, men madrass på gulvet. Det ser både lite hygienisk ut og gir helt andre assosiasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne på sørenga tilbyr det meste

https://tantriskmassasje.no/no/about-us-2/

Jeg kjenner ikke til dem, og vet ikke hvor seriøse de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor var du? Har du vurdert å gjøre det igjen? 

Det finnes ikke her jeg bor, så det må bli på en reise en gang i så fall men vet ikke om jeg tør å ta steget. Men så lang tid med bare massasje på en selv høres jo fantastisk ut. 

Jeg var på tantrasenteret i Oslo, de virket veldig seriøse på nettsidene, og det samme inntrykket fikk jeg da jeg var der. Hadde en samtale både før og etterpå, hvor vi snakker gjennom forventninger og hvilke tanker jeg hadde, og hvordan jeg opplevde det. 

Kunne gjerne tenkt meg en ny time, men bor heller ikke i Oslo så det må klaffe med at jeg er der av annen årsak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette er i grenselandet til ulovlig, trolig over grensen også. Det de skriver på nettsidene er deres oppfatning av loven, ment for å berolige folk som har lyst til å prøve.

Når dét er sagt, er det ikke spesielt alvorlig. Politiet prioriterer ikke dette. De prioriterer regulært sexsalg (på tantrastedene gis det ikke - aldri - samleie eller oralsex mot penger), og de prioriterer trafficking. De reagerer bare på dette hvis en lokalavis begynner å vise bilder av en adresse og ber om politikommentar. Men ellers - aldri.

Opplegget varierer. Noen starter med samtaler, litt kvasi-terapeutisk. Så litt fjærberøringer og rar musikk, senere naken kropp mot naken kropp. For menn betyr det pupper som streifer rumpe, perenium, pung og pikk, og så gradvis mer kroppsmassasje mot kjønnsdelene og aktive hender som avslutter med langvarig oljerunk. For kvinner blir det oljeglatte berøringer av bryster, innside lår, ytre kjønnsorganer og (frivillig) innside skjede.

Noen holder på det terapeutiske mer enn andre. I det ene ytterpunktet har massøren på truse og det ender ikke med orgasme. En tantrisk prinsipp er at mannen aldri skal få utløsning, men bevare energien i kroppen. I den andre ytterpunktet er det lite tantrisk teori-preik (egentlig ingenting), man har tett kroppskontakt med nakne kropper, kanskje også bruk av ytre kjønnslepper til å massere mannens erigerte penis, og to orgasmer hvis man vil. For henne er det nær kroppsmassasje og så fingring og klitorislek til hun får orgasme(r). Men ingen penetreringer og ingen munnsex.

Hvis du vil ha tantrisk massasje som er mest tantra og minst sex-lek, bør du finlese nettsidene. Det samme bør du gjøre hvis du vil gå motsatt vei. Noen har FAQ'er eller lignende som gir det et inntrykk.

Anonymkode: 34261...984

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er i grenselandet til ulovlig, trolig over grensen også. Det de skriver på nettsidene er deres oppfatning av loven, ment for å berolige folk som har lyst til å prøve.

Når dét er sagt, er det ikke spesielt alvorlig. Politiet prioriterer ikke dette. De prioriterer regulært sexsalg (på tantrastedene gis det ikke - aldri - samleie eller oralsex mot penger), og de prioriterer trafficking. De reagerer bare på dette hvis en lokalavis begynner å vise bilder av en adresse og ber om politikommentar. Men ellers - aldri.

Opplegget varierer. Noen starter med samtaler, litt kvasi-terapeutisk. Så litt fjærberøringer og rar musikk, senere naken kropp mot naken kropp. For menn betyr det pupper som streifer rumpe, perenium, pung og pikk, og så gradvis mer kroppsmassasje mot kjønnsdelene og aktive hender som avslutter med langvarig oljerunk. For kvinner blir det oljeglatte berøringer av bryster, innside lår, ytre kjønnsorganer og (frivillig) innside skjede.

Noen holder på det terapeutiske mer enn andre. I det ene ytterpunktet har massøren på truse og det ender ikke med orgasme. En tantrisk prinsipp er at mannen aldri skal få utløsning, men bevare energien i kroppen. I den andre ytterpunktet er det lite tantrisk teori-preik (egentlig ingenting), man har tett kroppskontakt med nakne kropper, kanskje også bruk av ytre kjønnslepper til å massere mannens erigerte penis, og to orgasmer hvis man vil. For henne er det nær kroppsmassasje og så fingring og klitorislek til hun får orgasme(r). Men ingen penetreringer og ingen munnsex.

Hvis du vil ha tantrisk massasje som er mest tantra og minst sex-lek, bør du finlese nettsidene. Det samme bør du gjøre hvis du vil gå motsatt vei. Noen har FAQ'er eller lignende som gir det et inntrykk.

Vet om damer som får orgasme slike steder, mens menn ikke får det tilbudet. Har ikke hørt om "seriøse" massasjesteder som gir menn det tilbudet du nevner her.

Det virker som om sexkjøpsloven ikke gjelder for damer her. De kan jo kjøpe seg en "håndjobb", mens menn får en solid bot om de gjør det. En smule dobbeltmoralsk, vil noen kanskje si....

Anonymkode: 4763b...560

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet om damer som får orgasme slike steder, mens menn ikke får det tilbudet. Har ikke hørt om "seriøse" massasjesteder som gir menn det tilbudet du nevner her.

Det virker som om sexkjøpsloven ikke gjelder for damer her. De kan jo kjøpe seg en "håndjobb", mens menn får en solid bot om de gjør det. En smule dobbeltmoralsk, vil noen kanskje si....

Anonymkode: 4763b...560

Om mannfolket bare hadde litt baller i landet så ja..men seksualiteten og narrativet styres vist kun av feministene.

Anonymkode: f6f73...92d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Tantra massasje kan gi himmelske orgasmer, uten direkte sexuell stimuli.

Anonymkode: 22e7e...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 14.02):

Du kan jo lese litt her vedrørende lovlighet.

https://www.bergentantra.com/klinikken

Anonymkode: 4085f...5ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for denne tråden! Jeg bestilte time til meg og mannen, dagen etter vi gifter oss. Som en bryllupsgave til oss. 

Søkte opp noen sensuelle videoer og så de sammen før vi hadde seriøst den beste sexen på lenge!  Så takk for inspirasjon, vi gleder oss til timen:) 

/kvinne39

Anonymkode: e0ea5...5f4

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 22.19):

Takk for denne tråden! Jeg bestilte time til meg og mannen, dagen etter vi gifter oss. Som en bryllupsgave til oss. 

Søkte opp noen sensuelle videoer og så de sammen før vi hadde seriøst den beste sexen på lenge!  Så takk for inspirasjon, vi gleder oss til timen:) 

/kvinne39

Anonymkode: e0ea5...5f4

Hei. Har dere fått vært på massasjen sammen ? Har lyst å ta med mannen min på slik parmassasje, men greit å høre fra andre hvordan det var. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 20.01):

Det er litt derfor jeg spør også, hvilke steder er mer stuerene, ordentlige massasjestudio

Ingen som tilbyr «yoni/lingam».

Anonymkode: d7729...e37

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som har prøvd 2 forskjellige i Oslo, og opplevde Bliss som det mest seriøse. På begge stedene fikk jeg massasje av en halvnaken kvinne (stringtruse på). De brukte sin egen kropp til å massere meg + at jeg fikk yoni-massasje etter eget ønske. Selv om massasjen er intim så synes jeg det absolutt ikke føltes seksualisert, heller veldig naturlig. Jeg har heller ikke fått orgasme selv om jeg har vært plaskende våt nedentil. 

Anonymkode: f3855...9b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...