Entern Skrevet 20. juni 2022 #1901 Del Skrevet 20. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 🤣 Det blir gøy 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2022 #1902 Del Skrevet 20. juni 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 75 Endelig mandag @jukkapalme hadde startet dagen med å spise siste rest av kloakkslam @Vikingmamma hadde vært i Sverige og kjøpt snop, som hun spiste på I mellomtiden spiste @Maestro snopp. Mens @SVK hørte på snoop Et helt annet sted hadde @Adobyen dyppet 4 reker i kaffe til frokost. Et sted i Oslo hadde @Frøkenfryden startet dagen svært så løsmunnet og fått pekefinger av @lurven, men hun skyldte som vanlig på mye stress og jobbing, men alle visste at oppførselen hennes kom på grunn av kvarg og vin med bobler. @lurven prøvde å få @LitenOgSkvetten til å le med teite ballongvitser, men hun bare😵🙄 øøøh ehh. Men @Frøkenfryden kom å reddet dagen med spiss BH. @AliceNextDoor satte seg endelig ned og pratet og gravde i hodet til @TheHairyToothfairy og han følte seg virkelig sett for første gang i sitt liv. Et annet sted i landet hadde @Cid båret tunge poser opp til toppen av tårnet han bodde i, og fått 3 meter lange armer. Jeg bare seilet inn like a virgin😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 20. juni 2022 #1903 Del Skrevet 20. juni 2022 lurven skrev (På 19.6.2022 den 19.19): Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK Den spesielle teknikken som må til for å få noen til å spy opp nøtter. @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Av en eller annen grunn husker jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 20. juni 2022 #1904 Del Skrevet 20. juni 2022 Entern skrev (På 19.6.2022 den 21.15): Episode 74 Slutten på festen @Frøkenfryden og @jukkapalme bondet intenst over sin felles kjærlighet til kokosnøtter, og drakk Frydens egenkomponerte kaffe, vodka, sjampanje og kokosmelk drink kjent som «Fryden» av Frydens mummikopper @Cid og @Titania var litt i sin egen verden og shottet tequila og bamsedrikk mens de spilte Mario Kart, til de ble trøtte og sovnet på @Kvakkekyllingens sofa. @Kvakkekyllingen på sin side hadde noen avdøde slektninger til overs hun tilberedte til nattmat, så det ble Deep Fried Chicken til alle festdeltakerne. Det likte @TheHairyToothfairy og @Peanut spesielt godt. @Peanut ble så glad at hun smøg seg innpå @TheHairyToothfairy, hun elsket den amerikanske stilen hans så mye at hun kunne ikke la være selv om hun visste det var feil. @AliceNextDoor og @Panthera Pardus måtte ta med @TheHairyToothfairy på akutten, så kjedelig avslutning for deres del, heldigvis hadde de allerede skiftet til Sexy Nurse Outfit. @lurven tok over DJ duties og spilte E-Type og Scooter på maks volum til naboene ringte politiet @Marianne E og @Vikingmamma danset villt til musikken mens de drakk Frydens sjampanje. @SVK drømte seg helt bort og trodde han var i Disneyland, og at @LitenOgSkvetten var Snøhvit. Han fulgte etter henne rundt på festen og spurte om å få autograf. Hun syntes det var mest sjarmerende og skrev autografen på stortåa hans. @Villfisker drakk akevitt og jägermeister og fortalte fiskeskrøner til @CAPS LOCK som bare fulgte sånn halvveis med, for det var noe viktig han hadde glemt… 😮 Noen skulle jo kjøre @AttilaTheHun til skolen i morgen. Hun hadde en viktig eksamen og skolebussjåførene var tatt ut i streik!!! 😟 @Entern tok grep. Han tok over DJ duties, og satte på et utvalg av sine favorittband, noe som skremte alle så mye at de ble edru og @lurven var ganske sikker på at han så hinmannen sjøl dukke opp i en sky av røyk, men det var bare @Entern som røyker litt mye, som han gjør når han er stresset. Deretter trakk @Entern seg tilbake, han måtte dusje. Blir innmari svett nedentil av bjørneskinnsundertøy. Dessuten måtte han slipe slagsverdet, ved Crom! @lurven ryddet etter festen, det tok flere timer… Og nå har jeg tatt meg noen dager bort til roligere omgivelser. Ja, det er fiskeelv her også, men ikke fisket her. Hunden skremte fisken til andre fiskere, da hun badet i dag Hun måtte jo få kjøle seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juni 2022 #1905 Del Skrevet 20. juni 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Og nå har jeg tatt meg noen dager bort til roligere omgivelser. Ja, det er fiskeelv her også, men ikke fisket her. Hunden skremte fisken til andre fiskere, da hun badet i dag Hun måtte jo få kjøle seg Så lenge både du og hunden har det bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 20. juni 2022 #1906 Del Skrevet 20. juni 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så lenge både du og hunden har det bra 😊 Bra med begge takk 😊 Hun rullet seg i sand og gress etterpå, og koste seg skikkelig. Så hun måtte uti et par ganger til. Til de andre fiskerne sin store irritasjon. Jeg frydet meg jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juni 2022 #1907 Del Skrevet 20. juni 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Bra med begge takk 😊 Hun rullet seg i sand og gress etterpå, og koste seg skikkelig. Så hun måtte uti et par ganger til. Til de andre fiskerne sin store irritasjon. Jeg frydet meg jeg da Så koselig 😊 høres ut som en glad og lykkelig hund 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 20. juni 2022 #1908 Del Skrevet 20. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så koselig 😊 høres ut som en glad og lykkelig hund 😊 Ja 😊 Sånn skal hunden ha det. Frisk og sunn, og masse kos, lek, og aktivitet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1909 Del Skrevet 20. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Ja. Det er nok 😆 Det skal vi klare. Gleder meg til lurven skal ha pappaperm 🤣 Blir mer pappasperm med han Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): 12 til? I tillegg til 12? Da har vi en julekalender med kyllinger 😁🐥 1 fødsel hver kalenderdag Entern skrev (2 timer siden): Vi tar igjen med han i en episode 😈 lizm 😡 Sender du Anton på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juni 2022 #1910 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Blir mer pappasperm med han 1 fødsel hver kalenderdag Sender du Anton på han? Nei Anton jobber for Hoppe. Jeg ordner opp sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. juni 2022 #1911 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Feil tråd Endret 20. juni 2022 av TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1912 Del Skrevet 20. juni 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Nei Anton jobber for Hoppe. Jeg ordner opp sjøl. Med machete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2022 #1913 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Blir mer pappasperm med han 1 fødsel hver kalenderdag Sender du Anton på han? Haha. Du er i siget i kveld Cid 🤣 🧳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1914 Del Skrevet 20. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Haha. Du er i siget i kveld Cid 🤣 🧳 Er det alltid 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2022 #1915 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er det alltid 24/7 Når du sover også? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1916 Del Skrevet 20. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Når du sover også? 🤣 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. juni 2022 #1917 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ja Ikke verst 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1918 Del Skrevet 20. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Ikke verst 🤣 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. juni 2022 #1919 Del Skrevet 20. juni 2022 Cid skrev (56 minutter siden): Med machete? Neida 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. juni 2022 #1920 Del Skrevet 20. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Neida 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå