Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #18361 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (22 minutter siden): Episode 405 På butikken (inneholder produktplassering) Jeg kjente det @Rumle i magen i det jeg ikke inn på butikken. Jeg følte meg tom innvendig, akkurat som det var et slags @Lacuna inni Meg. Borte ved tacohyllen sto @MarianneE og stablet tacosaus, ja det var både mild, medium og sterk akkurat som hun selv kunne være, jeg smilte til henne, vi hadde jo en historie sammen vi to, ikke noe snuskete, men jeg har tross alt handlet i butikken hun jobber i, i snart 20 år Jeg fikk en tekstmelding fra @Hoppetaujenta, jeg så deg på vei til butikken, kan du ta med en pakke til meg sa hun, ja greit jeg h @Entern men hva er det ? Det er en @Ford3000 Åhåii den er vel litt stor sa jeg. Det er en sånn lekemodell din dumrian sa hun. På pakken var det skrevet med @CAPS LOCK det sto @Vixella på den. Hmm det er sikkert navnet på produsenten tenkte jeg Kona ringte gidder du å kjøpe med noe varm drikke, du vet jo at jeg er @Gladikaffe Håhå der blir noe godt i @Kruset i kveld ja,skal du ha @Bålkaffe eller vanlig? Du bestemmer da hun. Jeg gikk bort til kyllingdisken, jeg ble glad da jeg fikk kloa i den siste @Kvakkekyllingen rett foran @Embla Othea. Du kan heller kjøpe @Ciaran og Ciara sa jeg det er 2 for prisen av 1 Jeg gikk for å stå I kassakøen Foran meg sto @Boetica med en stor pose godtesnop Og @TinaEmilie98 med en pakke rullings @Titania hadde også sneket seg foran med en pakke lego Da jeg kom frem til kassa der @Athena Catalina. satt snudde jeg brått. Men det var ikke pga henne Men Plutselig kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe genseren i @Polly Ester jeg hadde ønsket meg, og jeg manglet også en @Blå knapp, den hadde vært borte lenge Jeg skyndet meg, men så meg ikke for, så jeg slo @tånegla rett i en @jukkapalme så Kokosnüssene drysset... Jeg hyttet med @Nevian . For en lang dag det hadde vært, på tide å komme seg hjem Genialt!!! 😂🥳
Gjest Agent smith Skrevet 18. januar 2023 #18362 Skrevet 18. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Jeg er stor. Ikke like stor som en traktor
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #18363 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (54 minutter siden): Ratched style? Oh yes 1
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #18364 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (55 minutter siden): Ratched style? Gjøkeredet!!! 1
Gjest Agent smith Skrevet 18. januar 2023 #18365 Skrevet 18. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Gjøkeredet!!! Så lenge siden jeg har sett den filmen at jeg ikke husker hele handlingen og alle karakterene.
Embla Othea Skrevet 18. januar 2023 #18366 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Så lenge siden jeg har sett den filmen at jeg ikke husker hele handlingen og alle karakterene. Men du husker Ratched? 1
Ford3000 Skrevet 18. januar 2023 #18367 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Ikke like stor som en traktor Det har du rett i. Er som størrelsen på en Scania. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. januar 2023 #18368 Skrevet 18. januar 2023 Fant du genser i polyester? 😁 Vil også ha en! Morsom episode 🤗
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18370 Skrevet 18. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 405 På butikken (inneholder produktplassering) Jeg kjente det @Rumle i magen i det jeg ikke inn på butikken. Jeg følte meg tom innvendig, akkurat som det var et slags @Lacuna inni Meg. Borte ved tacohyllen sto @MarianneE og stablet tacosaus, ja det var både mild, medium og sterk akkurat som hun selv kunne være, jeg smilte til henne, vi hadde jo en historie sammen vi to, ikke noe snuskete, men jeg har tross alt handlet i butikken hun jobber i, i snart 20 år Jeg fikk en tekstmelding fra @Hoppetaujenta, jeg så deg på vei til butikken, kan du ta med en pakke til meg sa hun, ja greit jeg h @Entern men hva er det ? Det er en @Ford3000 Åhåii den er vel litt stor sa jeg. Det er en sånn lekemodell din dumrian sa hun. På pakken var det skrevet med @CAPS LOCK det sto @Vixella på den. Hmm det er sikkert navnet på produsenten tenkte jeg Kona ringte gidder du å kjøpe med noe varm drikke, du vet jo at jeg er @Gladikaffe Håhå der blir noe godt i @Kruset i kveld ja,skal du ha @Bålkaffe eller vanlig? Du bestemmer da hun. Jeg gikk bort til kyllingdisken, jeg ble glad da jeg fikk kloa i den siste @Kvakkekyllingen rett foran @Embla Othea. Du kan heller kjøpe @Ciaran og Ciara sa jeg det er 2 for prisen av 1 Jeg gikk for å stå I kassakøen Foran meg sto @Boetica med en stor pose godtesnop Og @TinaEmilie98 med en pakke rullings @Titania hadde også sneket seg foran med en pakke lego Da jeg kom frem til kassa der @Athena Catalina. satt snudde jeg brått. Men det var ikke pga henne Men Plutselig kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe genseren i @Polly Ester jeg hadde ønsket meg, og jeg manglet også en @Blå knapp, den hadde vært borte lenge Jeg skyndet meg, men så meg ikke for, så jeg slo @tånegla rett i en @jukkapalme så Kokosnüssene drysset... Jeg hyttet med @Nevian . For en lang dag det hadde vært, på tide å komme seg hjem Veldig bra 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2023 #18371 Skrevet 18. januar 2023 Jeg har tenkt det før, men ikke spurt...så here goes: har Smith laget et kartotek over mange av oss her inne og bygger seg enkel tilgang om fakta og artigheter, skaper oss om til levende vesener med kjøttopplysninger på knoklene? 1
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18372 Skrevet 18. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg har tenkt det før, men ikke spurt...så here goes: har Smith laget et kartotek over mange av oss her inne og bygger seg enkel tilgang om fakta og artigheter, skaper oss om til levende vesener med kjøttopplysninger på knoklene? Kartotek nei, han bruker tipp-topp moderne elektroniske arkiveringsmetoder 😎
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2023 #18373 Skrevet 18. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Kartotek nei, han bruker tipp-topp moderne elektroniske arkiveringsmetoder 😎 Upps....selvsagt gjør han det. Bare meg som henger igjen i gamledagers fortreffeligheter.
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18374 Skrevet 18. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Upps....selvsagt gjør han det. Bare meg som henger igjen i gamledagers fortreffeligheter. Neida ikke bare deg, jeg jobber fortsatt med gamle dagers fortreffeligheter jeg Men ikke kartotek da 😅 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2023 #18375 Skrevet 18. januar 2023 Skikkelig høyt og digert tremøbel med mange små kartotekkortskuffer og bokstavkombinasjoner som en måtte lete etter for å finne de bøkene en skulle ha på biblioteket...jeg likte dem jeg. Den tiden kommer nok ikke igjen. Veldig spennende når lille-Hoppe fikk seg lånekort på voksenavdelingen og kunne finne voksenskatter i bøker som hennes mor nok ikke hadde likt at hun visste noe om i det hele tatt. 1
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #18376 Skrevet 18. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Skikkelig høyt og digert tremøbel med mange små kartotekkortskuffer og bokstavkombinasjoner som en måtte lete etter for å finne de bøkene en skulle ha på biblioteket...jeg likte dem jeg. Den tiden kommer nok ikke igjen. Veldig spennende når lille-Hoppe fikk seg lånekort på voksenavdelingen og kunne finne voksenskatter i bøker som hennes mor nok ikke hadde likt at hun visste noe om i det hele tatt. Må ha vært før min tid
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18377 Skrevet 18. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Skikkelig høyt og digert tremøbel med mange små kartotekkortskuffer og bokstavkombinasjoner som en måtte lete etter for å finne de bøkene en skulle ha på biblioteket...jeg likte dem jeg. Den tiden kommer nok ikke igjen. Veldig spennende når lille-Hoppe fikk seg lånekort på voksenavdelingen og kunne finne voksenskatter i bøker som hennes mor nok ikke hadde likt at hun visste noe om i det hele tatt. Ja sånne er så fine og koselige 🧡
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18378 Skrevet 18. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Må ha vært før min tid Før din fødsel
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #18379 Skrevet 18. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Før din fødsel Mens jeg ble født
Entern Skrevet 18. januar 2023 #18380 Skrevet 18. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mens jeg ble født Da og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå