TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2023 #19801 Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jysk da? Jeg vil heller piskes med 20 våte aspargeser i skrittet av 2 illsinte otere. 1
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19802 Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Jeg panter flasker 😂
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19803 Skrevet 25. januar 2023 Episode 430 @Cid var det første offeret for tannfeeens forbannelse Tennene hadde falt ut, men tunga var fortsatt på plass heldigvis, så han kunne fortsatt rimme. @Hoppetaujenta og @Frøkenfryden gikk ut på kjøkkenet for å lage noe suppe til han. @Frøkenfryden hakket opp grønnsaker i 90 minutter. I mellomtiden hadde @Rosakatt forsvunnet, @Adobyen og @Entern gikk for å lete etter henne, pus pus puuschhh snøvlet @Entern og falt mellom to stoler Fy flate tenkte @Adobyen Men han gikk videre Plutselig dukket @MarianneE opp Bak en sofa, der lå @mor og @mor var død @MarianneE var blodig i fjeset. @Kvakkekyllingen skreik, slapp av der er ikke mitt blod sa @Athena Catalina. I et hjørne fikk de øyne på en blodig skikkelse.. @CAPS LOCK styrtet bort og tok opp den blodige pelsdotten Det var @Rosakatt hun hadde store tannemerker over hele kroppen. Suppen er klar ropte @Frøkenfryden plutselig fra ikea kjøkkenet.. To be continued...🧟🔪🧤🪓
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19804 Skrevet 25. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Er dette et frampeik siden det ligger an til en helvedes handling på IKEA når vi nå flytter..? Gi meg heller Afgh, Syria, whatnot - alt er bedre enn IKEA. Ja, veit du går å gruer deg til dette, men dette er noe alle må igjennom i løpet av livet.
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #19805 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 430 @Cid var det første offeret for tannfeeens forbannelse Tennene hadde falt ut, men tunga var fortsatt på plass heldigvis, så han kunne fortsatt rimme. @Hoppetaujenta og @Frøkenfryden gikk ut på kjøkkenet for å lage noe suppe til han. @Frøkenfryden hakket opp grønnsaker i 90 minutter. I mellomtiden hadde @Rosakatt forsvunnet, @Adobyen og @Entern gikk for å lete etter henne, pus pus puuschhh snøvlet @Entern og falt mellom to stoler Fy flate tenkte @Adobyen Men han gikk videre Plutselig dukket @MarianneE opp Bak en sofa, der lå @mor og @mor var død @MarianneE var blodig i fjeset. @Kvakkekyllingen skreik, slapp av der er ikke mitt blod sa @Athena Catalina. I et hjørne fikk de øyne på en blodig skikkelse.. @CAPS LOCK styrtet bort og tok opp den blodige pelsdotten Det var @Rosakatt hun hadde store tannemerker over hele kroppen. Suppen er klar ropte @Frøkenfryden plutselig fra ikea kjøkkenet.. To be continued...🧟🔪🧤🪓 Fantastisk 😄
Rosakatt Skrevet 25. januar 2023 #19806 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (9 minutter siden): Episode 430 @Cid var det første offeret for tannfeeens forbannelse Tennene hadde falt ut, men tunga var fortsatt på plass heldigvis, så han kunne fortsatt rimme. @Hoppetaujenta og @Frøkenfryden gikk ut på kjøkkenet for å lage noe suppe til han. @Frøkenfryden hakket opp grønnsaker i 90 minutter. I mellomtiden hadde @Rosakatt forsvunnet, @Adobyen og @Entern gikk for å lete etter henne, pus pus puuschhh snøvlet @Entern og falt mellom to stoler Fy flate tenkte @Adobyen Men han gikk videre Plutselig dukket @MarianneE opp Bak en sofa, der lå @mor og @mor var død @MarianneE var blodig i fjeset. @Kvakkekyllingen skreik, slapp av der er ikke mitt blod sa @Athena Catalina. I et hjørne fikk de øyne på en blodig skikkelse.. @CAPS LOCK styrtet bort og tok opp den blodige pelsdotten Det var @Rosakatt hun hadde store tannemerker over hele kroppen. Suppen er klar ropte @Frøkenfryden plutselig fra ikea kjøkkenet.. To be continued...🧟🔪🧤🪓 😂/😭 Om jeg ikke overlevde det, å ikke blir en zombie eller noe, begrav meg i panda bamsene 💗🐼
Gjest Agent smith Skrevet 25. januar 2023 #19807 Skrevet 25. januar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): 😂/😭 Om jeg ikke overlevde det, å ikke blir en zombie eller noe, begrav meg i panda bamsene 💗🐼 *noterer*🖊
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2023 #19808 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (16 minutter siden): Ja, veit du går å gruer deg til dette, men dette er noe alle må igjennom i løpet av livet. Du vet jeg blir på ringe deg for trøst og støtte? 1
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19809 Skrevet 25. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 430 @Cid var det første offeret for tannfeeens forbannelse Tennene hadde falt ut, men tunga var fortsatt på plass heldigvis, så han kunne fortsatt rimme. @Hoppetaujenta og @Frøkenfryden gikk ut på kjøkkenet for å lage noe suppe til han. @Frøkenfryden hakket opp grønnsaker i 90 minutter. I mellomtiden hadde @Rosakatt forsvunnet, @Adobyen og @Entern gikk for å lete etter henne, pus pus puuschhh snøvlet @Entern og falt mellom to stoler Fy flate tenkte @Adobyen Men han gikk videre Plutselig dukket @MarianneE opp Bak en sofa, der lå @mor og @mor var død @MarianneE var blodig i fjeset. @Kvakkekyllingen skreik, slapp av der er ikke mitt blod sa @Athena Catalina. I et hjørne fikk de øyne på en blodig skikkelse.. @CAPS LOCK styrtet bort og tok opp den blodige pelsdotten Det var @Rosakatt hun hadde store tannemerker over hele kroppen. Suppen er klar ropte @Frøkenfryden plutselig fra ikea kjøkkenet.. To be continued...🧟🔪🧤🪓 😆🥳
Ford3000 Skrevet 25. januar 2023 #19810 Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Har du sett den Uti Vår Hage episoden med de homofile arkeologene og traktorlesbene?😆😆😆😆 Nei? Men skjønner det er noe som man bør se? Fins det på youtube tror du? 1
Gjest Adobyen Skrevet 25. januar 2023 #19811 Skrevet 25. januar 2023 Rosakatt skrev (52 minutter siden): 😂/😭 Om jeg ikke overlevde det, å ikke blir en zombie eller noe, begrav meg i panda bamsene 💗🐼 Søte, lille rosadotten vår, du må på såpesykehuset snarest 🚑🚨hold ut
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19812 Skrevet 25. januar 2023 Rosakatt skrev (56 minutter siden): 😂/😭 Om jeg ikke overlevde det, å ikke blir en zombie eller noe, begrav meg i panda bamsene 💗🐼 Dakkar 😢 1
Entern Skrevet 25. januar 2023 #19813 Skrevet 25. januar 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Nei? Men skjønner det er noe som man bør se? Fins det på youtube tror du?
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19814 Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hva er det du ser på… 😮🤪
Ford3000 Skrevet 25. januar 2023 #19815 Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Å herre bollemus... den nordnorske dialekta der var så slitsom å høre på... er det slik dere tenker om oss fra nord, dere som bor et stykke unna? Morsom video da, hehe. 1
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19816 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Ford3000 skrev (4 minutter siden): Å herre bollemus... den nordnorske dialekta der var så slitsom å høre på... er det slik dere tenker om oss fra nord, dere som bor et stykke unna? Morsom video da, hehe. Jeg synes ikke nordnorsk er så ille. Jeg synes bergensk er ille. Brautende og masete 🤪 Endret 25. januar 2023 av Embla Othea
Ford3000 Skrevet 25. januar 2023 #19817 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke nordnorsk er så ille. Jeg synes bergensk er ille. Brautende og masete 🤪 Det er mange dialekter jeg syns er litt slitsomme, men ikke direkte ille. Det er mest slitsomt fordi jeg ikke skjønner helt hva folk sier. Brautende og masete faktisk, på bergensk... ikke tenkt over det slik. Nå vil jeg være mer bevisst på å høre etter neste gang jeg hører bergensk 😆
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #19818 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Ford3000 skrev (12 minutter siden): Det er mange dialekter jeg syns er litt slitsomme, men ikke direkte ille. Det er mest slitsomt fordi jeg ikke skjønner helt hva folk sier. Brautende og masete faktisk, på bergensk... ikke tenkt over det slik. Nå vil jeg være mer bevisst på å høre etter neste gang jeg hører bergensk 😆 Bergensere er kjent for det 😆 Men jeg tror ikke @Ciaran og Ciara blir blid på meg nå. 🤪 Endret 25. januar 2023 av Embla Othea 1
Ford3000 Skrevet 25. januar 2023 #19819 Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Bergensere er kjent for det 😆 Aldri tenkt over det slik. Men nå har jeg ikke så mange venner fra Bergen da, kan være noe i det. Har du vært noe i Bergen selv? Aldri vært der
Entern Skrevet 25. januar 2023 #19820 Skrevet 25. januar 2023 Ford3000 skrev (8 minutter siden): Å herre bollemus... den nordnorske dialekta der var så slitsom å høre på... er det slik dere tenker om oss fra nord, dere som bor et stykke unna? Morsom video da, hehe. Var deinnn så sliiiiiiitsoim deinnn daaaaaaa?😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå