Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18961 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): *noterer* *Det var en viktig opplysning Embla, sier agenten* 🥷
TheHairyToothfairy Skrevet 21. januar 2023 #18962 Skrevet 21. januar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Veldig tannfe og meg🤓🤣 Sjukt moro!! If it aint fun, it aint us! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18963 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (32 minutter siden): Kannibal! Kaninbaill
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18964 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Fy! Jeg skal spise kylling selv i dag så skal vel egentlig holde kjeft 😁 😂
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #18965 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 413 Runde 2 , rap battle på norsk @TheHairyToothfairy vs @Cid 🧑: tannfe du får meg til å le Bruker masse penger På biler du ikke trenger Kjøper deg penisforlenger 🧔♂️: cid du er uflidd Står der med hodet på skakke Orker ikke høre deg snakke Orker ikke høre dialekt fra Ålesund Kan du ikke bare lukke munn @Embla Othea vs @Sola de ☀️: othea du liker å stå på knea Å spise mannepølser Du tror det er følelser Men egentlig er det bare tøm! Og røm 🍼: Sola de du skal få svi Du gir meg eksem Heldigvis finnes det solkrem Du gir meg fnatt Skulle ønske det var natt @Kvakkekyllingen vs @Agent smith 😎 lille kylling liker du trylling Jeg kan trylle deg vekk Og legge deg i en sekk Jeg vil steke deg i frityr Ditt dyr! 🐣: smith du er en jævla dritt Troe du er kul og morsom Men du er bare dum Du er slem og frekk Dessuten har du liten nøttesekk @Ford3000 vs @Titania 💁♀️ ford3000- gå å sov av deg rusen Kjører rundt i traktor Du har ganske høy harry faktor Beveren din er full av hår Ser ikke forskjell på mus og lår 🚜: Titania du gir meg mania Hver dag til jobb tar du 84 bussen I helgene leker du kul å henger med russen På tide å stå frem og komme seg ut av regnskapet Hva har du å tape? HAHAHA! Dette er din beste hittil Athena Catalina. skrev (3 timer siden): Nå var det på tide å finne fram en god bok. @Entern leser en bok om bergarter. @Agent smith leser en bok om hvordan bli spion. @Frøkenfrydenleser en bok om å reise jorden rundt på 80 dager. @Kvakkekyllingen leser en bok om kyllingenes hemmelige verden. @Hoppetaujenta leser en bok om hoppetau og iskrem. @Embla Othea leser en bok om å rømme fra fengsel. @CAPS LOCK leser en bok med store bokstaver. @SVK leser en bok om en stor vennlig kjempe. @TheHairyToothfairy leser en bok om tenner @Ciaran og Ciara leser en bok om siamesiske tvillinger. @Cid leser Gordon Ramsey sin kokebok. @Daryl Dixon leser en bok om en løve, en heks, og et klesskap. @Rumle leser en bok om hageblomster. @Sola deleser en bok om solsystemet. @Peanutleser en bok om Oslos vestkant i gamledager. @Adobyen leser en bok om cowboyer og indianere. @Titania leser en bok om skjulte skatter. @Nietsoj leser en bok om oster. og @Ford3000leser en bok om biler fra USA. Fantastisk 😄
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18966 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (54 minutter siden): Kaninbaill Kaninballer
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18967 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (6 minutter siden): Kaninballer Kastrere kanin
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #18968 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kastrere kanin Duracell kaninen
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18969 Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Duracell kaninen @Agent smith er en duracellkanin i senga
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #18970 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): @Agent smith er en duracellkanin i senga Han er det på episodene i hvert fall
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18971 Skrevet 21. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Han er det på episodene i hvert fall Hver eneste såpe får han i humør til sex
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18972 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (17 minutter siden): Kaninballer Har spist kanin. Men kanskje ikke ballene. Husker ikke.
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18973 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Har spist kanin. Men kanskje ikke ballene. Husker ikke. Smaker sikkert som kylling
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18974 Skrevet 21. januar 2023 Episode 414 Rap battle Semifinaler Både på norsk og engelsk @Cid vs @Embla Othea 🧒: embla du gjør mække gla Du gjør deg best bakfra For da trenger vi ikke se fjeset Du har schtøgg nese 🍼: cid du er en midd Klør og gir meg utslett Og hjernen din er full av fett 🧒: get away from my sight Or i may start a fight Go drink from a cock Before i smack you with a rock 🍼: you are so lame 2 seconds of 69 and you came The Milk was so thick Must be somethin wrong with your Dick @Kvakkekyllingen vs @Titania 🍗: Titania vet ikke hvor du er fra Men du snakker rar dialekt Vedder på at hele bygda di er i slekt 🐶: Kvakkekyllingen fant deg på søppelfyllingen Tok deg med hjem for å være snille Og du er god å grille 🐥: you think you are a boss But you live in Moss Whats that smell The scent from hell 🐶: heard you gonna be a wife Did you have to take someones life? Fuck then you may But you still have to pay
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18975 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (16 minutter siden): @Agent smith er en duracellkanin i senga Langt i fra
Gjest Agent smith Skrevet 21. januar 2023 #18976 Skrevet 21. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Har spist kanin. Men kanskje ikke ballene. Husker ikke. Det er en delikatesse der jeg kommer fra hvertfall
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18977 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Langt i fra Du er som en kanin, helt håpløs
Embla Othea Skrevet 21. januar 2023 #18978 Skrevet 21. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det er en delikatesse der jeg kommer fra hvertfall Hvor er du fra
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. januar 2023 #18979 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Smaker sikkert som kylling 😂
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2023 #18980 Skrevet 21. januar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hvor er du fra The Matrix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå