Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2023 #19321 Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er dere det 🤣🤣 🤣🤣 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. januar 2023 #19322 Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Så Star Wars parodier fra @Agent smith og Harry Potter Parodier fra meg 😄 blir det kanskje også Ringenes Herre parodier fra @TheHairyToothfairy?😄 Kanskje 😁 Blir spennende å se. Fritt for å være Gollum 😂
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2023 #19323 Skrevet 24. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Kanskje 😁 Blir spennende å se. Fritt for å være Gollum 😂 🤣🤣 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2023 #19324 Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Så Star Wars parodier fra @Agent smith og Harry Potter Parodier fra meg 😄 blir det kanskje også Ringenes Herre parodier fra @TheHairyToothfairy?😄 Nei fysj, liker ikke de filmene. Da blir det heller Discworld
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19325 Skrevet 24. januar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Liker at du har stor R i romantisk.. nåååhh Jeg er jo en Romantisk type vet du
Entern Skrevet 24. januar 2023 #19326 Skrevet 24. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (34 minutter siden): Nei fysj, liker ikke de filmene. Da blir det heller Discworld Discworld >>>>>> Ringenes Herre filmene, 100% enig Men tror ikke det er andre enn oss her som har lest de
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19327 Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Episode 419 Sosiopraterne lager dype sanger basert på klassisk litteratur og historiske skikkelser @Agent smith har lest Agnar Mykles bøker mange, mange ganger, og løst basert på disse bøkene lagde han partyschlageren "LASSO RUNDT FRU POONTANG". @Cid har laget sangen "EL CID" der han identifiserer seg med den spanske middelalderhelten El Cid @Ciaran og Ciara går dypt inn i irsk historie men også Danskebåtens historie, og lager gladsangen "MICHAEL COLLINS DRIKKER TOM COLLINS" @Frøkenfryden kombinerer sine to store forbilder, Caroline Berg Eriksen og Wilhelm Reich, i den litt Kate Bush aktige sangen "FOTBALLFRUE I ORGONSKAPET" @Embla Othea blir også ganske Kate Bush aktig i sin sang basert på Brontës "Jane Eyre", "MADWOMAN IN THE ATTIC" @Maskinfører hyller det legendariske engelske bandet Soft Machine med sangen "MJUK MASKIN" @Kvakkekyllingen hyller Dixie Chicks og chick lit sjangeren med countryballaden "DIXIE CHICK LIT" @AliceNextDoor hyller psykologiens far med den hjemmekoselige balladen "FREUDIAN SLIPPERS" @Ford3000 lager en death metal hymne basert på John Fords filmer, "MY DARLING RIO GRANDE WHO SHOT LIBERTY VALANCE AT HIGH NOON" @Hoppetaujenta lager en fin ballade om kenguruenes liv, "ONCE UPON A TIME IN AUSTRALIA" 😄 bra episode
Entern Skrevet 24. januar 2023 #19328 Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😄 bra episode Glad du likte den 😊
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2023 #19329 Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Discworld >>>>>> Ringenes Herre filmene, 100% enig Men tror ikke det er andre enn oss her som har lest de Sett Hobbiten filmene, var de noe bedre?
Entern Skrevet 24. januar 2023 #19330 Skrevet 24. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sett Hobbiten filmene, var de noe bedre? Nei Dvs., jeg liker Hobbiten filmene bedre enn To Tårn og RotK Den første Hobbiten filmen er helt ok Men Hobbit film nr 2 er veldig dårlig Avslutningen er ok, bedre enn RotK synes jeg
Ford3000 Skrevet 24. januar 2023 #19331 Skrevet 24. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Episode 419 Sosiopraterne lager dype sanger basert på klassisk litteratur og historiske skikkelser @Agent smith har lest Agnar Mykles bøker mange, mange ganger, og løst basert på disse bøkene lagde han partyschlageren "LASSO RUNDT FRU POONTANG". @Cid har laget sangen "EL CID" der han identifiserer seg med den spanske middelalderhelten El Cid @Ciaran og Ciara går dypt inn i irsk historie men også Danskebåtens historie, og lager gladsangen "MICHAEL COLLINS DRIKKER TOM COLLINS" @Frøkenfryden kombinerer sine to store forbilder, Caroline Berg Eriksen og Wilhelm Reich, i den litt Kate Bush aktige sangen "FOTBALLFRUE I ORGONSKAPET" @Embla Othea blir også ganske Kate Bush aktig i sin sang basert på Brontës "Jane Eyre", "MADWOMAN IN THE ATTIC" @Maskinfører hyller det legendariske engelske bandet Soft Machine med sangen "MJUK MASKIN" @Kvakkekyllingen hyller Dixie Chicks og chick lit sjangeren med countryballaden "DIXIE CHICK LIT" @AliceNextDoor hyller psykologiens far med den hjemmekoselige balladen "FREUDIAN SLIPPERS" @Ford3000 lager en death metal hymne basert på John Fords filmer, "MY DARLING RIO GRANDE WHO SHOT LIBERTY VALANCE AT HIGH NOON" @Hoppetaujenta lager en fin ballade om kenguruenes liv, "ONCE UPON A TIME IN AUSTRALIA" Death metal er fint å høre på! Superfin episode! 1
Entern Skrevet 24. januar 2023 #19332 Skrevet 24. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Death metal er fint å høre på! Superfin episode! Ja det er jeg helt enig i Glad du likte den 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19333 Skrevet 24. januar 2023 Episode 420 Denne ble til etter en idé av @Frøkenfryden Hvis sosipratene skulle startet en tråd på Seksualitet @Cid daten min prompa da jeg rimmet, er det farlig? @TheHairyToothfairy jeg liker å putte trusa i munnen under sex, må den være ren? Og hvilken type truse egner seg best? @Agent smith hvor finner jeg kondomer size 5XL? @Hoppetaujenta hvor lenge er det forsvarlig å ha en gagball i munnen? @Frøkenfryden er det normalt å fantasere om nyhetsopplesere? @Kvakkekyllingen hvilken frisyre er finest på høna? @Entern er det farlig å desinfinsere underlivet med whisky @Ford3000 hvorfor blir vi med bever fetisj gjort narr av? @Adobyen hengeballer under sex? @Titania bygge seg en dildo i Lego? @Boetica hvor får jeg tak i en godtesnopp? @Embla Othea er det farlig å få farsmelk i øynene @Rosakatt spiller fargen på katten noen rolle for dere menn? @Athena Catalina. bollemus hot or not? @Peanut sexleketøy i grønnsakdisken på meny? @CAPS LOCK er 37 cm for stort? Hilsen Caps cock @MarianneE jeg vil kjøpe større bil så vi kan ha oss i baksetet, mannen nekter
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2023 #19334 Skrevet 24. januar 2023 *Hoppe later som at hun ikke leste noen ting og fortsetter å stelle plantene sine*
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2023 #19335 Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 420 Denne ble til etter en idé av @Frøkenfryden Hvis sosipratene skulle startet en tråd på Seksualitet @Cid daten min prompa da jeg rimmet, er det farlig? @TheHairyToothfairy jeg liker å putte trusa i munnen under sex, må den være ren? Og hvilken type truse egner seg best? @Agent smith hvor finner jeg kondomer size 5XL? @Hoppetaujenta hvor lenge er det forsvarlig å ha en gagball i munnen? @Frøkenfryden er det normalt å fantasere om nyhetsopplesere? @Kvakkekyllingen hvilken frisyre er finest på høna? @Entern er det farlig å desinfinsere underlivet med whisky @Ford3000 hvorfor blir vi med bever fetisj gjort narr av? @Adobyen hengeballer under sex? @Titania bygge seg en dildo i Lego? @Boetica hvor får jeg tak i en godtesnopp? @Embla Othea er det farlig å få farsmelk i øynene @Rosakatt spiller fargen på katten noen rolle for dere menn? @Athena Catalina. bollemus hot or not? @Peanut sexleketøy i grønnsakdisken på meny? @CAPS LOCK er 37 cm for stort? Hilsen Caps cock @MarianneE jeg vil kjøpe større bil så vi kan ha oss i baksetet, mannen nekter Får jeg poengtere, i HENNES munn. Så unngår man all skrikingen etc. Til @MarianneE vil jeg bare poengtere; panseret.
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19336 Skrevet 24. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Får jeg poengtere, i HENNES munn. Så unngår man all skrikingen etc. Til @MarianneE vil jeg bare poengtere; panseret. Ja det glemte jeg å få med, men regner med at det er underforstått
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. januar 2023 #19337 Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (13 minutter siden): Episode 420 Denne ble til etter en idé av @Frøkenfryden Hvis sosipratene skulle startet en tråd på Seksualitet @Cid daten min prompa da jeg rimmet, er det farlig? @TheHairyToothfairy jeg liker å putte trusa i munnen under sex, må den være ren? Og hvilken type truse egner seg best? @Agent smith hvor finner jeg kondomer size 5XL? @Hoppetaujenta hvor lenge er det forsvarlig å ha en gagball i munnen? @Frøkenfryden er det normalt å fantasere om nyhetsopplesere? @Kvakkekyllingen hvilken frisyre er finest på høna? @Entern er det farlig å desinfinsere underlivet med whisky @Ford3000 hvorfor blir vi med bever fetisj gjort narr av? @Adobyen hengeballer under sex? @Titania bygge seg en dildo i Lego? @Boetica hvor får jeg tak i en godtesnopp? @Embla Othea er det farlig å få farsmelk i øynene @Rosakatt spiller fargen på katten noen rolle for dere menn? @Athena Catalina. bollemus hot or not? @Peanut sexleketøy i grønnsakdisken på meny? @CAPS LOCK er 37 cm for stort? Hilsen Caps cock @MarianneE jeg vil kjøpe større bil så vi kan ha oss i baksetet, mannen nekter Jeg vet svaret. Afro 😁 Og du! Snikskryt 😉😉😉
Ford3000 Skrevet 24. januar 2023 #19338 Skrevet 24. januar 2023 Agent smith skrev (12 minutter siden): Episode 420 Denne ble til etter en idé av @Frøkenfryden Hvis sosipratene skulle startet en tråd på Seksualitet @Cid daten min prompa da jeg rimmet, er det farlig? @TheHairyToothfairy jeg liker å putte trusa i munnen under sex, må den være ren? Og hvilken type truse egner seg best? @Agent smith hvor finner jeg kondomer size 5XL? @Hoppetaujenta hvor lenge er det forsvarlig å ha en gagball i munnen? @Frøkenfryden er det normalt å fantasere om nyhetsopplesere? @Kvakkekyllingen hvilken frisyre er finest på høna? @Entern er det farlig å desinfinsere underlivet med whisky @Ford3000 hvorfor blir vi med bever fetisj gjort narr av? @Adobyen hengeballer under sex? @Titania bygge seg en dildo i Lego? @Boetica hvor får jeg tak i en godtesnopp? @Embla Othea er det farlig å få farsmelk i øynene @Rosakatt spiller fargen på katten noen rolle for dere menn? @Athena Catalina. bollemus hot or not? @Peanut sexleketøy i grønnsakdisken på meny? @CAPS LOCK er 37 cm for stort? Hilsen Caps cock @MarianneE jeg vil kjøpe større bil så vi kan ha oss i baksetet, mannen nekter Det får en si... jeg er imponert over deg! Kondomer i str 5XL! Wow!
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19339 Skrevet 24. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg vet svaret. Afro 😁 Og du! Snikskryt 😉😉😉 Afro er fint 😄 @TheHairyToothfairy kan bekrefte, sendte han dickpic i går
Gjest Agent smith Skrevet 24. januar 2023 #19340 Skrevet 24. januar 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Det får en si... jeg er imponert over deg! Kondomer i str 5XL! Wow! Vanskelig å få tak i, så må som regel gjøre det uten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå