Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19842 Skrevet 25. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Du vet jeg blir på ringe deg for trøst og støtte? Ja du kan ringe Smiths krisetelefon. Åpen siste lørdag i måneden fra 10 til 10:15 bortsett fra august, november desember, onsdager og lørdager
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19843 Skrevet 25. januar 2023 Episode 431 @Rosakatt var ikke til å kjenne igjen, den en gang så yndige pusen var nå bare en blodig dott. Ser ut som pusen min når jeg har mensen sa @Embla Othea. @Hoppetaujenta kom styrtende ut fra kjøkkenet med zalo og ga @Embla Othea en skikkelig munnvask. Etterpå dytta @Frøkenfryden trynet hennes ned i dass I mellomtiden begravde @Adobyen @Rosakatt blant noen pandabamser. Bamser 🥳kom det fra @Entern Fy flate sa @Adobyen. Jeg prøver å ta farvel her! Ha klinte til @Entern så tenna føyk veggimellom, bamzezzzz sa han før han sloknet. Plutselig revnet @Kvakkekyllingen og ut kom @TheHairyToothfairy . Fy flate sa @Peanut det der er det sjukeste jeg har sett siden jeg og butter... STOPP sa @Hoppetaujenta og spruta zalo i kjeften hennes. Oi oi det var litt av ein sprut sa @Frøkenfryden. @TheHairyToothfairy ble lei seg fordi han hadde vært skummel og sånn og ingen hadde blitt redde, de sto bare å snakket om sprut og peanøttsmør. @Cid prøvde å trøste han, men han bare løp sin vei gråtende. Hmmm hva gikk det av han a fniste @Athena Catalina. Nei nå setter vi oss å spiser suppe sa @Titania.... Continues...😵💫👹🤏💉
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. januar 2023 #19844 Skrevet 25. januar 2023 Shit. Syke greier. Fødte jeg en toothfairy? 😁
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19845 Skrevet 25. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Shit. Syke greier. Fødte jeg en toothfairy? 😁 Usikker på hva som skjedde der hele gikk så fort
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. januar 2023 #19846 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Usikker på hva som skjedde der hele gikk så fort Jeg har i allefall revnet herfra til evigheten. Svær og hårete var gutten 😁
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19847 Skrevet 25. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg har i allefall revnet herfra til evigheten. Svær og hårete var gutten 😁 Ja hvordan går det med deg?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. januar 2023 #19848 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (10 minutter siden): Ja hvordan går det med deg? Ikke så verst. Har sydd meg sammen nå 😀 Går nok bra 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2023 #19849 Skrevet 25. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (40 minutter siden): Shit. Syke greier. Fødte jeg en toothfairy? 😁 Mamma! Kan jeg få ukepenger?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. januar 2023 #19850 Skrevet 25. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Mamma! Kan jeg få ukepenger? Såklart! Hvor mye trenger du?
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19851 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 431 @Rosakatt var ikke til å kjenne igjen, den en gang så yndige pusen var nå bare en blodig dott. Ser ut som pusen min når jeg har mensen sa @Embla Othea. @Hoppetaujenta kom styrtende ut fra kjøkkenet med zalo og ga @Embla Othea en skikkelig munnvask. Etterpå dytta @Frøkenfryden trynet hennes ned i dass I mellomtiden begravde @Adobyen @Rosakatt blant noen pandabamser. Bamser 🥳kom det fra @Entern Fy flate sa @Adobyen. Jeg prøver å ta farvel her! Ha klinte til @Entern så tenna føyk veggimellom, bamzezzzz sa han før han sloknet. Plutselig revnet @Kvakkekyllingen og ut kom @TheHairyToothfairy . Fy flate sa @Peanut det der er det sjukeste jeg har sett siden jeg og butter... STOPP sa @Hoppetaujenta og spruta zalo i kjeften hennes. Oi oi det var litt av ein sprut sa @Frøkenfryden. @TheHairyToothfairy ble lei seg fordi han hadde vært skummel og sånn og ingen hadde blitt redde, de sto bare å snakket om sprut og peanøttsmør. @Cid prøvde å trøste han, men han bare løp sin vei gråtende. Hmmm hva gikk det av han a fniste @Athena Catalina. Nei nå setter vi oss å spiser suppe sa @Titania.... Continues...😵💫👹🤏💉 Embla kvalifiserer aldri til munnvask med grønnsåpe.
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19852 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Embla kvalifiserer aldri til munnvask med grønnsåpe. 🧼
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19853 Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🧼 Jeg er englebarnet til tante @Hoppetaujenta.
Gjest Adobyen Skrevet 25. januar 2023 #19854 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 431 @Rosakatt var ikke til å kjenne igjen, den en gang så yndige pusen var nå bare en blodig dott. Ser ut som pusen min når jeg har mensen sa @Embla Othea. @Hoppetaujenta kom styrtende ut fra kjøkkenet med zalo og ga @Embla Othea en skikkelig munnvask. Etterpå dytta @Frøkenfryden trynet hennes ned i dass I mellomtiden begravde @Adobyen @Rosakatt blant noen pandabamser. Bamser 🥳kom det fra @Entern Fy flate sa @Adobyen. Jeg prøver å ta farvel her! Ha klinte til @Entern så tenna føyk veggimellom, bamzezzzz sa han før han sloknet. Plutselig revnet @Kvakkekyllingen og ut kom @TheHairyToothfairy . Fy flate sa @Peanut det der er det sjukeste jeg har sett siden jeg og butter... STOPP sa @Hoppetaujenta og spruta zalo i kjeften hennes. Oi oi det var litt av ein sprut sa @Frøkenfryden. @TheHairyToothfairy ble lei seg fordi han hadde vært skummel og sånn og ingen hadde blitt redde, de sto bare å snakket om sprut og peanøttsmør. @Cid prøvde å trøste han, men han bare løp sin vei gråtende. Hmmm hva gikk det av han a fniste @Athena Catalina. Nei nå setter vi oss å spiser suppe sa @Titania.... Continues...😵💫👹🤏💉 Nesten hele gjengen var drita fulle på bloody mary og mystiske drops, og @Agent smithtok feil av trusa til @Embla Otheaog @Rosakatt og klarte selvfølgelig ikke å få liv i den ekle trusa, tross både munn-til-munn og komp. Det var derfor ingen som forsto hva som egentlig skjedde. Trusa er begravd hos pandaene. Katten lå fint i jakkelomma mi og sov hele tiden den, men jeg spilte med fordi jeg var lei av festen og ville hjem. Nå skal vi hjem og sette et par Minni mus- plasterlapper på halen, finne oss litt nattmat og sove ut 😂
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19855 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg er dengebarnet til tante @Hoppetaujenta.
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19856 Skrevet 25. januar 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Nesten hele gjengen var drita fulle på bloody mary og mystiske drops, og @Agent smithtok feil av trusa til @Embla Otheaog @Rosakatt og klarte selvfølgelig ikke å få liv i den ekle trusa, tross både munn-til-munn og komp. Det var derfor ingen som forsto hva som egentlig skjedde. Trusa er begravd hos pandaene. Katten lå fint i jakkelomma mi og sov hele tiden den, men jeg spilte med fordi jeg var lei av festen og ville hjem. Nå skal vi hjem og sette et par Minni mus- plasterlapper på halen, finne oss litt nattmat og sove ut 😂 Kung fu pandaer?
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19857 Skrevet 25. januar 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Nesten hele gjengen var drita fulle på bloody mary og mystiske drops, og @Agent smithtok feil av trusa til @Embla Otheaog @Rosakatt og klarte selvfølgelig ikke å få liv i den ekle trusa, tross både munn-til-munn og komp. Det var derfor ingen som forsto hva som egentlig skjedde. Trusa er begravd hos pandaene. Katten lå fint i jakkelomma mi og sov hele tiden den, men jeg spilte med fordi jeg var lei av festen og ville hjem. Nå skal vi hjem og sette et par Minni mus- plasterlapper på halen, finne oss litt nattmat og sove ut 😂 Hahaha og jeg som har mensen og utflod. Stakkars Smithen 😂
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19858 Skrevet 25. januar 2023 Episode 432 De overlevende hadde satt seg ned for å spise suppe. Det var en trykket stemning, de skulte på hverandre. Ingen sa noe men alle tenkte de sitt. @Cid strevde, han var sår i munnen både etter å ha mistet tennene og etter all rimmingen. Plutselig kom det noen rare lyder fra munnen til @Titania Gaaahgrtthheethh. Heldigvis kunne @MarianneE heimlich Hun heimlichet @Titania etter alle kunstens regler. Ut spratt et schvær tann som traff @Peanut midt i panna, hun døde momentant Fy flate sa @Adobyen det der var en full metal jacket tann @Frøkenfryden kjente etter med tunga, eg er så lei meg eg manglar visst ei tann. Fyss og fyss sa @Hoppetaujenta Ja det er sjukt sa @Athena Catalina. Nei nei, jeg mener han som kommer der borte... Det var @Adobyen som dukket opp uten en tanntråd Åhåhå sa @Embla Othea dette tenner jeg på Jeg må uuut før jeg dør utbrøt @Cid Vi har vært her i 69 dager og begynner å gå tom for luft.
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19859 Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Hoppe liker å denge barn for rank.
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19860 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 432 De overlevende hadde satt seg ned for å spise suppe. Det var en trykket stemning, de skulte på hverandre. Ingen sa noe men alle tenkte de sitt. @Cid strevde, han var sår i munnen både etter å ha mistet tennene og etter all rimmingen. Plutselig kom det noen rare lyder fra munnen til @Titania Gaaahgrtthheethh. Heldigvis kunne @MarianneE heimlich Hun heimlichet @Titania etter alle kunstens regler. Ut spratt et schvær tann som traff @Peanut midt i panna, hun døde momentant Fy flate sa @Adobyen det der var en full metal jacket tann @Frøkenfryden kjente etter med tunga, eg er så lei meg eg manglar visst ei tann. Fyss og fyss sa @Hoppetaujenta Ja det er sjukt sa @Athena Catalina. Nei nei, jeg mener han som kommer der borte... Det var @Adobyen som dukket opp uten en tanntråd Åhåhå sa @Embla Othea dette tenner jeg på Jeg må uuut før jeg dør utbrøt @Cid Vi har vært her i 69 dager og begynner å gå tom for luft. Tannpirkere er min greie. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå