ashera Skrevet 5. november 2005 #1 Del Skrevet 5. november 2005 Molde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2005 #2 Del Skrevet 5. november 2005 Vet ikke jeg, Bestefar var Fræning så jeg må vel holde en knapp på Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #3 Del Skrevet 5. november 2005 LSK! Ikke at jeg bryr meg så veldig, men jeg var en periode litt forelska i en som spilte der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. november 2005 #4 Del Skrevet 5. november 2005 LILLESTRØM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. november 2005 #5 Del Skrevet 5. november 2005 NÅ SKAL POKALEN TIL ÅRÅSEN, VI SKAL TA CUPEN HJEM IGJEN NÅ DRAR VI SEIER'N I LAND, SÅ STÅ PÅ ALLE MANN NÅ LUKTER DET GULL!!! KANARIFUGLA FLYR HØYT I ÅR, JA DETTA BLIR SESONGEN VÅR, NÅ DRAR VI SEIER'N I LAND SÅ STÅ PÅ ALLE MANN NÅ LUKTER DET GULL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. november 2005 #6 Del Skrevet 6. november 2005 Forza Fugla!!!! Heier på LSK, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #7 Del Skrevet 6. november 2005 Molde! ← Yes, det var godt at de dro i land seieren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 6. november 2005 ... og seieren var dem vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #9 Del Skrevet 6. november 2005 ... og seieren var dem vel unt! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. november 2005 #10 Del Skrevet 6. november 2005 Sånn som LSk spilte i dag, fortjente Molde seieren. Prestasjonsmessig. Men nå krysser jeg fingra for at de rykker ned, for å få min hevn FUGLA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 6. november 2005 Sånn som LSk spilte i dag, fortjente Molde seieren. Prestasjonsmessig. Men nå krysser jeg fingra for at de rykker ned, for å få min hevn FUGLA!! ← Ha, jeg skal gande Moss. Eller noe sånt. Tross sorgen over at Ålesund rykket ned, må jeg være raus og støtte de nordom Romsdalsfjorden. For det er tross alt samme fylket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #12 Del Skrevet 7. november 2005 Hvem man skulle heie på i denne settingen var jo helt umulig å finne ut av. Som sunnmørsk romerriking og gift med et klansmedlem, slet jeg skikkelig Not that I really care...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå