Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19861 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Tannpirkere er min greie. Trodde det var @Ciaran og Ciara som dreiv med det
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19862 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Trodde det var @Ciaran og Ciara som dreiv med det De gjør det i juletider
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19863 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Trodde det var @Ciaran og Ciara som dreiv med det De lager tårn i romjulen 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19864 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): De lager tårn i romjulen Romjulstårn
AliceNextDoor Skrevet 25. januar 2023 #19865 Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (På 24.1.2023 den 6.53): @AliceNextDoor hyller psykologiens far med den hjemmekoselige balladen "FREUDIAN SLIPPERS" Wundt er den moderne psykologiens far. Freud omtalte og beskrev psykoanalysen.
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19866 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (51 minutter siden): Romjulstårn Men jeg veltet dem 😮 1
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19867 Skrevet 25. januar 2023 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Wundt er den moderne psykologiens far. Freud omtalte og beskrev psykoanalysen. Kjekt å se deg i tråder igjen 😀
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #19868 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Bergensere er kjent for det 😆 Men jeg tror ikke @Ciaran og Ciara blir blid på meg nå. 🤪 Cassidy Tvillingene er ikke sinte på deg, vi digger deg altfor mye til å kunne bli sinte på deg Embla Othea.😉😉♥️♥️
AliceNextDoor Skrevet 25. januar 2023 #19869 Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kjekt å se deg i tråder igjen 😀 Tusen takk, fint å se deg også, min venn! Jeg blir nok ikke å være her så mye, liker ikke oppsøke dårlig klima. Men lover skrive mer på mitt hjørne. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #19870 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 432 De overlevende hadde satt seg ned for å spise suppe. Det var en trykket stemning, de skulte på hverandre. Ingen sa noe men alle tenkte de sitt. @Cid strevde, han var sår i munnen både etter å ha mistet tennene og etter all rimmingen. Plutselig kom det noen rare lyder fra munnen til @Titania Gaaahgrtthheethh. Heldigvis kunne @MarianneE heimlich Hun heimlichet @Titania etter alle kunstens regler. Ut spratt et schvær tann som traff @Peanut midt i panna, hun døde momentant Fy flate sa @Adobyen det der var en full metal jacket tann @Frøkenfryden kjente etter med tunga, eg er så lei meg eg manglar visst ei tann. Fyss og fyss sa @Hoppetaujenta Ja det er sjukt sa @Athena Catalina. Nei nei, jeg mener han som kommer der borte... Det var @Adobyen som dukket opp uten en tanntråd Åhåhå sa @Embla Othea dette tenner jeg på Jeg må uuut før jeg dør utbrøt @Cid Vi har vært her i 69 dager og begynner å gå tom for luft. Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19871 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er ikke sinte på deg, vi digger deg altfor mye til å kunne bli sinte på deg Embla Othea.😉😉♥️♥️ Selv om jeg gir dere mye visuell bank også? 1
Rosakatt Skrevet 25. januar 2023 #19872 Skrevet 25. januar 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Nesten hele gjengen var drita fulle på bloody mary og mystiske drops, og @Agent smithtok feil av trusa til @Embla Otheaog @Rosakatt og klarte selvfølgelig ikke å få liv i den ekle trusa, tross både munn-til-munn og komp. Det var derfor ingen som forsto hva som egentlig skjedde. Trusa er begravd hos pandaene. Katten lå fint i jakkelomma mi og sov hele tiden den, men jeg spilte med fordi jeg var lei av festen og ville hjem. Nå skal vi hjem og sette et par Minni mus- plasterlapper på halen, finne oss litt nattmat og sove ut 😂 Du er alltid så skjønn 😂😊
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19873 Skrevet 25. januar 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Nesten hele gjengen var drita fulle på bloody mary og mystiske drops, og @Agent smithtok feil av trusa til @Embla Otheaog @Rosakatt og klarte selvfølgelig ikke å få liv i den ekle trusa, tross både munn-til-munn og komp. Det var derfor ingen som forsto hva som egentlig skjedde. Trusa er begravd hos pandaene. Katten lå fint i jakkelomma mi og sov hele tiden den, men jeg spilte med fordi jeg var lei av festen og ville hjem. Nå skal vi hjem og sette et par Minni mus- plasterlapper på halen, finne oss litt nattmat og sove ut 😂 😲
Entern Skrevet 25. januar 2023 #19874 Skrevet 25. januar 2023 AliceNextDoor skrev (7 minutter siden): Wundt er den moderne psykologiens far. Freud omtalte og beskrev psykoanalysen. Takk for info 😀 Aldri hørt om Wundt 😳😀
Entern Skrevet 25. januar 2023 #19875 Skrevet 25. januar 2023 AliceNextDoor skrev (7 minutter siden): Tusen takk, fint å se deg også, min venn! Jeg blir nok ikke å være her så mye, liker ikke oppsøke dårlig klima. Men lover skrive mer på mitt hjørne. Det er da ikke dårlig klima🥶
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #19876 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Men jeg veltet dem 😮 Ja Cassidy Tvillingene vet, du bokser de ned.🤣🤣 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Selv om jeg gir dere mye visuell bank også? Du er den eneste som får lov til å gi Cassidy Tvillingene visuell bank uten at vi tar igjen.♥️♥️ Cid skrev (1 time siden): De gjør det i juletider Embla Othea skrev (1 time siden): De lager tårn i romjulen
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19877 Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det er da ikke dårlig klima🥶 Jeg synes ikke det er dårlig klima på sosioprat i alle fall selv om det kan bli litt rivalisering av og til 🙃
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19878 Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vet, du bokser de ned.🤣🤣 Du er den eneste som får lov til å gi Cassidy Tvillingene visuell bank uten at vi tar igjen.♥️♥️ Dere må gi meg også juling når jeg ikke oppfører meg eller dere føler for å få ut litt frustrasjon. Jeg kan være containertømmingen deres. 🙃 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #19879 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Dere må gi meg også juling når jeg ikke oppfører meg eller dere føler for å få ut litt frustrasjon. Jeg kan være containertømmingen deres. 🙃 Cassidy Tvillingene klarer ikke å gi deg visuell juling, vi liker deg og vi beundrer deg altfor mye til det.♥️♥️
Entern Skrevet 25. januar 2023 #19880 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Jeg synes ikke det er dårlig klima på sosioprat i alle fall selv om det kan bli litt rivalisering av og til 🙃 Enig 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå