AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Skrevet 28. april 2022 Dere fra ca. 25 år og oppover, og som er i 100 % jobb. Er selv 28 år, og merker jeg helst vil hjem og gjøre mine egne greier etter jobb (trene, lage mat, surfe, tv, slappe av, andre interesser). Mange av mine venner spør derimot ofte om å finne på ting etter jobb, i tillegg til helger. Kjenner jeg er litt sliten av å finne på unnskyldninger, eller forklare at jeg trenger tid til å hente meg inn etter jobben. Er det virkelig bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 06322...d0c 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Venner, hva er det? Anonymkode: f6f6c...82e 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 Har ikke tid og energi til det😧 Anonymkode: b5071...d24 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 Noen ganger er jeg dødssliten etter jobb, og da sier jeg det - finner ikke på unnskyldninger. Er jeg sliten, så er jeg sliten. Men det er jo ikke som jeg ALDRI blir med på noe etter jobb Anonymkode: 30c15...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 Mindre og mindre. Er nå 32 år, har jobbet i 7 år og føler jeg er i en krevende fase i arbeidslivet. Men samtidig - hvis man opplever at man havner på sofaen foran TV-en hver dag etter jobb, da tror jeg det kan være fint å treffe en venn for å gå en tur, bare 1 time eller 2 av og til. Og i blant ta en middag sammen, kanskje prøve å gå litt tidligere fra jobb den dagen. Anonymkode: 682a7...354 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 Jeg har det også slik, men av og til så tar jeg meg faktisk tid til venner etter jobb. Kommer jo an på hva det er de vil finne på da og hvor ofte. Men nå har jeg ikke så mange venner heller at det er et problem. Kanskje dere kan trene sammen? Eller dere kan treffes hjemme hos deg og spise middag? Trenger ikke være noe avansert mat. Enkel gryterett? Slappe av etterpå med tv og litt enkel prat? Synes det er viktig å ta seg tid til venner. Før du vet ordet av det er dem gift og har barn. Da har de ikke tid til noe og noen mister kontakten. Samme gjelder deg. Anonymkode: 1ce69...612
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 Ja, jeg møter ofte venner etter arbeidstid. Er 38 år. Anonymkode: 1ce52...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 Nei, dessverre ikke. Men slik er det med 100% jobb Før gjorde vi det noen ganger, men nå bor vi såpass spredt at det er vanskelig. Gjør det gjerne i helgene, men å finne på noe etter jobb med venner, har jeg ikke ork til! Anonymkode: f73d7...228 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Møter gjerne venner etter jobb. Jobber fullt og ofte lange dager, men vil være litt sosial også. Men det holder med en eller to kvelder i uka, skal rekke husarbeid, følge opp barn og trening også. Har ingen mann da, så frigjør mye tid og energi der! Er 58. Anonymkode: 394ec...166
Chailatte Skrevet 1. mai 2022 #10 Skrevet 1. mai 2022 Jeg tenker at det er viktig å pleie vennskap (og kjærlighetsforhold). Jeg jobber for å leve, jeg lever ikke for å jobbe. Noen ganger er det mer hektisk på jobb og jeg tar venninne-pause, men da er jeg også flink til å si i fra til venninner om dette, og å foreslå noe sosialt når ting roer seg jobbmessig og jeg har litt mer overskudd. Kjæresten tar jeg meg alttid tid til uansett, om vi så bare får tid til å sove sammen i det minste, han er min prio 1, akkurat som jeg er hans prio 1. 1
Curiousine Skrevet 1. mai 2022 #12 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 21.17): Dere fra ca. 25 år og oppover, og som er i 100 % jobb. Er selv 28 år, og merker jeg helst vil hjem og gjøre mine egne greier etter jobb (trene, lage mat, surfe, tv, slappe av, andre interesser). Mange av mine venner spør derimot ofte om å finne på ting etter jobb, i tillegg til helger. Kjenner jeg er litt sliten av å finne på unnskyldninger, eller forklare at jeg trenger tid til å hente meg inn etter jobben. Er det virkelig bare jeg som har det sånn? Anonymkode: 06322...d0c Jeg trenger tid til å hente meg inn, gå turer alene osv, men er av og til med venner i ukene også
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Skrevet 1. mai 2022 Jeg er 50 og møter venninner etter jobb 😃 Anonymkode: 72296...02d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 Nei, det er svært sjeldent. Det er ingen som tar initiativ til det, og jeg kjenner at jeg setter pris på å komme hjem etter jobb, så jeg legger heller ikke opp til sosialt samvær selv. Synes det er greiere i helger og ferier, og brukte påskeferien flittig til å treffe venner og familie. Denne uka skal jeg på konsert på onsdag, og på helgetur etter jobb på fredag, men det er unntaket mer enn regelen. Anonymkode: b9f0e...11a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Vi har ungdommer i hus, og etter jobb er det full rulle med middag, lekser og kjøring hit og dit. I min jobb er vi en god sammensveiset gjeng så får min sosiale dose på jobb Ila dagen. møter ikke venner så ofte, setter stor pris på den lille alene tiden jeg har. Går turer med venninner i perioder, og en tur på kafé i ny og ned. stikker innom venner innimellom. ellers er det mest chat og tlf. Ellers er søsteren min og mamma ofte her. har 2 venninner som er flink til å ta initiativ, det er de jeg er mest med. Jeg er litt lei av å alltid være den som tar initiativ til de andre, så det gar dabbet litt av Anonymkode: f9abe...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå