Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #19241 Skrevet 22. januar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Om du hadde fått lov til å ha sexleketøy på rommet, skulle de to som følger deg hele tiden sett på mens du... tror ikke jeg heller hadde turt å spørre! Godt poeng! 1
Ford3000 Skrevet 22. januar 2023 #19242 Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Haha fy faen jeg digger humoren din 😂 Nånå, den er jævlig sær! Jeg digger deg! 🥰 1
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #19243 Skrevet 22. januar 2023 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Nånå, den er jævlig sær! Jeg digger deg! 🥰 Sær og brutalt ærlig 😂 2
Entern Skrevet 22. januar 2023 #19244 Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sær og brutalt ærlig 😂 Ærligheten din er helt fantastisk 1
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #19245 Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ærligheten din er helt fantastisk Hvem min?
Entern Skrevet 22. januar 2023 #19246 Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hvem min? Ja 😀
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #19247 Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😀 Jeg er åpen om psykisk helse i alle fall 😂 Eller Gjøkeredet som pleierne ville ha sagt meg som ser meg i det daglige 1
Gjest Cid Skrevet 22. januar 2023 #19248 Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (21 minutter siden): Han? Ja for han er tre 😆 Entern skrev (20 minutter siden): Kommer an på hvor stor han er Men likevel
Embla Othea Skrevet 22. januar 2023 #19249 Skrevet 22. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Ja for han er tre 😆 Men likevel 😆
Ford3000 Skrevet 22. januar 2023 #19250 Skrevet 22. januar 2023 Ønsker alle en riktig god natt! Både til store og små folk, de som kanskje tenker de ikke er folk, folk som ønsker å innta isbjørnstilling eller vil kontakte Anne Rimmen, sølvrever og koselige tvillinger, til alle, god natt og sov godt! Nå skal denne beverdotten legge seg 🥰 4
Entern Skrevet 22. januar 2023 #19251 Skrevet 22. januar 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Ønsker alle en riktig god natt! Både til store og små folk, de som kanskje tenker de ikke er folk, folk som ønsker å innta isbjørnstilling eller vil kontakte Anne Rimmen, sølvrever og koselige tvillinger, til alle, god natt og sov godt! Nå skal denne beverdotten legge seg 🥰 Sov godt 😴🥱😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar 2023 #19252 Skrevet 22. januar 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Ønsker alle en riktig god natt! Både til store og små folk, de som kanskje tenker de ikke er folk, folk som ønsker å innta isbjørnstilling eller vil kontakte Anne Rimmen, sølvrever og koselige tvillinger, til alle, god natt og sov godt! Nå skal denne beverdotten legge seg 🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi, Ford3000.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 22. januar 2023 #19253 Skrevet 22. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Åssen funka det Det var godt
Gjest Agent smith Skrevet 22. januar 2023 #19254 Skrevet 22. januar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Tuller du Har du gnidd pølsa inn med vaniljesaus Ja, men der er lenge siden,
Embla Othea Skrevet 23. januar 2023 #19255 Skrevet 23. januar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Ja, men der er lenge siden, Likte hun det
Entern Skrevet 23. januar 2023 #19256 Skrevet 23. januar 2023 Episode 417 Sosiopraterne lager party/russe-/popmusikk @Frøkenfryden: "Caroline Berg Eriksen er pen" - fra en fotballfruefan til alle fotballfruefans @Hoppetaujenta: "Hopp hopp så får du fin kropp" - løst basert på Trond Viggos udødelige klassiker @Embla Othea: "Father's milk" - en hyllest til favorittdrikken hennes @Kvakkekyllingen: "Chicktallic" - en sang om en kylling som digger Metallica @Cid: "Rimme Anne Rimmen" - en sang om en kjent tv-profil og hva Cid vil gjøre med henne @Athena Catalina.: "Goddess" - om å føle på gudinnen inni seg @jukkapalme: "Rüssenüsse" - om det som foregår på russebussen @Agent smith: "Trykksvertetunge" - om den gangen kona rimmet ham etter at han hadde tørket seg med avispapir, noe som førte til at kona hans fikk svart tunge @Maskinfører: "Mus i maskina" - tøff sang om tungt maskineri og fæle mus @Fighter83: "Fight for your right tonight" - en slags cover på Beastie Boys 4
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2023 #19257 Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Episode 417 Sosiopraterne lager party/russe-/popmusikk @Frøkenfryden: "Caroline Berg Eriksen er pen" - fra en fotballfruefan til alle fotballfruefans @Hoppetaujenta: "Hopp hopp så får du fin kropp" - løst basert på Trond Viggos udødelige klassiker @Embla Othea: "Father's milk" - en hyllest til favorittdrikken hennes @Kvakkekyllingen: "Chicktallic" - en sang om en kylling som digger Metallica @Cid: "Rimme Anne Rimmen" - en sang om en kjent tv-profil og hva Cid vil gjøre med henne @Athena Catalina.: "Goddess" - om å føle på gudinnen inni seg @jukkapalme: "Rüssenüsse" - om det som foregår på russebussen @Agent smith: "Trykksvertetunge" - om den gangen kona rimmet ham etter at han hadde tørket seg med avispapir, noe som førte til at kona hans fikk svart tunge @Maskinfører: "Mus i maskina" - tøff sang om tungt maskineri og fæle mus @Fighter83: "Fight for your right tonight" - en slags cover på Beastie Boys Cassidy Tvillingene digger denne episoden @Entern😍😍🤩🤩 1
Entern Skrevet 23. januar 2023 #19258 Skrevet 23. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger denne episoden @Entern😍😍🤩🤩 Takk ☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2023 #19259 Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Takk ☺️ ♥️♥️ 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. januar 2023 #19260 Skrevet 23. januar 2023 Entern skrev (1 time siden): Episode 417 Sosiopraterne lager party/russe-/popmusikk @Frøkenfryden: "Caroline Berg Eriksen er pen" - fra en fotballfruefan til alle fotballfruefans @Hoppetaujenta: "Hopp hopp så får du fin kropp" - løst basert på Trond Viggos udødelige klassiker @Embla Othea: "Father's milk" - en hyllest til favorittdrikken hennes @Kvakkekyllingen: "Chicktallic" - en sang om en kylling som digger Metallica @Cid: "Rimme Anne Rimmen" - en sang om en kjent tv-profil og hva Cid vil gjøre med henne @Athena Catalina.: "Goddess" - om å føle på gudinnen inni seg @jukkapalme: "Rüssenüsse" - om det som foregår på russebussen @Agent smith: "Trykksvertetunge" - om den gangen kona rimmet ham etter at han hadde tørket seg med avispapir, noe som førte til at kona hans fikk svart tunge @Maskinfører: "Mus i maskina" - tøff sang om tungt maskineri og fæle mus @Fighter83: "Fight for your right tonight" - en slags cover på Beastie Boys 😂👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå